• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Йогурт питний, не менше 1,5% жирн., фас,Кефір, не менше 2,5 % жирн., фас., Сметана, не менше 20 % жирн., фас.

Завершена

280 874.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 808.74 UAH
Номер: 3f4f49c8b87640bb8402788411fd6049
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.05.2024 10:53 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.05.2024 № 63 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.05.2024 № 63 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2023-12-19-000241-a 19.12.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). За результатом розгляду тендерних пропозицій учасника встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом розміщення додаткової угоди до Договору від 10.01.2024 №28 та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами № 1266 від 16.12.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2023-12-19-000079-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №443 від 26 грудня 2023 року, тендерну пропозицію учасника ФОП "НЕТЕСА ВЛАДИСЛАВ ЄВГЕНІЙОВИЧ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 04.01.2024, договір від 10.01.2024 №28, запит про надання пояснень від 31.05.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 05.06.2024 року. Під час проведення моніторингу Замовник, в електронній системі закупівель, оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета та надав пояснення 05.06.2023 про наявність веб-сайту сайту Криворізького ресурсного центру підрозділ «Обгрунтування процедур закупівель» (https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/purchases/customer/13765/6.html), який не працює. За поясненням Замовника немає технічної можливості ознайомлення з оприлюдненою інформацією через введення в країні військового стану. Як наслідок порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "НЕТЕСА ВЛАДИСЛАВ ЄВГЕНІЙОВИЧ" (далі – ФОП Нетеса В.Є., Учасник) встановлено що, згідно з вимогами пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації де визначено перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, а саме документи, які надає учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно пункту 1.1 цього Додатку на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник повинен надати «скановану копію оригіналу Договору з установою або організацією, дійсний на дату розкриття пропозицій, на проведення дератизації, дезінфекції та дезінсекції складських приміщень, на виконання зазначених робіт протягом періоду постачання продукції до 31.12.2024р., виданий на ім’я учасника, якщо складські приміщення є власністю учасника, або на ім’я орендодавця, якщо складські приміщення орендовані учасником, із наданням Актів виконаних робіт, чинних на момент подання пропозицій». На виконання зазначеної вимоги Учасник ФОП Нетеса В.Є. у складі тендерної пропозиції надав: договір безоплатного користування майном від 20.12.2023 № 1, укладений між учасником ФОП Нетесою В.Є. та фізичною особою підприємцем Нетесою Л.І.; Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно земельну ділянку; договір про надання послуг з профілактичної дезінфекції, дезінсекції, дератизації від 20.12.2023 № 1, укладений між учасником ФОП Нетесою В.Є. та ФОП Солодєєвою С.Н.. Слід зазначити, що Учасник не є власником (співвласником) складського приміщення по вул. Аджамській № 8 у м. Кропивницький, а ні власником (співвласником) земельної ділянки, на якій знаходиться вказане складське приміщення. Власником складського приміщення є Нетеса Л.І., яка користується вказаним майном уклавши договір оренди від 07.06.2018 № 28 з Міською радою міста Кропивницького. Тобто, у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Нетеси В.Є. відсутній договір між установою та організацією щодо проведення дератизації, дезінфекції та дезінсекції складських приміщень, укладений на ім`я орендодавця фізичної особи підприємця Нетеси Л.І., чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації. Крім того, відповідно пункту 2 Додатку 3, Учасник на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має надати «скановані копії оригіналів медичної(их) книжки(ок) (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівників (водія, експедитора, комірника), які задіяні у постачанні, що зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194, чинні на момент подання пропозицій». Учасником надана довідка від 20.12.2023 №27 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, відсутні дані щодо сканованих копій оригіналів медичної(их) книжки(ок) (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівників (водія, експедитора, комірника), які задіяні у постачанні, що зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, чинні на момент подання пропозицій. На відповідний запит до Замовника, щодо наявності документів, які б підтверджували виконання Учасником вищезазначеної вимоги була надана відповідь, що копії медичних книжок відсутні. Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Нетеса В.Є., відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню. Під час проведення моніторингу, а саме 05.06.2024 року, Замовник розмістив повідомлення про внесення змін до Договору від 10.01.2024 №28 та Додаткову угоду №2 від 05.06.2024 року до Договору від 10.01.2024 №31, а також звіт про виконання договору від 05.06.2024 (сума оплати - 166 667,69 грн.).
Період усунення порушень: 12.06.2024 15:55 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2024 15:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: допугоду на розторгнення договору розміщено
Дата публікації звіту: 14.06.2024 08:19

Запити/Пояснення