-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Завершена
36 049 536.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 247.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 180 247.68 UAH
Номер:
3c5edcdcc93f4e21ad3a50b238c3748d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-22-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2024 00:00
Період моніторингу:
22.03.2024 12:50 - 13.04.2024 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-29-006965-a 29.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «КИЇВПАСТРАНС» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.12.2023 № 355, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «АТЛАНТ» (далі – ПП «АТЛАНТ»), вимога Замовника про усунення невідповідностей до 24.01.2024, рішення комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.02.2024 № 2546-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2024, протокольне рішення уповноваженої особи комунального підприємства «КИЇВПАСТРАНС» про визначення переможця процедури закупівлі від 14.02.2024 № 57, договір про надання послуг від 29.02.2024 № 53.24-54 на суму 30 139 776,00 грн., пояснення (інформацію, документи) Замовника отримані через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби 28.03.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.04.2024 18:05 - 16.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2024 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
8002f5bb7a7248468247a4fb17705378
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.03.2024 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006965-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Номер:
5d71278c467444b08a2a339b862ae7de
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
28.03.2024 16:55
Опис:
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 27.03.2024р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006965-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляю наступне.
1. Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є вимоги до якісних характеристик даної послуги передбачені діючими державними законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС», ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ ».
Додається:
Комерційна пропозиція ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на 1 арк.
Комерційна пропозиція ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ » на 1 арк.
Номер:
56ffe10fe3f04974983c38559ea2566c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.03.2024 16:46
Опис:
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 27.03.2024р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006965-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляю наступне.
1. Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є вимоги до якісних характеристик даної послуги передбачені діючими державними законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС», ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ ».
Додається:
Комерційна пропозиція ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на 1 арк.
Комерційна пропозиція ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ » на 1 арк.