• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області

Торги не відбулися

6 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 000.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2023 16:49 - 27.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

на рішення та дії замовника щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповід¬альністю «ЕЛЬ ДОРАДО»

Номер: 15ee43fada5649119a30429a6b8bd993
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-22-017781-a.b2
Назва: на рішення та дії замовника щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповід¬альністю «ЕЛЬ ДОРАДО»
Скарга:
Повідомляємо, що Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) проводиться процедура «відкриті торги з особливостями» на закупівлю: Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області UA-2023-12-22-017781-a відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з врахуванням Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами). У зазначеній вище процедурі закупівлі взяли участь наступні Учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" (надалі-Скаржник) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР". 9 лютого 2024 року Замовник прийняв протокольне рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до протокольного рішення №25 від 9 лютого 2024 року підставою для відхилення пропозиції Скаржника стало відсутність у пропозиції Скаржника скан-копію полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на причіп марки 2 ПТС -4 номер 35090 АВ та розкидач мінеральних добрив РМД-6 номер 32793 АА. Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині. Оскільки причіп марки 2 ПТС -4 номер 35090 АВ та розкидач мінеральних добрив РМД-6 номер 32793 АА не є автотранспортом в розумінні Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», тому Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника. Відповідно до Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» наземні транспортні засоби (далі - транспортні засоби) - це пристрої, призначені для перевезення людей та/або вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів, які підлягають державній реєстрації та обліку у територіальних органах Міністерства внутрішніх справ України та/або допущені до дорожнього руху, а також ввезені на митну територію України для тимчасового користування, зареєстровані в інших країнах.У цьому Законі не вважається транспортним засобом пристрій, який підпадає під ознаки, зазначені у цьому пункті, але щодо якого не встановлено коригуючий коефіцієнт залежно від типу транспортного засобу. Тобто, в даному випадку причіп марки 2 ПТС -4 номер 35090 АВ до трактора МТЗ-82 та розкидач мінеральних добрив РМД-6 номер 32793 АА не вважається транспортним засобом, бо до цих механізмів не встановлено коригуючий коефіцієнт залежно від типу транспортного засобу (Положення про перелік, значення та порядок застосування коригуючих коефіцієнтів під час укладання страховиками договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів(https://ips.ligazakon.net/document/pb22127?an=36). Окрім того, вимога про надання скан-копію полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на залучений автотранспорт, відноситься до кваліфікаційний критеріїв та не відноситься до технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації. Іншою підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника стало те, що в посвідчені головного інженера з охорони праці зазначено найменування Скаржника з граматичною помилкою в найменуванні, а саме замість вірного «ЕЛЬ ДОРАДО» в посвідчені зазначено «Ельдорадо». Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині, бо згідно з пунктом 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до умов тендерної документації Замовника встановлено опис та приклади формальних несуттєвих помилок. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: в тому числі уживання великої літери; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; Таким чином, граматична помилка в посвідчені головного інженера з охорони праці в найменуванні Скаржника є формальною помилкою, допущення не могло призвести до відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Окрім того, помилка в посвідчені головного інженера з охорони праці не відноситься до технічної специфікації та інших вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та могла бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Скаржнику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Неправомірні дії Замовника порушують права Скаржника, визначені статтею 5 Закону, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників. Відповідно до п. 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Враховуючи вищевказане, керуючись п.55 Особливостей та ст.18 Закону України «Про публічні закупівель»,-
Дата розгляду скарги: 23.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.02.2024 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.02.2024 10:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник ознайомлений та погоджується з рішенням АМКУ
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО", СТЕЦЮК ОЛЕГ АНДРІЙОВИЧ 380674951565 EL.DORADO@I.ua

Пункт скарги

Номер: fe6a4a3eaeb344738fc0cac588c2e6aa
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на рішення та дії замовника щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповід¬альністю «ЕЛЬ ДОРАДО»
Опис заперечення: Повідомляємо, що Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) проводиться процедура «відкриті торги з особливостями» на закупівлю: Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області UA-2023-12-22-017781-a відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з врахуванням Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами).
У зазначеній вище процедурі закупівлі взяли участь наступні Учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" (надалі-Скаржник) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР".
9 лютого 2024 року Замовник прийняв протокольне рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до протокольного рішення №25 від 9 лютого 2024 року підставою для відхилення пропозиції Скаржника стало відсутність у пропозиції Скаржника скан-копію полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на причіп марки 2 ПТС -4 номер 35090 АВ та розкидач мінеральних добрив РМД-6 номер 32793 АА.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині. Оскільки причіп марки 2 ПТС -4 номер 35090 АВ та розкидач мінеральних добрив РМД-6 номер 32793 АА не є автотранспортом в розумінні Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», тому Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника.
Відповідно до Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» наземні транспортні засоби (далі - транспортні засоби) - це пристрої, призначені для перевезення людей та/або вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів, які підлягають державній реєстрації та обліку у територіальних органах Міністерства внутрішніх справ України та/або допущені до дорожнього руху, а також ввезені на митну територію України для тимчасового користування, зареєстровані в інших країнах.У цьому Законі не вважається транспортним засобом пристрій, який підпадає під ознаки, зазначені у цьому пункті, але щодо якого не встановлено коригуючий коефіцієнт залежно від типу транспортного засобу.
Тобто, в даному випадку причіп марки 2 ПТС -4 номер 35090 АВ до трактора МТЗ-82 та розкидач мінеральних добрив РМД-6 номер 32793 АА не вважається транспортним засобом, бо до цих механізмів не встановлено коригуючий коефіцієнт залежно від типу транспортного засобу (Положення про перелік, значення та порядок застосування коригуючих коефіцієнтів під час укладання страховиками договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів(https://ips.ligazakon.net/document/pb22127?an=36).
Окрім того, вимога про надання скан-копію полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на залучений автотранспорт, відноситься до кваліфікаційний критеріїв та не відноситься до технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Іншою підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника стало те, що в посвідчені головного інженера з охорони праці зазначено найменування Скаржника з граматичною помилкою в найменуванні, а саме замість вірного «ЕЛЬ ДОРАДО» в посвідчені зазначено «Ельдорадо».

















Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині, бо згідно з пунктом 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до умов тендерної документації Замовника встановлено опис та приклади формальних несуттєвих помилок.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок: Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: в тому числі уживання великої літери; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
Таким чином, граматична помилка в посвідчені головного інженера з охорони праці в найменуванні Скаржника є формальною помилкою, допущення не могло призвести до відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Окрім того, помилка в посвідчені головного інженера з охорони праці не відноситься до технічної специфікації та інших вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та могла бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Скаржнику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Неправомірні дії Замовника порушують права Скаржника, визначені статтею 5 Закону, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до п. 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи вищевказане, керуючись п.55 Особливостей та ст.18 Закону України «Про публічні закупівель»,-
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Повідомляємо, що Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) проводиться процедура «відкриті торги з особливостями» на закупівлю: Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області UA-2023-12-22-017781-a відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з врахуванням Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами).
У зазначеній вище процедурі закупівлі взяли участь наступні Учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" (надалі-Скаржник) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР".
9 лютого 2024 року Замовник прийняв протокольне рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до протокольного рішення №25 від 9 лютого 2024 року підставою для відхилення пропозиції Скаржника стало відсутність у пропозиції Скаржника скан-копію полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на причіп марки 2 ПТС -4 номер 35090 АВ та розкидач мінеральних добрив РМД-6 номер 32793 АА.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині. Оскільки причіп марки 2 ПТС -4 номер 35090 АВ та розкидач мінеральних добрив РМД-6 номер 32793 АА не є автотранспортом в розумінні Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», тому Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника.
Відповідно до Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» наземні транспортні засоби (далі - транспортні засоби) - це пристрої, призначені для перевезення людей та/або вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів, які підлягають державній реєстрації та обліку у територіальних органах Міністерства внутрішніх справ України та/або допущені до дорожнього руху, а також ввезені на митну територію України для тимчасового користування, зареєстровані в інших країнах.У цьому Законі не вважається транспортним засобом пристрій, який підпадає під ознаки, зазначені у цьому пункті, але щодо якого не встановлено коригуючий коефіцієнт залежно від типу транспортного засобу.
Тобто, в даному випадку причіп марки 2 ПТС -4 номер 35090 АВ до трактора МТЗ-82 та розкидач мінеральних добрив РМД-6 номер 32793 АА не вважається транспортним засобом, бо до цих механізмів не встановлено коригуючий коефіцієнт залежно від типу транспортного засобу (Положення про перелік, значення та порядок застосування коригуючих коефіцієнтів під час укладання страховиками договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів(https://ips.ligazakon.net/document/pb22127?an=36).
Окрім того, вимога про надання скан-копію полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на залучений автотранспорт, відноситься до кваліфікаційний критеріїв та не відноситься до технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Іншою підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника стало те, що в посвідчені головного інженера з охорони праці зазначено найменування Скаржника з граматичною помилкою в найменуванні, а саме замість вірного «ЕЛЬ ДОРАДО» в посвідчені зазначено «Ельдорадо».

















Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині, бо згідно з пунктом 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до умов тендерної документації Замовника встановлено опис та приклади формальних несуттєвих помилок.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок: Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: в тому числі уживання великої літери; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
Таким чином, граматична помилка в посвідчені головного інженера з охорони праці в найменуванні Скаржника є формальною помилкою, допущення не могло призвести до відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Окрім того, помилка в посвідчені головного інженера з охорони праці не відноситься до технічної специфікації та інших вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та могла бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Скаржнику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Неправомірні дії Замовника порушують права Скаржника, визначені статтею 5 Закону, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до п. 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи вищевказане, керуючись п.55 Особливостей та ст.18 Закону України «Про публічні закупівель»,-
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення та дії замовника щодо незаконного визначення переможця закупівлі

Номер: 51d838b68e7c42618089a9b7c97506bc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-22-017781-a.c1
Назва: СКАРГА на рішення та дії замовника щодо незаконного визначення переможця закупівлі
Скарга:
Повідомляємо, що Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) проводиться процедура «відкриті торги з особливостями» на закупівлю: Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області UA-2023-12-22-017781-a відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з врахуванням Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами). У зазначеній вище процедурі закупівлі взяли участь наступні Учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР". 04 січня 2024 року відповідно до Рішення Уповноваженої особи Замовника переможцем закупівлі визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" - далі «Переможець». Ми вважаємо, що Замовник неправомірно визначив Переможця процедури закупівлі за наступних причин: Предметом закупівлі є послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області, а саме послуги з прибирання снігу. Відповідно до п. 4.3 тендерної документації обсяг послуг визначено у технічному завданні Додаток №2 тендерної документації. Згідно розділу тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасники для оцінки тендерної пропозиції повинні були надати розрахунок вартості надання наступних послуг: Найменування послуг Орієнтовний об'єм послуг Вартість одиниці, грн. Сума, грн. Заготівля протиожеледної суміші для боротьби з ожеледицею на території м. Жмеринка ,тон 1500 Очищення дорожнього покриття від снігу який щойно випав навісною щіткою, км/на добу 40 Очищення проїжджої частини дороги від снігу автогрейдером, км/ на добу 90 Очищення доріг від снігу, який щойно випав плужним снігоочисником на базі машини дорожньої комбінованої,км/ на добу 90 Очищення тротуарів від снігу, снігоочисною технікою, км/ на добу 10 Очищення проїжджої частини дороги від снігу трактором на пневмоколісному ходу, обладнаному відвалом, км/ на добу 40 Очищення дорожнього покриття (тротуарів) вручну при товщі снігового покриву до 0,25м (місця де неможливо застосування механізованої очистки), м.кв. 200000 Розсипання протиожеледних матеріалів вручну (місця де неможливе застосування механізмів), м.кв 200000 Розсипання протиожеледних матеріалів комбінованою дорожньою машиною,м.кв 540000 Розсипання протиожеледних матеріалів розподілювачем РДС у зчепі з трактором, м.кв 540000 Навантаження протиожеледних матеріалів екскаватором, т 1500 ВСЬОГО: Разом з тим, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" порушило умови, які встановлені в Додатку 2 до тендерної документації, оскільки надана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" технічна специфікація відрізняється від умов Замовника (файл завантажений 29 грудня 2023 14:25 під назвою Тенічна специфікація.pdf ). Зокрема, послуги з розсипання протиожеледних матеріалів комбінованою дорожньою машиною,м.кв в обємі 540000 відсутні в технічній специфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" №9 від 28 грудня 2023 року. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, наданий Переможцем також не відповідає умовам технічної специфікації, зокрема умовам Додатку 2, оскільки послуги з розсипання протиожеледних матеріалів комбінованою дорожньою машиною,м.кв в обємі 540000 відсутні в Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01. Відповідно до п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. З огляду на викладене вище, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню, оскільки вона не відповідала умовам технічної специфікації, зокрема умовам Додатку 2, оскільки послуги з розсипання протиожеледних матеріалів комбінованою дорожньою машиною,м.кв в обємі 540000 відсутні в технічній специфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" №9 від 28 грудня 2023 року та Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01. Неправомірні дії Замовника порушують права Скаржника, визначені статтею 5 Закону, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників. Відповідно до п. 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Враховуючи вищевказане, керуючись п.55 Особливостей та ст.18 Закону України «Про публічні закупівель»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення, допущене Замовником при проведенні закупівлі № UA-2023-12-22-017781-a стосовно неправомірного визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР". 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" (протокольне рішення №5 від 4 січня 2024 року). ДОДАТКИ: 1. Тендерна документація в закупівлі UA-2023-12-22-017781-a 2. Додаток №2 до Тендерної документації в закупівлі UA-2023-12-22-017781-a 3. Протокольне рішення №5 від 4 січня 2024 року 4. Технічна специфікація 5. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 Директор Стецюк Олег Андрійович 9 січня 2024 року
Дата розгляду скарги: 18.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.01.2024 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.01.2024 12:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України закупівель №1138 -р/пк-пз від 18.01.2024. Скасувано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БМП-МАЙСТЕР" переможцем за процедурою закупівлі — "Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-22- 017781-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО", СТЕЦЮК ОЛЕГ АНДРІЙОВИЧ 380674951565 EL.DORADO@I.ua