• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт з проектування «Нове будівництво відкритого тилового майданчику на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)»

Завершена

1 432 721.02 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 14 327.21 UAH
Номер: f5ba4046911a49d4ba0a97496e33e1fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-26-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.01.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 26.01.2024 11:39 - 17.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.01.2024 Одеса № 20 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 26.01.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 26.01.2024 № 20 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 1 UA-2023-12-13-019577-a 13.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 06 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника 13.12.2023 (далі – ТД), роз’яснення Замовника на звернення щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.12.2023 та 18.12.2023, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ» (далі – ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «АКВАБУДПРОЕКТ» (далі – ТОВ «АКВАБУДПРОЕКТ», рішення уповноваженої особи від 28.12.2023 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ», рішення уповноваженої особи від 11.01.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АКВАБУДПРОЕКТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «АКВАБУДПРОЕКТ» невідповідностей, рішення уповноваженої особи від 22.01.2024 щодо визначення переможцем ТОВ «АКВАБУДПРОЕКТ», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.01.2024, пояснення та документи Замовника, надані 05.02.2024 та 06.02.2024 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 06.02.2024 15:31 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2024 15:31

Запити/Пояснення