-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова
Завершена
1 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 400.00 UAH
Номер:
cfa6b8a420b94ec8a12780b85ad96891
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.04.2024 00:00
Період моніторингу:
26.04.2024 14:33 - 18.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2024 № 33-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.04.2024 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2023-12-04-019451-a 04.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, дотримання порядку внесення змін в тендерну документацію, розгляду тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку внесення змін в тендерну документацію, розгляду тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік
Комунального некомерційне підприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.12.2023 № 768, скарги до процедури від 08.12.2023 за номером ID: UA-2023-12-04-019451-a.b1, від 12.01.2024 за номером ID: UA-2023-12-04-019451-a.a2 , рішення органу оскарження від 20.12.2023 № 20558-р/пк-пз, від 23.01.2024 № 1406-р/пк-пз , коментарі замовника щодо усунення порушення, запитання до процедури від 22.02.2024, від 28.02.2024, роз’яснення Замовника від 23.02.2024, 28.02.2024, 29.02.2024, вимоги про усунення порушення UA-2023-12-04-019451-a.a3, UA-2023-12-04-019451-a.c5, UA-2023-12-04-019451-a.a6, UA-2023-12-04-019451-a.a7 від 22.02.2024, рішення замовника від 23.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.03.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бубенцова Людмила Петрівна, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 08.03.2024 № 215, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.03.2024, договір про закупівлю послуг від 01.04.2024 № 80 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 01.04.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 02.04.2024, пояснення та документи від 07.05.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.05.2024 17:30 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2024 17:30
Запити/Пояснення
Номер:
542c594eb04447d183e39f9a49a511f7
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.05.2024 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-04-019451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
29a924693c524934995836339b97af7f
Назва:
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 03.05.2024 р.
Дата опублікування:
07.05.2024 14:26
Опис:
Надаємо Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 03.05.2024 р.:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі визначалася Замовником у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Оскільки модель діяльності підприємства не потребує власного харчоблоку і не забезпечує самостійне приготування їжі для пацієнтів, на першому етапі Замовником, на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення власної діяльності у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань, була визначена потреба в отриманні Послуг харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3 у кількості: 7 200 послуг на 2024 рік.
Визначення обсягу закуповуваних послуг відбувалося, в першу чергу, із врахуванням кількості пацієнтів, яким мають надаватися медичні послуги у КНП «ХОССЦ», враховуючи статистичні дані попередніх періодів діяльності.
На другому етапі було сформовано опис предмета закупівлі із зазначенням його технічних і якісних характеристик, для чого були залучені відповідні фахівці замовника, які відповідають за харчування пацієнтів та контролюють його, а також відповідають за фінансово-економічні операції підприємства та юридичне оформлення правовідносин. При формуванні технічних та якісних характеристик Замовник обовʼязково враховував вимоги Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та Наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931.
Не третьому етапі було проаналізовано ринок. Для цього була використана загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів (продуктів харчування) та послуг із приготування їжі, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі, на веб-сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах):
https://silpo.ua/
https://www.tavriav.ua/
https://grosh.ua/
https://www.atbmarket.com/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIsfjK1IH7hQMVcahoCR0PrgWSEAAYASAAEgLFz_D_BwE тощо.
Також, Замовником, при визначенні розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, було враховано показники інфляції, індекси споживчих цін в Україні за даними Державної служби статистики:
https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/cit.htm
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0011832-23#Text
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0010832-23#Text
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0009832-23#Text
І звісно, Замовником була врахована інформація в електронній системі закупівель "Prozorro" щодо закупівлі схожих послуг, зокрема:
UA-2023-11-30-012578-a
UA-2023-11-30-008595-a
UA-2023-11-22-000803-a
UA-2023-11-09-016613-a
UA-2023-11-08-000643-a
UA-2023-10-27-011066-a, та інші.