-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорій «В» та «С», токсикологічно небезпечних відходів, відходів лікарських засобів та інших небезпечних відходів)
Завершена
575 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 875.00 UAH
Номер:
80f9913fad1542dfb705b01a3bdf6034
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 10:53 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024 №25-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.06.2024 №25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-12-07-015535-a 07.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.12.2023 (протокол №643), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.12.2023, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» та «ОЛЕСТАС ЕКО», вимогу про усунення невідповідностей до 20.12.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.12.2023 №689, від 16.01.2024 №23, від 19.01.2024 №33, від 14.02.2024 №83 та №84, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2024, договір від 22.02.2024 №240236-П, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 09.01.2024 №479-р/пк-пз та від 06.02.2024 №2259-р/ПК-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.06.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.06.2024 15:29 - 21.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2024 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
72afba322b22493e86d0226dd53dcbee
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2024 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорій «В» та «С», токсикологічно небезпечних відходів, відходів лікарських засобів та інших небезпечних відходів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-015535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cb2d598a1fb74853a6d7e744aad49fab
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.06.2024 14:29
Опис:
Пояснення по закупівлі послуги «ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорій «В» та «С», токсикологічно небезпечних відходів, відходів лікарських засобів та інших небезпечних відходів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-015535-a)
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.06.2024 у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорій «В» та «С», токсикологічно небезпечних відходів, відходів лікарських засобів та інших небезпечних відходів)», за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-015535-a надаємо наступну інформацію.
1. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів та технічних описів предметів речового майна. Відповідно до статей 15, 268 Господарського Кодексу України, якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності) іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника з метою забезпечення своєчасного та якісного вивезення медичних відходів, які утворюються в результаті діяльності Замовника.
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі середньо арифметичної ціни по наданим 3 (трьом) ціновим пропозиціям.
Джерело фінансування: Кошти НСЗУ (відповідно до умов Договору з НСЗУ «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій»).
Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля «ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорій «В» та «С», токсикологічно небезпечних відходів, відходів лікарських засобів та інших небезпечних відходів)».
2. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру коштів, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті: https://www.sumy.hospital/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Додається: Комерційна пропозиція ТОВ «Еко НОВА» на 1 арк, Комерційна пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО на 1 арк.», Комерційна пропозиція ТОВ «Олестас Еко» на 1 арк., РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ на 1 арк.