• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування)

Завершена

8 186 375.75 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 931.88 UAH
Номер: 1956eed57e3949e886424047beb1aa8c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 19.04.2024 12:10 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.04.2024 № 10-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 18.04.2024 № 10-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-12-18-023566-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 991-70-21, nastya1807nastya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання не надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 41, абзацу першого та другого пункту 43 та абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повнота відображення інформації в формах документів; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178; відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178); дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710); відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 17 Черкаської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерна документація затверджена рішенням Замовника від 18.12.2023 року із змінами від 21.12.2023; тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» та товариства з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс» (далі – ТОВ «Каштан-Плюс»); повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця від 24.01.2024; договір про закупівлю від 14.02.2024 № 2 (далі - Договір); додаткову угоду до Договору від 14.02.2024 № 1; додаткову угоду до Договору від 12.04.2024 № 2. Пунктом 5 статті 8 Закону встановлено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що Управлінням через електронну систему закупівель надано запит на пояснення від 23.04.2024 року, однак, Замовник не надав через електронну систему закупівель вищезазначену інформацію та документи, чим порушено вимоги пункту 5 статті 8 Закону. На вимогу підпункту 5.1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу ІII «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що для забезпечення вчасної доставки продуктів харчування до Замовника має здійснюватися транспортними засобами (не менше 2-х одиниць), у тому числі, не менше одного спеціалізованого транспортного засобу, який обладнаний холодильною установкою або рефрижератором (учасник підтверджує відповідність транспортних засобів документами, які видані відповідними підприємствами, установами, організаціями). З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи. Проте, ТОВ «Каштан-Плюс» в складі тендерної пропозиції надано протокол випробування № 054.01 ЦВ від 25.01.2023 року, який не відповідає п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови» , чим порушено вимогу підпункту 5.1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу ІII «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » тендерної документації. Також, в ході моніторингу, встановлено, що згідно вимоги підпункту 5.1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу ІII «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати: 1) При залученні власного транспорту учасник повинен надати скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. 2) У разі користування транспортом на правах оренди, лізингу, чи отримання відповідних послуг з перевезення, учасник надає копію відповідного(-их) договору(-ів) оренди, лізингу чи надавача послуг з перевезення разом із скан-копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Проте, ТОВ «Каштан-Плюс» в складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортних засобів від 18.07.2022 року строком дії до 31.12.2023 року на автомобілі: 1) марки RENAULT, модель MASTER вантажний-спеціалізований/FREIGHT-SPEZIALIZED, фургон-рефрижератор; рік випуску – 2014, державний реєстраційний номер CA 8367 НХ; 2) марки AM, модель ASM тип спеціалізований вантажний – спеціалізований фургон ізотермічний-С; рік випуску – 2018, державний реєстраційний номер CA 0294 СК. Натомість, свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на автомобіль марки AM, модель ASM тип спеціалізований вантажний – спеціалізований фургон ізотермічний-С; рік випуску – 2018, державний реєстраційний номер CA 0294 СК не надано, чим порушено вимогу вимоги підпункту 5.1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу ІII «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Крім того, під час проведення моніторингу встановлено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту проекту договору, наданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «Каштан-Плюс», а саме: пункт 10.4 в розділі 10 «Строк дії договору» в проекті договору відсутній, проте, в укладеному Договорі він є. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей №1178 уклав Договір з переможцем торгів ТОВ «Каштан-Плюс», умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції цього учасника. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Особливостей №1178. Також пунктом 41 Особливостей №1178 встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно абзацу першому частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, абзацу четвертому підпункту 2 пункту 44 та пункту 41 Особливостей №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 41, абзацу першого та другого пункту 43 та абзацу четвертому підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Каштан-Плюс», як таку, де тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав Договір на загальну суму 8 106 385,00 гривень.
Період усунення порушень: 10.05.2024 12:37 - 25.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2024 12:37

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 12-2024/13
Дата відкриття провадження: 23.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 711/5780/24

Запити/Пояснення