-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Активоване гранульоване вугілля (бітумінозне) 8х30; Активоване кокосове вугілля 12х40; (24954000-6: Активоване вугілля) 24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Торги не відбулися
4 861 700.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 48 617.00 UAH
мін. крок: 1% або 48 617.00 UAH
Номер:
d78594a0ff2542f48443f77477f51434
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 17:25 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 15-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.03.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.03.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2023-12-19-020775-a 19.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання виконання рішення Комісії АМКУ встановлено порушення абзацу третього пункту 67 Особливостей та, як наслідок, пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз’яснень на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове обїєднання Аріста» та приватного підприємства «МЕМТЕХ» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме:
- розмістити підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ у відповідності з вимогами пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082;
- не допускати в подальшому порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону та забезпечити підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення закупівлі) (далі – Особливості); надання роз’яснень на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Обласного комунального підприємства «МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023 №19/12-9ВТ (далі – Тендерна документація); вимога про усунення порушення UA-2023-12-19-020775-a.a1, оприлюднена в електронній системі закупівель 04.01.2024, та роз’яснення на неї, оприлюднені 08.01.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове обїєднання Аріста» та приватного підприємства «МЕМТЕХ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.01.2024 № 02/01-1ВТ, від 29.01.2024 № 29/01-4ВТ та від 29.01.2024 №29/01-5ВТ; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель; рішення Комісії АМКУ від 22.01.2024 № 1269-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону у пункті 7 Річного плану закупівель не зазначив код економічної класифікації видатків бюджету, згідно з яким заплановано здійснити видатки місцевого бюджету на суму 5 834 040,00 гривень.
За результатами аналізу питання виконання рішення Комісії АМКУ встановлено наступне.
Відповідно до рішення Комісії АМКУ від 22.01.2024 № 1269-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення приватного підприємства «МЕМТЕХ» переможцем за процедурою закупівлі — «Активоване гранульоване вугілля (бітумінозне) 8х30; Активоване кокосове вугілля 12х40; (24954000-6: Активоване вугілля) 24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2023-12-19-020775-a, у зв’язку із наявністю підстав, передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Замовник скасував вказане рішення та згідно з протоколом від 29.01.2024 №29/01-5ВТ відхилив тендерну пропозицію приватного підприємства «МЕМТЕХ». Тобто, рішення Комісії АМКУ від 22.01.2024 № 1269-р/пк-пз Замовником виконане.
Відповідно до абзацу третього пункту 67 Особливостей у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене за номером UA-2023-12-19-020775-a, встановлено, що Замовник на порушення абзацу третього пункту 67 Особливостей не розмістив відповідне підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ в електронній системі закупівель та, як наслідок не забезпечив реалізацію положень пункту 51 Особливостей, а саме щодо автоматичної відміни відкритих торгів електронною системою закупівель. Зокрема, за станом на 20.03.2024 на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація щодо відміни відкритих торгів за номером UA-2023-12-19-020775-a.
Період усунення порушень:
20.03.2024 17:14 - 04.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2024 17:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником прийнято заходи щодо недопущення порушень пункту 4 частини другої статті 4 Закону у пункті 7 Річного плану закупівель щодо зазначення коду економічної класифікації видатків бюджету.
Крім того наказом директора №101 від 25.03.2024 р. зобов’язано уповноважену особу пройти курси з підвищення кваліфікації для уникнення допущених порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
26.03.2024 16:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.03.2024 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
3a65d61b1fad4299a7324a37e399aaa0
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
05.03.2024 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c6a152baef004432a2f546036bf0e93b
Назва:
Пояснення на Запит
Дата опублікування:
07.03.2024 11:12
Опис:
Пояснення наведено у протоколі