-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Засоби захисту рослин в асортименті згідно технічного завдання
Завершена
7 524 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 240.00 UAH
мін. крок: 1% або 75 240.00 UAH
Номер:
8ae060320b614e68b1ad2df6d1045e93
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-22-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.03.2024 00:00
Період моніторингу:
22.03.2024 14:21 - 13.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.03.2024 №13-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.03.2024 №13-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-12-21-010043-a 21.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС».
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам тендерної документації установлено порушення пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Черкаської дослідної станції біоресурсів Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.12.2023 (протокол № 1-з), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.01.2024, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ», «АГРОНIД ПЛЮС» (далі – ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС»), вимоги про усунення невідповідностей до 03.01.2024 та до 19.01.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.01.2024, 09.01.2024, 12.01.2024, 19.01.2024, повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2024, договір від 25.01.2024 № 25/01, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.03.2024 та від 29.03.2024.
Відповідно до інформації щодо розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеної на офіційному сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/diyalnist/yedynyi-reiestr-rozporiadnykiv-ta-oderzhuvachiv-biudzhetnykh-koshtiv) Черкаська дослідна станція біоресурсів Національної академії аграрних наук України є розпорядником бюджетних коштів.
Згідно з пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Згідно пояснень Замовника, наданих ним на відповідний запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, установлено, що Замовник не розміщував на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановив вимогу щодо наявності в учасника, зокрема, складу або критого майданчику для зберігання в Черкаській області необхідного для постачання товару, що є предметом даної закупівлі. На підтвердження права користування нерухомим майном учасник повинен надати, зокрема, копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах нерухомим майном та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України.
Відповідно до пункту 1.4. розділу «Загальні положення» тендерної документації - «Законні підстави користування» - вживаються у значенні, як сукупність речових прав, що встановлюють можливість добування корисних властивостей речі, що є об’єктом таких прав, в інтересах власника або іншої особи, згідно цільового призначення речі, та яке виникає на підставі набуття права власності на річ, або на підставі договору найму (оренди) чи лізингу. Для речей, щодо набуття права користування на які передбачається державна реєстрація, або нотаріальне посвідчення, правовстановлюючим документом є відповідний документ, що у встановленому чинним законодавством порядку засвідчує таку державну реєстрацію або нотаріальне посвідчення відповідного факту.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОНІД ПЛЮС», якого визначено переможцем торгів, міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Кваліфікаційні критерії ст.16.pdf»), відповідно до якої у його користуванні перебувають нежитлові приміщення за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Миколаївка, вул. Гагаріна 2а загальною площею 859,93 кв.м., а саме: офісне приміщення площею 335,2 кв.м., складське приміщення площею 407 кв.м. (критий склад), складське приміщення площею 117,13 кв.м. (критий склад).
На підтвердження права користування зазначеним нерухомим майном учасником ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 20.08.2019 № 20-08, укладений між ПАТ «Смілянське племпідприємство» (орендодавець) та ТОВ «Карбон-транс» (орендар), акт приймання передачі до договору оренди від 20.08.2019 № 20-08, договір суборенди приміщення від 30.12.2022, укладений між ТОВ «Карбон-транс» (орендодавець) та учасником ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» (орендар) та акт приймання-передачі до договору суборенди приміщення від 30.12.2022.
Пунктом 3.1 договору оренди від 20.08.2019 № 20-08 передбачено, що строк оренди складає 8 місяців з дня підписання сторонами Акту приймання-передачі та вважається продовженим до 31 грудня 2025, якщо сторони не мають претензій одна до одної після спливу 8 місячного терміну та не повідомили за 14 днів до закінчення строку оренди іншу сторону про відмову продовжувати строк оренди.
Пунктом 2.1 договору суборенди приміщення від 30.12.2022 передбачено, що приміщення надається в оренду на строк до 31.12.2025 з моменту прийняття його за актом здачі-приймання, який є невід’ємною частиною цього договору.
Отже, строк оренди обох договорів становить більше 3-х років.
Відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
При цьому, в недотримання вимог частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір оренди від 20.08.2019 № 20-08 та договір суборенди приміщення від 30.12.2022 не мають нотаріального посвідчення.
Відповідно до частини третьої статті 640 Цивільного кодексу України договір, що підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення.
Крім того, частиною першою статті 220 Цивільного кодексу України передбачено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним, а відповідно до частини другої статті 215 Цивільного кодексу України, недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин).
Таким чином, учасником торгів ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» для підтвердження наявності складу або критого майданчику для зберігання в Черкаській області надано договір оренди від 20.08.2019 № 20-08 та договір суборенди приміщення від 30.12.2022, які відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України є нікчемними, чим не підтверджено належним чином відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1.4. розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у підпунктах 6.1 та 6.3 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції технічну специфікацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно додатку 1 до тендерної документації. Учасник який пропонує еквівалент, що відрізняється від найменування препарату визначених цією документацією має надати у складі тендерної пропозиції обґрунтування повної відповідності запропонованого товару вимогам технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації разом із порівняльною таблицею, а також документи, що підтверджую якість та походження товару.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» міститься технічна специфікація, відповідно до позиції № 20 якої, він пропонує еквівалент товару (замість препарату «Авентус», який передбачений технічною специфікацією Замовника учасником пропонується препарат «Евентус»).
При цьому, обґрунтування повної відповідності запропонованого товару вимогам технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі, що визначені Замовником разом із порівняльною таблицею, а також документів, що підтверджую якість та походження товару у складі тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» не надано.
Однак, Замовник розмістив учаснику ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» вимогу про усунення невідповідностей до 19.01.2024, в якій, зокрема, зазначив про надання обґрунтування повної відповідності запропонованого товару вимогам технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно тендерної документації, порівняльну таблицю, а також документ, що підтверджую якість та походження товару, щодо препарату визначеного тендерною документацією по позиції № 20 технічної специфікації додатку 1 до тендерної документації, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей, відповідно до якого у разі відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, вимога про усунення невідповідностей не розміщується.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 25.01.2024 № 25/01.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник уклав договір, умови якого не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам тендерної документації в частині визначення ціни договору та порядку здійснення оплати.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» міститься лист погодження з проектом договору та підписаний проект договору (файл «Лист погодження+проект договору.pdf»), в якому він погоджується укласти договір в редакції, запропонованій Замовником.
Проте, установлено, що в укладеному договорі в розділ 4 «Ціна договору» додано пункти 4.2, 4.3, 4.4, які відсутні в проекті договору (додаток 2 до тендерної документації Замовника); з розділу 5 «Порядок здійснення оплати» договору виключено пункт 5.2, який міститься в проекті договору.
Отже, Замовник уклав договір від 25.01.20234 № 25/01, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, чим порушив вимоги пункту 18 Особливостей, згідно з яким умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, яким зокрема, визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
08.04.2024 15:54 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2024 15:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-21-010043-a від 08.04.2024 року з метою усунення виявлених порушень Замовником шляхом укладення додаткової угоди № 1 від 11.04.2024 року за згодою сторін розірвано договір № 25/01 від д 25.01.2024
Дата публікації звіту:
15.04.2024 14:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionContracting: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
18.04.2024 16:22
Запити/Пояснення
Номер:
33e8401caf0a45feacf7deeed793d9d3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.03.2024 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Засоби захисту рослин в асортименті згідно технічного завдання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-010043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2248a8d6a2404079963096e0cc1dc543
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.03.2024 09:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Засоби захисту рослин в асортименті згідно технічного завдання». (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-010043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» з огляду на те, що:
1) на вимогу пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме підтвердження наявності складу або критого майданчика для зберігання в Черкаській області, учасником в складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 20.08.2019 № 20-08, укладений між ПАТ «Смілянське племпідприємство» (орендодавець) та ТОВ «Карбон-транс» (орендар), договір суборенди приміщення від 30.12.2022, укладений між ТОВ «Карбон-транс» (орендодавець) та учасником ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» (орендар) без нотаріального посвідчення (при цьому, предметом договорів є оренда нежитлових приміщень зі строками оренди більше трьох років, що не відповідає вимогам частини другої статті 793 Цивільного кодексу України, відповідно до якої договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню);
2) на вимогу про усунення невідповідностей, в якій, зокрема, зазначено, що відповідно до підпункту 6.5 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження можливості здійснити поставку товарів, що є предметом даної закупівлі учасник ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» повинен підтвердити наявність відносин з виробником (оригінатором) або його офіційним представником на території України шляхом надання договору дистрибуції, укладеного між учасником ТОВ «АГРОНIД ПЛЮС» та ТОВ «Агротехносоюз» в повному обсязі, учасником завантажено договір дистрибуції від 20.12.2023 № ДСТ/11/24, укладений між ним та ТОВ «Агротехносоюз», не у повному обсязі, а саме без додатків, які відповідно до змісту договору є його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.