• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з харчування на 2024 рік)

Завершена

1 404 521.34 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 022.61 UAH
Номер: 47e0ac3763284e9392f185df60ac8b91
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-08-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 08.02.2024 11:12 - 01.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.02.2024 № 8-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.02.2024 № 8-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2023-12-11-022256-a від 11.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 54 Особливостей №1178. За результатами моніторингу відповідності пропозиції ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» умовам тендерної документації встановлено порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладення договору, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 01.01.2024 за №1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Ліцей «Борисфен» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію та тендерну документацію зі змінами затверджену уповноваженою особою від 11.12.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс кейтерінг» (далі - ТОВ «Сервіс кейтерінг»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2023, договір про закупівлю послуг від 01.01.2024 за №1, пояснення Замовника від 13.02.2024 та від 22.02.2024 отримані через електронну систему закупівель. Моніторингом тендерної документації встановлено, що в порушення пункту 54 Особливостей №1178, Замовником не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації. Також, Замовником у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій який не відповідає кінцевому строку подання тендерних пропозицій у оголошенні про проведення процедури закупівлі. Проведеним аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс кейтерінг» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в яких міститься, окрім іншого: тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником, ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» подано форму «Тендерна пропозиція» від 14 грудня 2023 року, вих.№170, проте не за встановленою формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, а саме: послуги з харчування (кейтерингові послуги) 4-х разове харчування кількістю діто-днів - 6611, в той час коли тендерною документацією поставлено вимогу харчування учнів (4-х разове) кількістю порцій - 26400. Згідно додатку 2 «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону» тендерної документації замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме окрім іншого: - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру. Переможцем закупівлі ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» завантажено Витяг за №ВР-001814244 про те, що Каменецький Володимир Захарович станом на 28.11.2023 до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Однак, даний Витяг не відповідає умові тендерної документації оскільки сформований 28.11.2023 тобто до дати оголошення (11.12.2023). Під час проведення моніторингу, 21.02.2024 з даного приводу було надано запит замовнику про надання пояснення. Замовник у відповіді від 22.02.2024 зазначив, що «…Враховуючи, що було подано лише одну пропозицію, з метою не допущення зриву харчування дітей, уповноваженою особою було прийнято рішення не відхиляти пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ", а вказану помилку рахувати як не суттєву… Переможець надав гарантійний лист де зобов’язується у термін 30 днів з дати повідомлення про намір підписати договір (повідомлення 19.12.23р. тобто до 19.01.2024р.) надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію». Отже, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та в порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» так як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної у підпункті 6 пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень: 26.02.2024 17:25 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.02.2024 17:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Адміністрація КЗО «Ліцей «Борисфен» ДОР» повідомляє, що в зв’язку з тим що заклад освіти здійснює навчання у змішаному форматі та послугами харчування користуються діти пільгової категорії і пансіону, вважаємо за необхідне вжити заходи за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі «Кейтерингові послуги (Послуги з харчування на 2024 рік) Західним офісом Держаудитслужби ( обл.), а саме: - Оголосити догану уповноваженій особі Унгаровій Ользі Олексіївні за виявлені порушення під час проведення публічної закупівлі послуг з харчування (наказ № 5-0 від 01.03.2024р.); - Протягом наступного кварталу уповноваженій особі Унгаровій Ользі Олексіївні пройти додаткові курси з порядку проведення публічних закупівель. Адміністрацією закладу та уповноваженою особою буде враховано вказані помилки проведенні закупівель та укладанні договорів в майбутньому.
Дата публікації звіту: 01.03.2024 19:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 10.06.2024 14:16

Запити/Пояснення