-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області
Торги не відбулися
6 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 67 000.00 UAH
Номер:
4488fffb75304785ba5191cd6219bb79
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-20-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
20.03.2024 15:38 - 11.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-22-017781-a 22.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.12.2023 № 88 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.01.2024, тендерні пропозиції ТОВ «БМП-МАЙСТЕР» та ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 04.01.2024 № 4 та № 5, від 19.01.2024 № 19, від 05.02.2024 № 22, від 09.02.2024 № 25 від 20.03.2024 № 99, від 26.03.2024 № 110, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2024 № 1138-р/пк-пз та від 23.02.2024 № 3437-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 25.03.2024, оприлюднену через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «БМП-МАЙСТЕР» з остаточною ціною пропозиції 4 849 000,00 грн з ПДВ, та ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» з остаточною ціною пропозиції 4 850 714,00 грн з ПДВ.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що торги відмінено 26.03.2024 у зв’язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій Замовником.
Період усунення порушень:
12.04.2024 16:24 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2024 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
21c74d03e0a94c8dae120d617a71d517
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2024 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області (код ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-22-017781-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a71610c59ba0402da2af63eae88abbaa
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.03.2024 12:48
Опис:
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом надання (річного та місячного) обсягу послуги із утримання вулично-дорожньої мережі міста Жмеринка Вінницької області за 2023 календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуги методом розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів (скоригованої ціну договору про надання послуг з утримання вулично-дорожньої мережі міста Жмеринка Вінницької області попереднього періоду, з урахуванням індексу інфляції на 2024 рік, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Закупівля Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про житлово-комунальні послуги»; «Про охорону навколишнього природного середовища»; вимогами «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України №54 від 14.02.2012; Методичними рекомендаціям з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213, програмою «З комплексного благоустрою Жмеринської міської територіальної громади на 2021-2024 роки», затвердженою рішенням 2 сесії Жмеринської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 р. №27.
Обсяг Послуги розраховано із потреб, який необхідний для забезпечення заходів з утримання територій міста Жмеринка у належному стані.
Посилання на сторінку веб-сайту Жмеринської міської ради на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://drive.google.com/drive/folders/1mWRXAWWQMhbTxWyrczvCJ4DQwu8pnxTZ