• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова

Завершена

1 080 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 400.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2023 17:39 - 02.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (що відбулося після оцінки тендерних пропозицій)

Номер: ac615cd452bd486dada44ea21f82fd54
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-019451-a.c8
Назва: Скарга ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (що відбулося після оцінки тендерних пропозицій)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.03.2024 16:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.03.2024 09:29
Автор: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Тетяна Коваль +380637676078 tenderfood@ukr.net

Пункт скарги

Номер: c6941e8ec8c845c393f11295c93a0a0d
Заголовок пункту скарги: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний серцево-судинний центр» Хмельницької обласної ради (далі також – замовник) оголосило відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3 (ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги), очікуваною вартістю 1 080 000,00 грн. Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178). Аукціон відбувся 05.03.2024. У закупівлі взяли учать двоє учасників: - ФОП Бубенцова Людмила Петрівна (далі також – переможець) з пропозицією за підсумками аукціону 871 900,00 грн - ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" (далі також – Скаржник) з пропозицією 872 000,00 грн. Рішенням замовника від 08.03.2024 (протокол уповноваженої особи № 215) переможцем визнано ФОП Бубенцову Л.П., того ж дня оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-12-04-019451-a. Скаржник не згоден з рішенням замовника про визначення переможця, бо пропозиція ФОП Бубенцової Л.П. не відповідає умовам тендерної документації, містить недоліки в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які не можуть бути усунуті за правилом 24 годин. Неправомірні дії замовника у вигляді визнання переможцем аукціону ФОП Бубенцової Л.П. порушили право скаржника на розгляд його пропозиції, адже в силу імперативного припису абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Тобто, після обґрунтованого відхилення пропозиції ФОП Бубенцової Л.П. замовник мав перейти до розгляду пропозиції Скаржника.
Опис заперечення: Опис заперечення скаржника:
1. В порушення абзацу 2 пункту 15 додатка 1 до ТД у складі пропозиції переможця не подано Акт від Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на учасника (за 2022 рік або 2023 рік або 2024 рік), який має бути виданий за місцем знаходження саме виробничих потужностей учасника, що територіально мають знаходитись в межах м. Хмельницький чи Хмельницької області.
2. В порушення абзацу 7 пункту 15 додатка 1 до ТД у складі пропозиції переможця не подано підтвердження проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт саме за місцем знаходження виробничих потужностей учасника, що мають територіально знаходитись в межах м. Хмельницький чи Хмельницької області (надати договір щодо даних робіт, а також акт виконаних робіт, який повинен бути датований не раніше ніж за два місяці до дати подачі тендерної пропозиції).
3. В порушення пунктів 1 і 4 додатка 1 до ТД у складі пропозиції переможця подано меню, яке не відповідає вимогам наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Обґрунтування заперечення № 3: «В порушення пунктів 1 і 4 додатка 1 до ТД у складі пропозиції переможця подано меню, яке не відповідає вимогам наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»»
Відповідно до пункту 4 додатка 1 до ТД під час надання послуг Виконавець має враховувати вимоги наказу МОЗ України від 26 грудня 2013 року № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», у тому числі, енергетичну цінність (кількість білків, жирів та вуглеводів) продуктів та складу меню, в залежності від харчового статусу, відповідно до Таблиці 1 Додатку 2 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Відповідно до пункту 1 додатка 1 до ТД 1.Меню «готової їжі» повинне складається зі страв, розроблених з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
У складі тендерної пропозиції ФОП Бубенцової Л.П. подано меню, яке не відповідає вимогам наказу МОЗ України від 26 грудня 2013 року № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» (далі – Наказ МОЗ № 931) та зокрема до Таблиці 1 Додатку 2 до цього наказу, а саме:
- в меню є страва «Суп ячмінний на овочевому бульйоні» (понеділок, вечеря; четвер вечеря; п’ятниця вечеря, субота сніданок – причому з різною закладкою круп, але один і той самий суп на вечерю в п’ятницю та на сніданок в суботу; неділя вечеря), а в середу на обід «каша ячмінна» - що є порушенням Таблиці 1 додатка 2 до Наказу МОЗ № 931, адже ця крупа не дозволена до використання в лікарняному харчуванні;
- перевищення норми закладки м’яса/курятини у стравах: «Котлета печена(яловича)» на обід в понеділок – закладка 100 г м’яса при нормі 50 грам/день; «Бефстоганов з яловичини» на вечерю в середу – також по 100 грам при нормі 50 грам/день: «Гуляш курячий» (п’ятниця обід) – також 100 грам при нормі птиці 50/50/70 грам/день (залежно від типу дієти); «Голубці з пшоном і телятиною» (субота обід) – також 100 грам при нормі 50 грам/день; «Котлета парова куряча» (неділя вечеря) - також 100 грам при нормі птиці 50/50/70 грам/день (залежно від типу дієти);
- у середу на сніданок – «Суп пшеничний на овочевому бульйоні», хоча ця крупа також заборонена Наказом МОЗ № 931;
- понеділок, середа, четвер – перевищення кількості олії у дієтах для нормотрофії, а саме: в меню переможця - 30 грам (олія включена до 6 страв по 5 грам в кожній), у той час як Наказом МОЗ № 931 дозволено включати не більше 25 грам.
Таким чином, запропоноване переможцем меню не відповідає вимогам пункту 1 та 4 додатка 1 до ТД.
При цьому відповідно до абзаців 1-2 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, замовник повинен був відхилити пропозицію ФОП Бубенцової Л.П. і перейти до розгляду пропозиції скаржника.

Обґрунтування заперечення № 2: «В порушення абзацу 7 пункту 15 додатка 1 до ТД у складі пропозиції переможця не подано підтвердження проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт саме за місцем знаходження виробничих потужностей учасника, що мають територіально знаходитись в межах м. Хмельницький чи Хмельницької області (надати договір щодо даних робіт, а також акт виконаних робіт, який повинен бути датований не раніше ніж за два місяці до дати подачі тендерної пропозиції)»
Відповідно до абзацу 7 пункту 15 додатка 1 до ТД у складі пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником учасник повинен надати:
-Підтвердження проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт за місцем знаходження виробничих потужностей учасника, що мають територіально знаходитись в межах м. Хмельницький чи Хмельницької області (надати договір щодо даних робіт, а також акт виконаних робіт, який повинен бути датований не раніше ніж за два місяці до дати подачі тендерної пропозиції).
У складі тендерної пропозиції переможця надано документи, що свідчать: його виробнича потужність – це фабрика-кухня за адресою: м. Хмельницький, Старокостянтинівське шосе, буд. 3а (довідка б/н та без дати, шо підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, рішення про реєстрацію вказаної виробничої потужності № 3993 від 23.12.2021 «Про державну реєстрацію потужності», експертний висновок № 003586 п/23 від 09.10.2023 про проведення мікробіологічних випробувань страв ФОП Бубенцової Л.П., зразки яких відібрані саме на фабриці-кухні).
Також у складі тендерної пропозиції надано:
- Договір № 02/01/24 від 02.01.2024 на проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт, укладений між ФОП Бубенцовою Л.П. та ФОП Дябел Г.П. (виконавець) – у якому немає інформації про те, де проводяться вказані санітарні роботи;
- Акт здачі-приймання робіт (наданих послуг) за січень 2024 року від 10.01.2024 – у якому також немає інформації про те, за якою адресою проводяться вказані санітарні роботи;
- Акт здачі-приймання робіт (наданих послуг) за лютий 2024 року від 09.02.2024 – у якому також немає інформації про те, за якою адресою проводяться вказані санітарні роботи.
Таким чином, надані ФОП Бубенцовою Л.П. договір так акти не підтверджують проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт за місцем знаходження виробничих потужностей учасника, що мають територіально знаходитись в межах м. Хмельницький чи Хмельницької області – бо в жодному з цих документів не вказано, що роботи проводяться саме за адресою виробничих потужностей цього підприємця, які названі у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Бубенцової Л.П. не відповідає вимогам тендерної документації.
Докази:
1. Договір № 02/01/24 від 02.01.2024 на проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт
2. Акт здачі-приймання робіт (наданих послуг) за січень 2024 року від 10.01.2024
3. Акт здачі-приймання робіт (наданих послуг) за лютий 2024 року від 09.02.2024

Обґрунтування заперечення № 1: «В порушення абзацу 2 пункту 15 додатка 1 до ТД у складі пропозиції переможця не подано Акт від Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на учасника (за 2022 рік або 2023 рік або 2024 рік), який має бути виданий за місцем знаходження саме виробничих потужностей учасника, що територіально мають знаходитись в межах м. Хмельницький чи Хмельницької області»
Відповідно до абзацу 2 пункту 15 додатка 1 до ТД у складі пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником учасник повинен надати:
- Акт від Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на учасника (за 2022 рік або 2023 рік або 2024 рік). Документ має бути виданий за місцем знаходження виробничих потужностей учасника, що територіально мають знаходитись в межах м. Хмельницький чи Хмельницької області.
Підкреслюємо: замовник вимагає надати вказаний акт саме відносно виробничих потужностей учасника.
У складі тендерної пропозиції переможця надано:
- довідку б/н та без дати, шо підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з якою ФОП Бубенцова Л.П. має саме виробничі потужності – Виробниче приміщення за адресою: м. Хмельницький, Старокостянтинівське шосе, буд. 3а, яким вона користується на підставі угоди про партнерство і співпрацю (без номера та без дати);
- рішення про реєстрацію вказаної виробничої потужності № 3993 від 23.12.2021 «Про державну реєстрацію потужності», згідно з якою зареєстрована потужність для здійснення діяльності закладів громадського харчування за категоріями: стаціонарна потужність (ресторан, бар, кафе, піцерія тощо);
- експертний висновок № 003586 п/23 від 09.10.2023 про проведення мікробіологічних випробувань страв ФОП Бубенцової Л.П., зразки яких відібрані саме на виробничій потужності, а саме – на фабриці-кухні за адресою: м. Хмельницький, Старокостянтинівське шосе, буд. 3а.
Таким чином, виробничі потужності переможця ФОП Бубенцової Л.П. – це фабрика-кухня за адресою м. Хмельницький, Старокостянтинівське шосе, буд. 3а.
У складі тендерної пропозиції переможця надано 2 акти Держпродспоживслужби – від 02.12.2022 та від 29.03.2023, однак обидва вони складені відносно складського, а не виробничого приміщення. В обох цих актах (останній на 1-й сторінці) вказано: «Види об’єктів та/або види діяльності (із зазначенням КВЕД), щодо яких проводиться захід – зберігання та реалізація харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 градусів С (СКЛАД).
Склад – це не виробничі потужності, а складські, бо на складі нічого не виробляють – там лише зберігають. Отже, ФОП Бубенцова Л.П., заявивши про наявність виробничих потужностей – фабрики-кухні за адресою м. Хмельницький, Старокостянтинівське шосе, буд. 3а – не надала затребуваний замовником Акт Держпродспоживслужби саме за місцезнаходженням виробничих потужностей, а надала такий акт за місцезнаходженням своїх складських приміщень/потужностей, що є порушенням вимог тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Бубенцової Л.П. не відповідає вимогам тендерної документації.
Докази:
1. Довідка ФО Бубенцової Л.П. б/н та без дати, шо підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2. Рішення № 3993 від 23.12.2021 «Про державну реєстрацію потужності»
3. Експертний висновок № 003586 п/23 від 09.10.2023 про проведення мікробіологічних випробувань страв ФОП Бубенцової Л.П
4. Акт Держпродспоживслужби від 02.12.2022 (на складське приміщення)
5. Акт Держпродспоживслужби від 29.03.2023 (на складське приміщення)
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Вирішена

виправте помилки в меню

Номер: cdb6f31920854f7ebe599f89370b26e0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-019451-a.a7
Назва: виправте помилки в меню
Вимога:
У вас в меню недозволені крупи, перевищення норми хліба, однакова калорійність у супах та гарнірах з різною закладкою круп (хоча крупи мають різну калорійність) , чомусь однакові позиції з різними КБЖУ (Суп ячмінний з зеленню) і калорійність раціонів, яка не відповідає жодній дієті з Наказу МОЗ № 931. Приведіть меню у відповідність до Наказу МОЗ № 931.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до меню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

неправильна калорійність напоїв

Номер: 752a1efa64e44706bc86fec204e5491e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-019451-a.a6
Назва: неправильна калорійність напоїв
Вимога:
Напої стоять через слеш з цукром та без цукру. При тому калорійність однакова, хоча повинна відрізнятись. Невжи ви гадаєте, що цукор не має калоірйності? Виправте помилки в меню!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до меню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

виправте помилки в меню

Номер: b1122053bd834c83b3fa76f4185dd069
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-019451-a.c5
Назва: виправте помилки в меню
Вимога:
Невірна калоріність для Кефіру за рахунок того що показники указані Білок - 5,04г, Жир - 6,3г, Вуглеводи - 5,1г , а калорійність 0,93ккал. А повинна бути з тими показниками 97,26ккал. Тобто, ви у 100 разів занизили калорійність кефіру. Виправте свої помилки!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до меню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

виконайте нарешті рішення АМКУ

Номер: 985191b49661410dbd32d9240ad13085
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-019451-a.c4
Назва: виконайте нарешті рішення АМКУ
Вимога:
Шановний замовнику! Вам АМКУ двічі(!) вказав, що меню повинно бути додатком до договору до закупівлю, бо інакше маєм невизначений предмет закупівлі. Але ви послідовно ігноруєте рішення органу оскарження. Відповідно до статті 41 Закону договір укладається відповідно до умов тендерної пропозиції, а недотримання цієї вимоги тягне за собою нікчемність договору (ст 43 Закону). А це означає, що договір без меню (хоча в тендерній пропозиції це меню буде) – нікчемний. Ваші постійні намагання ухилитися від фіксації меню будуть кваліфіковані аудиторами як умисел на зловживання і розтрату. Ви розраховуєте, що як в договорі немає меню (з найменуванням і грамовкою страв) – то й порушити його неможливо, навіть якщо ваш постачальник возитиме вам один хліб і кип’ячену воду. А натомість, шановний замовнику, ви не доведете жодному аудитору, що отримуєте послугу відповідно до вимог Наказу МОЗ № 931. Тим більше, що прописане у тендерній документації меню йому не відповідає. Виконайте вимогу закону: додайте до проекту договору меню, яке відповідає Наказу МОЗ № 931.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Звертаємо увагу на те, що у рішенні АМКУ № 1406-р/пк-пз від 23.01.2024 щодо закупівлі UA-2023-12-04-019451-a вказано: «Враховуючи інформацію, викладену в мотивувальній частині цього рішення, Комісією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Комісією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни до Документації" та зобов'язано Замовника внести зміни до Документації.» При цьому, у мотивувальній частині рішення АМКУ відсутня вказівка на те, що «меню повинно бути додатком до договору до закупівлю», про що стверджує учасник. Наголошуємо на тому, що учасник неодноразово звертався зі скаргами до АМКУ, за результатами яких орган оскарження жодного разу не вказував на те, що конкретне фіксоване меню має бути визначено як додаток до договору про закупівлю. Тобто, орган оскарження прислухався до пояснень Замовника в цій частині. Вкотре наголошуємо на тому, що чинна методологія системи лікувального харчування хворих, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», зобовʼязує заклад охорони здоровʼя при організації лікувального харчування враховувати дуже багато змінних чинників, зокрема: - харчовий статус хворого, його індивідуальні потреби у нутрієнтах та клінічний стан; - індекс маси тіла, який у кожної людини є індивідуальним; - стать та вік; - дієтичний супровід при екстремальних клінічних станах (використовується повне або часткове парентеральне харчування, елементне та зондове харчування, нульові хірургічні та спеціальні дієти) та на етапі реконвалесценції - індивідуалізація калорійності та хімічного складу дієти залежно від трофологічного стану хворого, основного та супутнього діагнозів досягається за рахунок корекції стандартного раціону шляхом збільшення чи зменшення у ньому кількості буфетної продукції (хліб, цукор, масло), підбору гарнірів (зернові, овочеві) та використання нерегламентованого (домашнього) харчування відповідно до рекомендацій лікаря-дієтолога (лікаря); Також, за наявності показань та відповідно до рекомендацій лікаря-дієтолога або іншого лікаря на всіх етапах лікування хворих можуть бути призначені дієтичні добавки, функціональні харчові продукти та продукти для спеціального дієтичного споживання». Відповідно до п. 1.6 наказу МОЗ № 931 моніторинг ефективності нутріціологічної підтримки доцільно проводити шляхом: щоденного зважування та визначення індексу маси тіла; огляду пацієнта для виявлення ознак надлишку або дефіциту нутрієнтів; оцінки енергетичного балансу; оцінки стану білкового обміну; оцінки стану ліпідного обміну; оцінки стану вуглеводного обміну; оцінки стану вітамінного обміну; оцінки стану мінерального обміну; дослідження рівня цукру в крові з метою виявлення толерантності до вуглеводного навантаження та регуляції доз інсуліну; дослідження вмісту альбуміну в крові – один раз на тиждень; контролю за вмістом тригліцеридів, холестерину та ліпопротеінів у крові – один раз на тиждень. У звʼязку із цим, звертаємо увагу на розʼяснення, яке міститься у листі МОЗ від 06.06.2014 № 3.18/15834, відповідно до якого допускається використання взаємозамінних продуктів, з метою задоволення потреб в харчових речовинах тваринного чи рослинного походження. У цьому ж листі йдеться про те, що дія наказу МОЗ України від 29.10.2013 р. N 931 у частині норм харчування не поширюється на організацію лікувального харчування ветеранів війни та інших прирівняних до них категорій хворих. Для них слід застосовувати норми харчування, які затверджені наказом МОЗ України від 21.04.2009 р. N 262 "Про затвердження рекомендованого середньодобового набору продуктів харчування для ветеранів війни у лікувально-профілактичних закладах", який розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2007 р. N 680. Необхідно також застосовувати відповідні норми для організації лікувального харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. N 1752. Лишаються чинними також норми харчування дітей та молоді, які перебувають у центрі для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, затверджені наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 20.12.2006 р. N 4273. Пацієнти, які належать до категорії осіб, постраждалих від Чорнобильської катастрофи, повинні отримувати додаткове харчування відповідно до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". Отже, у разі потрапляння на лікування до закладу окремих груп чи верств населення (вагітних, ветеранів війни, осіб, постраждалих від Чорнобильської катастрофи тощо) Замовник зобовʼязане враховувати вимоги до їх харчування. Крім цього, дієтичні рекомендації щодо правильного вибору продуктів харчування містяться у уніфікованому клінічному протоколі первинної, екстреної та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги "артеріальна гіпертензія", затвердженому Наказом Міністерства охорони здоров'я України 24.05.2012 N 384, відповідно до яких пацієнту слід дотримуватися харчування, рекомендованого лікарем залежно від конкретного стану здоровʼя пацієнта. Таким чином, очевидно, що Замовник зобовʼязаний, в першу чергу, дбати про здоровʼя пацієнта, про відповідність харчування фізіологічним потребам людини. Підкреслюємо, що у даних правовідносинах «зручність» умов договору для потенційних постачальників послуг не є вирішальним чинником. Відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. У даному випадку, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета будуть чітко визначені Замовником у Технічному завданні. Питанню порядку наданню послуг присвячений Розділ 5 проекту договору про закупівлю, який не відрізнятися від змісту іншої частини технічної документації про закупівлю. З огляду на це, Замовник не вбачає правових і фактичних підстав для внесення змін до проекту договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Приведіть ваше меню у відповідність до таблиці 1 Додатку 2 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»

Номер: 072f63117ca9441091cedc881bfe71bd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-019451-a.a3
Назва: Приведіть ваше меню у відповідність до таблиці 1 Додатку 2 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»
Вимога:
Шановний замовнику! Ваше меню мало не кожним своїм пунктом суперечить таблиці 1 Додатку 2 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». А це означає: 1) ви не маєте права замовляти такі послуги для харчування пацієнтів; 2)ви не маєте права на податкову пільгу з ПДВ і повинні нарахувати на придбане харчування ПДВ, тобто – завдати самим собі збитків на 20% вартості послуги (або державі – якщо ви це ПДВ не заплатите). Наполегливо просимо привести своє меню у відповідність до згаданого Наказу МОЗ № 931, і почати з питання: ЧОМУ У ВАС В УСІХ ДІЄТАХ ОДНАКОВА ГРАМОВКА І КБЖУ? Придивіться до вимог Наказу № 931: Гіпотрофія (висококалорійна та високобілкова дієта), Нормотрофія та Гіпертрофія (низькокалорійна дієта) мають РІЗНУ кількість КБЖУ і грамовки основних продуктів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до меню.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 211da0bcb489458ea6a4d2ec001851da
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-019451-a.a2
Назва: скарга
Скарга:
порушення законодавства про закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.01.2024 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.01.2024 16:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ № 1406-р/пк-пз від 23.01.2024 року у закупівлю код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3), UA-2023-12-04-019451-a Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації. Замовник виконав рішення АМКУ.
Автор: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Тетяна Коваль +380637676078 tenderfood@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 0cc5d020440f427499ca77062131fad0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-019451-a.b1
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.12.2023 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.12.2023 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ №20558-р/пк-пз від 20.12.2023 р. у закупівлю код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3), UA-2023-12-04-019451-a Замовником внесено зміни до тендерної документації. Замовник виконав рішення.
Автор: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Тетяна Коваль +380637676078 tenderfood@ukr.net