• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Активоване гранульоване вугілля (бітумінозне) 8х30; Активоване кокосове вугілля 12х40; (24954000-6: Активоване вугілля) 24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція

Торги не відбулися

4 861 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 48 617.00 UAH
Номер: d78594a0ff2542f48443f77477f51434
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 04.03.2024 17:25 - 26.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.03.2024 № 15-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.03.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 04.03.2024 № 15-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2023-12-19-020775-a 19.12.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 005-72-21, cernovolsergij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання виконання рішення Комісії АМКУ встановлено порушення абзацу третього пункту 67 Особливостей та, як наслідок, пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз’яснень на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове обїєднання Аріста» та приватного підприємства «МЕМТЕХ» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: - розмістити підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ у відповідності з вимогами пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082; - не допускати в подальшому порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону та забезпечити підвищення кваліфікації уповноваженої особи. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення закупівлі) (далі – Особливості); надання роз’яснень на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Обласного комунального підприємства «МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023 №19/12-9ВТ (далі – Тендерна документація); вимога про усунення порушення UA-2023-12-19-020775-a.a1, оприлюднена в електронній системі закупівель 04.01.2024, та роз’яснення на неї, оприлюднені 08.01.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове обїєднання Аріста» та приватного підприємства «МЕМТЕХ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.01.2024 № 02/01-1ВТ, від 29.01.2024 № 29/01-4ВТ та від 29.01.2024 №29/01-5ВТ; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель; рішення Комісії АМКУ від 22.01.2024 № 1269-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону у пункті 7 Річного плану закупівель не зазначив код економічної класифікації видатків бюджету, згідно з яким заплановано здійснити видатки місцевого бюджету на суму 5 834 040,00 гривень. За результатами аналізу питання виконання рішення Комісії АМКУ встановлено наступне. Відповідно до рішення Комісії АМКУ від 22.01.2024 № 1269-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення приватного підприємства «МЕМТЕХ» переможцем за процедурою закупівлі — «Активоване гранульоване вугілля (бітумінозне) 8х30; Активоване кокосове вугілля 12х40; (24954000-6: Активоване вугілля) 24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2023-12-19-020775-a, у зв’язку із наявністю підстав, передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Замовник скасував вказане рішення та згідно з протоколом від 29.01.2024 №29/01-5ВТ відхилив тендерну пропозицію приватного підприємства «МЕМТЕХ». Тобто, рішення Комісії АМКУ від 22.01.2024 № 1269-р/пк-пз Замовником виконане. Відповідно до абзацу третього пункту 67 Особливостей у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене за номером UA-2023-12-19-020775-a, встановлено, що Замовник на порушення абзацу третього пункту 67 Особливостей не розмістив відповідне підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ в електронній системі закупівель та, як наслідок не забезпечив реалізацію положень пункту 51 Особливостей, а саме щодо автоматичної відміни відкритих торгів електронною системою закупівель. Зокрема, за станом на 20.03.2024 на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація щодо відміни відкритих торгів за номером UA-2023-12-19-020775-a.
Період усунення порушень: 20.03.2024 17:14 - 04.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2024 17:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником прийнято заходи щодо недопущення порушень пункту 4 частини другої статті 4 Закону у пункті 7 Річного плану закупівель щодо зазначення коду економічної класифікації видатків бюджету. Крім того наказом директора №101 від 25.03.2024 р. зобов’язано уповноважену особу пройти курси з підвищення кваліфікації для уникнення допущених порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 26.03.2024 16:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 27.03.2024 10:37

Запити/Пояснення