-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів та опалого листя)
Завершена
7 897 272.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 972.72 UAH
мін. крок: 1% або 78 972.72 UAH
Номер:
37e0a44c44064a9fa04f092721e3f11b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-27-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.03.2024 00:00
Період моніторингу:
28.03.2024 10:11 - 19.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2024 № 21-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 27.03.2024
№ 21-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» UA-2023-12-28-004836-a 28.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 28.12.2023 № 425/23, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Спецкомунтехніка» (далі – ТОВ «Спецкомунтехніка»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол від 09.01.2024 № 8/24 рішення уповноваженої особи щодо розгляду пропозиції учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі 09.01.2024, договір про надання послуг від 17.01.2024 №2270, додаткова угода №1 від 26.01.2024, додаткова угода №1 від 14.02.2024, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надані через електронну систему від 03.04.2024.
Період усунення порушень:
18.04.2024 08:13 - 24.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2024 08:13
Запити/Пояснення
Номер:
a602c571fd4141f1837e7f05da610115
Назва:
питання для пояснень
Дата опублікування:
02.04.2024 18:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів та опалого листя) (ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-28-004836-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів при необхідності) з наступних питань:
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-12-28-004836-a.
3.Надати документальне підтвердження інформації, наведеної в пункті 7 річного плану закупівель (UA-P-2023-12-28-001504-b), зокрема: «код згідно з КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» при ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
111639cc265e4839bec0719c9b7e02a7
Назва:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 27.03.2024р. UA-M-2024-03-27-000013) процедури закупівлі: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів та опалого листя)», код ДК 021:2015: 90510000-5 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-28-004836-a), в частині надання пояснень (інформації та документів), Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» надає відповідь по суті запиту
Дата опублікування:
03.04.2024 15:31
Опис:
Повна відповідь у вкладенні