• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Активоване гранульоване вугілля (бітумінозне) 8х30; Активоване кокосове вугілля 12х40; (24954000-6: Активоване вугілля) 24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція

Торги не відбулися

4 861 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 48 617.00 UAH
Період оскарження: 19.12.2023 16:57 - 24.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника

Номер: a111f974eb2143328a87984a1c332bae
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-19-020775-a.b2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
1.Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов’язати Замовника скасувати рішення від 09 січня 2024, оформлене Протоколом № № 09/01-1ВТ щодо прийняття рішення уповноваженою особою обласного комунального підприємства «Миколаївоблтеплоенерго» про визнання переможцем торгів учасника Закупівлі - ПП «МЕМТЕХ».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.01.2024 17:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.01.2024 11:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до протоколу №29/01-5ВТ від 29.01.2024 року було скасовано рішення про визначення приватного підприємства "МЕМТЕХ" переможцем за процедурою закупівлі — "Активоване гранульоване вугілля (бітумінозне) 8х30;Активоване кокосове вугілля 12х40; (24954000-6: Активоване вугілля) 24950000-8:Спеціалізована хімічна продукція", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-19-020775-a». Учасником було надано сертифікат аналізу (на англійській мові) на один вид вугілля 8*30,який не приймався до розгляду. Окрім цього надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-3/7372 від 18.11.2022 р. та №12.2-18-3/17706 від 19.10.2021 р. на обидва види вугілля, на підставі яких і було прийнято рішення про визнання Учасника переможцем закупівлі. Враховуючи те, що у вимогах Замовника не було зазначено інших документів на підтвердження якості окрім сертифікатів відповідності (якості) або паспортів, прийняття рішення щодо переможця процедури закупівлі на підставі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи – було помилковим. Рішення про визначення переможцем ПП «МЕМТЕХ» підлягає скасуванню.
Автор: ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста, Олійник Лілія Василівна +380967272840 olv@arista.com.ua
Вимога
Є відповідь

Просимо провести повторну оцінку тендерної пропозиції, наданої Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста», з урахуванням викладеної в даній скарзі інформації.

Номер: 931ea212614a4c60857b7b4e74ab77b2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-19-020775-a.a1
Назва: Просимо провести повторну оцінку тендерної пропозиції, наданої Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста», з урахуванням викладеної в даній скарзі інформації.
Вимога:
« 04 » січня 2024 р. № 0103-1 Замовник: Скаржник: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» 54034, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 5-А Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 21 СКАРГА Обласним комунальним підприємством «МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товарів, а саме: Активоване гранульоване вугілля (бітумінозне) 8х30; Активоване кокосове вугілля 12х40; (24954000-6: Активоване вугілля) 24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-12-19-020775-a. Свої тендерні пропозиції надали наступні учасники: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ’ЄДНАННЯ «АРІСТА» (далі – ТОВ «ТПО «Аріста», Скаржник). - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕМТЕХ». Із протоколу № 02/01-1ВТ прийнятого уповноваженою особою обласного комунального підприємства «Миколаївоблтеплоенерго» від 02 січня 2024 року ТОВ «ТПО «Аріста» стало відомо про відхилення її тендерної пропозиції на підставі пп.2 п. 1 ст. 31 Закону та з урахуванням пп.2 п.41 Особливостей. Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «Аріста» обґрунтовано Замовником наступною підставою:  відповідно до п.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалось надати документи відповідно до вимог Додатку №3, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічному завданні Додаток 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання. Учасником (ТОВ «ТПО «АРІСТА») надано підписані технічні вимоги (завдання) №261223/5 від 26.12.2023 р. в яких виявлено невідповідності між вимогами Замовника та запропонованим Учасником товаром. ТОВ «ТПО «Аріста» не погоджується із зазначеним рішенням Замовника, виходячи з наступного. У зв'язку з особливостями технології виробництва та неоднорідності сировини, активоване вугілля не може мати чітко визначених значень (характеристик), тому для активованого вугілля завжди вказуються нормативні обмеження (не більше, або не менше необхідного показника). Більше того, характеристики можуть відрізнятись навіть з однієї партії товару, тому при поставці активованого вугілля робиться кілька проб, і результати при цьому можуть коливатись в діапазоні допустимих значень. Згідно пропозиції ТОВ «ТПО «АРІСТА» всі характеристики або однакові або кращі за ті, які вимагаються в тендерній документації. Основні показники, які вказують на якісні характеристики: Активоване гранульованого вугілля (бітумінозне) 8х30: - Адсорбційна активність з йоду, мг/г (хв.)– 950(вимога тендеру); наша пропозиція -1003 > (більше) 950- відповідає; - Активність по метиленовому блакитному, мг/г (хв.)- 230(вимога тендеру); наша пропозиція-232 > 230-відповідає; - Міцність на стирання, % (хв.) - 75(вимога тендеру); наша пропозиція -75 = 75-відповідає; - Масова частка вологи (упакованого матеріалу), макс., % - 2,0(вимога тендеру); наша пропозиція -1,5 ˂ (менше) 2,0 -відповідає; - Ефективний розмір зерен, мм - 0,8-1,0(вимога тендеру); наша пропозиція-0,9 -відповідає; Активоване кокосове вугілля 12х40: - Адсорбційна активність з йоду, мг/г (хв.) - 900(вимога тендеру); наша пропозиція-997 >900-відповідає; - Міцність (твердість) гранул, % (хв.) - 98(вимога тендеру); наша пропозиція-99 >98-відповідає; - Вміст вологи в упаковці, макс. %- 5(вимога тендеру); наша пропозиція-4,5 ˂5 -відповідає; - Діапазон рН - 9-11(вимога тендеру); наша пропозиція-9,1 -відповідає; - Загальна зольність, макс. % - 4(вимога тендеру); наша пропозиція-3,3 ˂ 4 -відповідає; - Водорозчинна зола, % - 1,0(вимога тендеру); наша пропозиція-0,6 ˂ 1,0 -відповідає. В найменуванні деяких показників в дужках вказане скорочення «хв.», яке являється некоректним перекладом з російської мови скорочення «мин.», та має перекладатись, як (мін.), що означає мінімальне значення. Це вказує на те, що Замовником був спотворений переклад якісних характеристик вугілля, який має критичне значення для підтвердження відповідності запропонованого Скаржником товару вимогам Замовника до предмету закупівлі. Через це, ТОВ «ТПО «Аріста» вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «Аріста» відповідно до пп.2 п. 1 ст. 31 Закону та з урахуванням пп.2 п.41 Особливостей є незаконним, а тому має бути скасовано. ТОВ «ТПО «АРІСТА, вважає що рішення Замовника було прийняте з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, в тому числі об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Як зазначено в преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Таким чином, Рішення Замовника від 02 січня 2024 року, оформлене Протоколом № 02/01-1ВТ щодо прийняття рішення уповноваженої особи обласного комунального підприємства «Миколаївоблтеплоенерго» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «АРІСТА», порушує права Скаржника. Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення Замовника, оформлене протоколом № 02/01-1ВТ уповноваженої особи обласного комунального підприємства «Миколаївоблтеплоенерго» від 02 січня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «Аріста» на підставі пп.2 п. 1 ст. 31 Закону та з урахуванням пп.2 п.41 Особливостей. 2. Провести повторну оцінку тендерної пропозиції, наданої Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста», з урахуванням викладеної в даній скарзі інформації. У разі незадоволення даної скарги, ТОВ «ТПО «Аріста» буде змушене звертатися до відповідних органів для надання правомірної оцінки дій Замовника. Директор ТОВ «ТПО «Аріста» Павло ВДОВИЧЕНКО
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) замовники здійснюючи закупівлі повинні вчиняти певні дії протягом певного строку. Однією з таких дій є надання роз’яснень щодо тендерної документації замовником відповідно до пункту 51 Особливостей. Так, фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Учасник не звертався за наданням роз’яснень щодо тендерної документації, або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру до Замовником в період уточнення через електрону систему закупівель. Після закінчення аукціону та розкриття тендерної пропозиції, технічна можливість внесення змін до тендерної документації відсутня. Враховуючи вище викладене та невідповідність технічних вимог Замовник вимогу Учасника відхиляє.
Статус вимоги: Відхилено