-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Йогурт питний, не менше 1,5% жирн., фас,Кефір, не менше 2,5 % жирн., фас., Сметана, не менше 20 % жирн., фас.
Завершена
280 874.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 808.74 UAH
мін. крок: 1% або 2 808.74 UAH
Номер:
3f4f49c8b87640bb8402788411fd6049
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 10:53 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.05.2024 № 63
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 63
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2023-12-19-000241-a 19.12.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
За результатом розгляду тендерних пропозицій учасника встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом розміщення додаткової угоди до Договору від 10.01.2024 №28 та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами № 1266 від 16.12.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2023-12-19-000079-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №443 від 26 грудня 2023 року, тендерну пропозицію учасника ФОП "НЕТЕСА ВЛАДИСЛАВ ЄВГЕНІЙОВИЧ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 04.01.2024, договір від 10.01.2024 №28, запит про надання пояснень від 31.05.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 05.06.2024 року.
Під час проведення моніторингу Замовник, в електронній системі закупівель, оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета та надав пояснення 05.06.2023 про наявність веб-сайту сайту Криворізького ресурсного центру підрозділ «Обгрунтування процедур закупівель» (https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/purchases/customer/13765/6.html), який не працює. За поясненням Замовника немає технічної можливості ознайомлення з оприлюдненою інформацією через введення в країні військового стану. Як наслідок порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "НЕТЕСА ВЛАДИСЛАВ ЄВГЕНІЙОВИЧ" (далі – ФОП Нетеса В.Є., Учасник) встановлено що, згідно з вимогами пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації де визначено перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, а саме документи, які надає учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно пункту 1.1 цього Додатку на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник повинен надати «скановану копію оригіналу Договору з установою або організацією, дійсний на дату розкриття пропозицій, на проведення дератизації, дезінфекції та дезінсекції складських приміщень, на виконання зазначених робіт протягом періоду постачання продукції до 31.12.2024р., виданий на ім’я учасника, якщо складські приміщення є власністю учасника, або на ім’я орендодавця, якщо складські приміщення орендовані учасником, із наданням Актів виконаних робіт, чинних на момент подання пропозицій».
На виконання зазначеної вимоги Учасник ФОП Нетеса В.Є. у складі тендерної пропозиції надав: договір безоплатного користування майном від 20.12.2023 № 1, укладений між учасником ФОП Нетесою В.Є. та фізичною особою підприємцем Нетесою Л.І.; Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно земельну ділянку; договір про надання послуг з профілактичної дезінфекції, дезінсекції, дератизації від 20.12.2023 № 1, укладений між учасником ФОП Нетесою В.Є. та ФОП Солодєєвою С.Н.. Слід зазначити, що Учасник не є власником (співвласником) складського приміщення по вул. Аджамській № 8 у м. Кропивницький, а ні власником (співвласником) земельної ділянки, на якій знаходиться вказане складське приміщення. Власником складського приміщення є Нетеса Л.І., яка користується вказаним майном уклавши договір оренди від 07.06.2018 № 28 з Міською радою міста Кропивницького. Тобто, у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Нетеси В.Є. відсутній договір між установою та організацією щодо проведення дератизації, дезінфекції та дезінсекції складських приміщень, укладений на ім`я орендодавця фізичної особи підприємця Нетеси Л.І., чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації.
Крім того, відповідно пункту 2 Додатку 3, Учасник на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має надати «скановані копії оригіналів медичної(их) книжки(ок) (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівників (водія, експедитора, комірника), які задіяні у постачанні, що зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194, чинні на момент подання пропозицій». Учасником надана довідка від 20.12.2023 №27 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, відсутні дані щодо сканованих копій оригіналів медичної(их) книжки(ок) (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівників (водія, експедитора, комірника), які задіяні у постачанні, що зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, чинні на момент подання пропозицій. На відповідний запит до Замовника, щодо наявності документів, які б підтверджували виконання Учасником вищезазначеної вимоги була надана відповідь, що копії медичних книжок відсутні.
Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Нетеса В.Є., відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Під час проведення моніторингу, а саме 05.06.2024 року, Замовник розмістив повідомлення про внесення змін до Договору від 10.01.2024 №28 та Додаткову угоду №2 від 05.06.2024 року до Договору від 10.01.2024 №31, а також звіт про виконання договору від 05.06.2024 (сума оплати - 166 667,69 грн.).
Період усунення порушень:
12.06.2024 15:55 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2024 15:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
допугоду на розторгнення договору розміщено
Дата публікації звіту:
14.06.2024 08:19
Запити/Пояснення
Номер:
201769e135054e9584c884c4243b5b17
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
31.05.2024 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів, а саме: Йогурт питний, не менше 1,5% жирн., фас,Кефір, не менше 2,5 % жирн., фас., Сметана, не менше 20 % жирн., фас.. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району, 15550000-8 — Молочні продукти різні за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-000241-a), яку проведено ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. У Додатку 3 до тендерної документації визначено перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, а саме документи, які надає учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно пункту 1 цього Додатку, Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, має надати Довідку наявність обладнання та матеріально-технічної бази та правові підстави користування ним. Учасник надав Довідку від 20.12.2023 №35, в якій зазначений перелік матеріально-технічної бази та обладнання. Однак, у цьому переліку не міститься інформації про наявність виробничих та/або складських приміщень. Крім того, надайте інформацію з посиланням на файл в якому містяться данні про залучення, або незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Надайте інформацію з посиланням на файл тендерної пропозиції учасника ФОП Нетеси В. Є., в якому міститься сканована копія оригіналу договору з установою або організацією на проведення дератизації, дезінфекції та дезінсекції складських приміщень, на виконання зазначених робіт протягом періоду постачання продукції, виданий на ім`я орендодавця, тобто Нетесу Л. І. із наданням актів виконаних робіт, чинних на момент подання пропозиції, як це передбачено у Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст.16 ЗУ №922»?
5. Крім того, у пункті 2 Додатку 3 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учаснику необхідно надати довідку за формою про працівників відповідної кваліфікації, з долученням документів, які засвідчують можливість використання праці такого працівника. Учасником надана довідка від 20.12.2023 №27 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, відсутні дані щодо сканованих копій оригіналів медичної(их) книжки(ок) (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівників (водія, експедитора, комірника), які задіяні у постачанні, що зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, чинні на момент подання пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ФОП "НЕТЕСА ВЛАДИСЛАВ ЄВГЕНІЙОВИЧ" не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
cb020a3ff12a46aca982769a8db80bc4
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
05.06.2024 11:55
Опис:
1.На ваш запит надаємо пояснення щодо розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Згідно Рішення міської ради від 08.12.2023 №2323 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2024 рік» затверджено планові призначення бюджетних коштів на 2024 рік. Відповідно до постанови КМУ від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» розраховано плановий об’єм закупівлі: Йогурт питний, не менше 1,5% жирн., фас,Кефір, не менше 2,5 % жирн., фас., Сметана, не менше 20 % жирн., фас., для харчування дітей закладів освіти Довгинцівського району на 2024 рік.
Технічні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням вимог, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ).
Очікувана вартість була визначена відповідно до довідки головного управління статистики у Дніпропетровській області №03-06/255-23 від 11.12.2023.
2.Щодо оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі пояснюю. Відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710, було внесено зміни до п.3 Постанови №710, а саме: «З метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Постанова КМУ від 16.12.2020 року №1266 набрала чинності з 19.12.2020. Тож, саме з 19.12.2020 року Замовники зобов’язані розміщувати «обгрунтування» на власному Web-сайті. Так як у Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради немає власного Web-сайту, тому згідно листа Департаменту освіти і науки від 22.01.2021 №23 (сканкопія додається) оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відбувається на Порталі Криворізький ресурсний центр в підрозділі "Обгрунтування процедур закупівель, саме з 22.01.2021 року. Надаємо посилання на сторінку Криворізького ресурсного центру, підрозділ «Обгрунтування процедур закупівель»: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/purchases/customer/13765/6.html для перегляду оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі - всі обгрунтування по процедурам відкриті торги та переговорним процедурам формуються протягом 5 днів.
Станом на сьогоднішній день сторінка Криворізького ресурсного центру не працює і немає технічної можливості ознайомлення з оприлюдненою інформацією через введення в країні військового стану.
3. Відповідно до 3 питання: Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Нами закуповувався товар, тому Учасник у складі тендерної пропозиції не повинен був надавати довідку.
Відповідно до договору безоплатного користування №1 від 20.12.2023 ФОП Нетеса Л.І. передає ФОП Нетеса В.Є. майно визначено в Додатку №1, де вказані складські приміщення.
4. Відповідно до 4 питання : 20.12.2023 р. між ФОП Нетеса В.Є. та ФОП Солодєєва С.Н. було заключено договір №1 про надання послуг з профілактичної дезінфекції , дезінсекції, дератизації, знаходиться в папці Кваліфікаційна частина №2. Акт виконаних робіт від 22.12.2023 р. знаходиться в папці Кваліфікаційна частина № 3, сторінка 8.
5. Копії медичних книжок відсутні. Договір №28 від 10.01.2024р. розірвано.
Додаткова угода №2 від 05.06.2024р.
Уповноважена особа Корчевська Т.В.