• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень та прилеглої території, що здійснюються працівниками охоронних служб

Завершена

3 689 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 445.00 UAH
Номер: 6d0ff1fd274a435c9f1d7a9a82cdc11c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-21-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 22.03.2024 09:06 - 13.04.2024 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.03.2024 № 20-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 21.03.2024 № 20-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 ХАРКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ UA-2023-12-05-014897-a 05.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості № 1178), своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план ХАРКІВСЬКОГО ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.12.2023 №49/2023 та від 06.12.2023 № 50/2023, роз’яснення до процедури закупівлі, реєстр пропозицій від 13.12.2024, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕКТ ФІРМ» (далі – ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1» (далі – ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1») та учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА-ПУЛЬТ» (далі – ТОВ «ОХОРОНА-ПУЛЬТ»), вимоги про усунення невідповідностей, Протокол від 20.12.2023 № 60/2023 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія АМКУ) від 27.12.2023 № 20967-р/пк-пз, про відмову у задовільнені скарги ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, Протоколу від 22.12.2023 № 65/2023 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1», Протокол від 12.01.2024 № 6/2024 щодо визначення переможцем ТОВ «ОХОРОНА-ПУЛЬТ», повідомлення про намір укласти договір 12.01.2024, договір про закупівлю від 18.01.2024 № 335 на загальну суму 3 636 576,00 грн. без ПДВ, додаткові угоди від 18.01.2024 № 1 та від 01.03.2024 № 2, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 28.03.2024 та від 09.04.2024.
Період усунення порушень: 10.04.2024 18:05 - 16.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2024 18:05

Запити/Пояснення