-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
1 784 814.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 924.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 924.07 UAH
Номер:
cd80f46b541b4136952cfc10315b791e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:44 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
15 UA-2023-12-13-021165-a 13.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, встановлено порушення вимог пункту 55 Особливостей та частини 22 статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 05 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний медичний центр психічного здоров'я» Одеської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.12.2023 № 61, переліки змін до ТД від 14.12.2023 № 62, від 15.12.2023 № 63 та від 20.12.2023 № 64, оприлюдненні в електронній системі закупівель 14.12.2023, 15.12.2023 та 20.12.2023, ТД зі змінами, затверджені рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.12.2023 № 62, від 15.12.2023 № 63 та від 20.12.2023 № 643, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.12.2023, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.12.2023, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» (далі – ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСАПРОДУКТ» (далі – ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» та ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» та ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.01.2024 № 4, від 04.01.2024 № 3/2, від 25.01.2024 № 10, від 29.01.2024 №10/1, від 01.02.2024 № 11 та від 20.02.2024 № 14-1, скарги ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» до процедури закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.12.2023, 23.12.2023, 09.01.2024, 02.02.2024 та 03.02.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 19.12.2023 № 20416-р/пк-пз, від 26.12.2023 № 20836-р/пк-пз, від 26.12.2023 № 20850-р/пк-пз, від 18.01.2024 № 1120-р/пк-пз та від 15.02.2024 № 2910-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.02.2024, договір від 01.03.2024 № 31/ВТ (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.03.2024, додаткову угоду від 12.03.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 29.05.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі очікувана вартість: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб «Новосільський» 0,9 кг – хліб з пшеничного борошна 1 гатунку або еквівалент; хліб «Одеський» 0,85 кг – хліб із житнього обдирного і пшеничного борошна 1 гатунку або еквівалент); код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «хліб «Одеський» та «хліб «Новосільський» становить код «ДК 021:2015: 15811100-7 – Хліб».
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту.
Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовник у пункті 4 Роділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД неправильно зазначив підставу для відмови в участі у відкритих торгах, передбачену підпунктом 11 пункту 47 Особливостей, в частині встановлення такої підстави без зазначення обмежень, що суперечить нормам підпункту 11 пункту 47 Особливостей, яким передбачено таку підставу крім випадку, коли активи особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
За результатами аналізу питання виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження встановлено.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Водночас відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, учасником процедури закупівлі ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» 03.02.2024 було подано скаргу до органу оскарження про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» не погоджується з рішенням Замовника від 29.01.2024 № 10/1 про відхилення його тендерної пропозиції, що не відповідає умовам технічної специфікації, в частині відсутності додатку до атестата про акредитацію від 31.12.2021 № 201008 Лабораторії вірусології і мікробіології Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова», який є його невід'ємною частиною.
Рішенням Комісії від 06.02.2024 № 2243-р/пк-пз скарга ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» була прийнята до розгляду.
Комісією як органом оскарження було розглянуто скаргу ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» та прийнято рішення від 15.02.2024 № 2910-р/пк-пз (далі – Рішення), в мотивувальній частині якого зазначено: «Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутній додаток до атестата про акредитацію від 31.12.2021 №201008 Лабораторії вірусології і мікробіології Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова», який є його невід'ємною частиною.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються 9 учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 29.01.2024 № 10/1.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі від 29.01.2024 № 10/1, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей».
Комісія постановила: «Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров'я» Одеської обласної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСАПРОДУКТ» переможцем процедури закупівлі — «ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-13-021165-a.
Рішення може бути оскаржене до суду у встановлений Законом строк».
На виконання Рішення Комісії Замовник в електронній системі закупівель 20.02.2024 розмістив інформацію про скасування рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» від 01/02/2024 № 11 та рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» від 29.01.2024 № 10/1.
Відповідно до протоколу затвердженого рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.02.2024 № 14-1 переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» та повідомлено про намір укласти договір.
Проте Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» у складі тендерної пропозиції, щодо відсутності додатку до атестату про акредитацію від 31.12.2021 № 201008 Лабораторії вірусології і мікробіології Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова», який є його невід'ємною частиною, як це передбачено Рішенням Комісії, та фактично призводить до його невиконання, чим порушено вимог пункту 55 Особливостей та частини 22 статті 18 Закону.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.05.2024 щодо не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Батьківський хліб» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено Рішенням Комісії Замовник 29.05.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, що не спростовує факту встановленого порушення.
Отже, на порушення вимог пункту 55 Особливостей та частини 22 статті 18 Закону Замовником не виконано рішення Комісії від 21.09.2023 № 15140-р/пк-пз та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» у складі тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
05.06.2024 17:54 - 20.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2024 17:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Сторони за взаємною згодою прийняли рішення щодо дострокового розірвання Договору, що не суперечить положенням ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України. відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі органа державного фінансового контролю та прийшли до згоди зменшити обсяги закупівлі з відповідним зменшенням суми Договору на 1 172 632,31 грн. (один мільйон сто сімдесят дві тисячі шістсот тридцять дві грн.
31 коп.).
Дата публікації звіту:
12.06.2024 21:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
- notComplyDecisionACU: Так
Опис:
.
Дата публікації:
14.06.2024 09:20
Запити/Пояснення
Номер:
1b0b464693714a63ae985855c7320e94
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.05.2024 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2024 № 2910-р/пк-пз, а саме щодо відсутності додатку до атестату про акредитацію від 31.12.2021 № 201008 Лабораторії вірусології і мікробіології Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова», який є його невід'ємною частиною?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f9a672a79cb0413c9edeb3e4c4360559
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.05.2024 15:55
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Підставою для обґрунтування розміру витрат у процедурі закупівлі за UA-2023-06-13-012774-а ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиІдентифікатор закупівлі: UA-2023-12-13-021165-a - є розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік та затвердженого річного плану закупівель.
Обґрунтування очікуваної вартості далі(ОВ) по даній закупівлі Замовником визначено відповідно до частині 3 розділу 2 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі , затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Таким чином, при розрахунку очікуваної вартості закупівлі послуг застосовано метод порівняння ринкових цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме метод порівняння ринкових цін враховуючи інформацію з отриманих цінових пропозицій. Ннадати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на даний час неможливо – у зв'язку з не коректною працею сайту, а саме перевантаження сайта, технічні несправності сайта.
2. Чому Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2024 № 2910-р/пк-пз, а саме щодо відсутності додатку до атестату про акредитацію від 31.12.2021 № 201008 Лабораторії вірусології і мікробіології Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова», який є його невід'ємною частиною?
Згідно п. 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Тхнічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не підлягають виправленню, що відображено у рішенні щодо відхилення від 29.01.2024р.Учасника ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ".