-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання робіт з проектування «Нове будівництво відкритого тилового майданчику на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)»
Завершена
1 432 721.02
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 14 327.21 UAH
мін. крок: 1% або 14 327.21 UAH
Період оскарження:
13.12.2023 17:11 - 18.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога щодо аналогічних договорів, та не вірно визначений предмет закупівлі за ДК
Номер:
f9d0c83e3c614fb1a912bc28df626896
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-13-019577-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо аналогічних договорів, та не вірно визначений предмет закупівлі за ДК
Вимога:
В Додатку 1до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та перелік документів,
що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям)
Замовником встановлено що для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону:
Учасник повинен надати Довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів*
При тому «Аналогічним договором» в розумінні Замовника є :
«Під аналогічним за предметом закупівлі договором, являється договір на виконання робіт з проектування відкритих складських майданчиків з навантаженням не менше 30 тон/м2»
Вимоги Замовника щодо підтвердження досвіду аналогічних договорів містять дискримінаційне обмежуюче посилання в частині розуміння Замовником предмету закупівлі за аналогічним договором згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Аналогічний договор не може бути ідентичним тому що договор включає в себе устотні умови та певну спеціфіку які контрагенти вважали за потрібне внести в договір.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме –максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Для усунення вказанного порушення необхідно виправити тлумачення «Аналогічний договір» в тендерній документації, а саме встановити у тендерній документації визначення «Аналогічний договір» згідно предмету закупівлі за класифікацією Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (затверджено наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (зі змінами).
Разом з тим слід врахувати що Замовником визначено предмет закупівлі як «ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель» що не відповідає фактичному завданню на проектування визначеному в додатку 3.1 до тендерної документації. Так згідно завданню на проектування від Учасника вимагається розробити робочий проект (стадія проектування РБ) у відповідності до ДБН А2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», тобто мова іде про проектування а не про будівництво. Будувати буділі за державною закупівлею UA-2023-12-13-019577-a не потрібно.
Враховуючи викладене а також НАКАЗ Мінекономіки № 708 "Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі" від 15.04.2020 та виходячи із завдання на проектування предметом закупівлі має бути ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування. Що буде повною мірою відповідати ДБН А2.2-3-2014 та положенням Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
Тож просимо Замовника внести наступні зміни в тендерну документаці.
1. Визначити розуміння аналогічних договорів згідно предмета закупівлі за ДК, а саме «Під аналогічним за предметом закупівлі договором, являється договір який було виконано з ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування».
2. Встановити коректний предмет закупілі а саме : "ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2023 15:12
Вирішення:
Ще раз дякуємо за вашу увагу та вимогу, згідно до умов якої наголошуємо.
У відповідності до пункту 4 статті 1 ПОРЯДКУ визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Стосовно Вашої вимоги, щодо визначення аналогічного предмета закупівлі виключно за кодом ДК 021:2015, інформуємо про наступне.
ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» є об’єктом критичної інфраструктури та має стратегічне значення для держави в забезпеченні сталого функціонування і організації експортно імпортних операцій в умовах воєнного стану.
При цьому проектування об’єкту передбачається в складних гідрогеологічних умовах, при високому рівні грунтових вод, з сейсмічністю району 8 балів згідно з ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво в сейсмічних районах України».
Ми розуміємо ваше бажання оптимізувати умови участі, але у даному випадку вимога щодо досвіду виконання аналогічного договору («аналогічним за предметом закупівлі договором, являється договір на виконання робіт з проектування відкритих складських майданчиків з навантаженням не менше 30 тон/м2») обумовлена необхідністю забезпечення умовам технічних вимог, безпеки та якості будівництва об'єкта критичної інфраструктури в складних гідрогеологічних та сейсмічних умовах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення Постанови КМУ "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"
Номер:
0186e577561742af9f755803f4092d60
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-13-019577-a.a1
Назва:
порушення Постанови КМУ "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"
Вимога:
В додатку 3 до тендерної документації міститься міститься умова щодо отримання від ДП «Укрдержбудекспертиза» позитивного експертного звіту після погодження робочого проекту із замовником. Згідно Постанови КМУ "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" (редакція від 16.06.2023) Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінінфраструктури критеріям і відомості про які внесені Мінінфраструктури до Реєстру будівельної діяльності. Мінінфраструктури оприлюднює перелік експертних організацій, що здійснюють експертизу проектної документації на будівництво об’єктів, відомості про які внесені до Реєстру будівельної діяльності, на порталі електронної системи у вільному безоплатному доступі та підтримує його в актуальному стані на підставі інформації, яка подається експертними організаціями.
Враховуючи викладене умова отримання позитивного експертного звіту саме від ДП "Укрдержбудекспертиза" суперечить чинному законодавству, та блокує можливість учасника діяти в згідно чинного законодавства, а також є дискримінаційною відносно інших експертних організацій, що відповідають визначеним Мінінфраструктури критеріям і відомості про які внесені Мінінфраструктури до Реєстру будівельної діяльності.
Узагальнена практика Колегії АМКУ вказує на неприпустимість порушень такого характеру..
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2023 10:04
Вирішення:
Дякуємо за Ваше запитання та вимогу, за змістом якої інформуємо про наступне. ДП «ІЗМ МТП», як замовник будівництва, є об'єктом критичної інфраструктури, що має велике значення для економіки Дунайського регіону та країни в цілому, особливо у період ворожих атак рф на портову інфраструктури.
У відповідності до п.8 ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, що затверджений постановою Кабінету Міністрів Українивід 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», - експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва
З метою забезпечення сталого функціонування підприємства, можливості зростання вантажопереробки, забезпечення ефективності та надійності подальшого будівництва, мінімізації строкових ризиків при будівництві, маючи досвід результатів проведення експертиз проектів експертними організаціями, визначаємо експертною організацію державне підприємство «Укрдержбудекспертиза».
Статус вимоги:
Відхилено