-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання
Завершена
1 452 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 520.00 UAH
Номер:
977eef9ad8a641e7ad00d9bad15363c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-17-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2024 00:00
Період моніторингу:
17.01.2024 17:28 - 08.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2024 № 5-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.01.2024 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21. UA-2023-11-29-016455-a, 29.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запитання до процедури; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; своєчасності надання відповіді на запитання до процедури; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – замовник) UA-P-2023-11-29-008746-a на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.11.2023 б/н; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2023-11-29-016455-a; тендерну пропозицію учасника ФОП НЕТУДИХАТА ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСІЙОВИЧ; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-11-29-016455-a; Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради Черкаської області від 07.12.2023 № 103; договір про закупівлю товарів від 13.12.2023 № 120; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 23.01.2024.
За результатами проведеної процедури закупівлі замовником з ФОП НЕТУДИХАТА В.О. укладено договір про закупівлю товарів від 13.12.2023 № 120 на суму 1 404 480,00 грн (без ПДВ).
Період усунення порушень:
09.02.2024 18:05 - 15.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2024 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
2bfc9c0ba7944a819088a0e2a2b0550d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 452 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-016455-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів щодо підстав обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, зокрема комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0b0c10389f90402b8ff6a1baf1dc67cb
Назва:
Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2024-01-17-000058 ● 977eef9ad8a641e7ad00d9bad15363c2
Дата опублікування:
23.01.2024 15:24
Опис:
Ґрунтовні пояснення на Запит
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2024-01-17-000058 ● 977eef9ad8a641e7ad00d9bad15363c2
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024 року: 17:28
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2024-01-18 16:38:36) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-01-17-000058 ● 977eef9ad8a641e7ad00d9bad15363c2, затвердженого Начальником управління Іриною САЛОГУБ (наказ від 17.01.2024 № 5-З). Згідно вказаного Запиту №1 вимагається:
«В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 452 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-016455-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів щодо підстав обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, зокрема комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.».
Щодо суті питань за Запитом
Відділ освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради Черкаської області, що замовником в розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-29-016455-a).
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1 452 000,00 (Один мільйон чотириста п’ятдесят дві тисячі гривень 00 копійок) грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби в забезпеченні підпорядкованих закладів освіти Замовника необхідним товаром для опалювання закладів освіти.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу деревини за календарний рік (бюджетний період) 2022/2023 років Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на офіційному веб–сайті Товарної біржі «Українська товарна біржа» за посиланням https://www.ueex.com.ua/ в розділі «Біржові котирування: Деревина. Індекси та інші цінові показники ТОВ «Українська енергетична біржа» Біржові котирування. Деревина. Індекси та інші цінові показники» за посиланням https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/wood/indexes/. Також порівняльним аналізом ціни на деревину без врахування вартості на їх доставку порівнювались ціни з використанням державної платформи «ДіЯ» за посиланням https://drovae.gov.ua/.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників деревини, що оприлюднені в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/tender?cpv=03410000-7&proc_type=aboveThreshold&status=complete у вільному доступі. До ціни товару включена вартість товару, закупованої постачальником на оптовому ринку або через біржові аукціони лісових господарств, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Хочемо зауважити, що нами не формувались запити у письмовому вигляді до суб’єктів господарювання, що займаються реалізацією деревини для отримання комерційних пропозицій на товар з метою запобігання ризиків, які можуть бути розцінені як корупційні правопорушення або порушення прозорості закупівлі.
Варто зазначити, що чинним законодавством також не покладено обов’язку на замовників закупівлі перед плануванням закупівлі робити запити до учасників з підстав отримання комерційних цін на товари.
Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір бюджетного призначення: 1 452 000,00 (Один мільйон чотириста п’ятдесят дві тисячі гривень 00 копійок) грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника. Місцевий бюджет.
Водночас, нами як розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів обов’язково враховано вимоги частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України та частини четвертої статті 48 Бюджетного кодексу України , які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля деревини, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинна відповідати вимогам технічних вимог «Деревина дров’яна». Наразі окремого чинного Національного стандарту на такий товар як «деревина дров’яна» в Україні на затверджено.
Обґрунтування якісних та технічних характеристик.
№
п/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру К-ть
Діаметр см
Довжина, см
1. Деревина дров’яна непромислового використання (дрова твердолистяних порід) м.куб. 660 20-40 100 (з відхиленням не більше 5 см)
За одиницю виміру кількості товару приймається метр кубічний
Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок, висота сучків, що лишилися, не повинна перевищувати 10 мм. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова не повинні бути обгорілі. Дрова можуть бути як з корою, так і без кори.
Допускається наявність кори не більше 5% на 1 м.куб.;
Технічні, якісні характеристики по предмету закупівлі мають відповідати нормативним актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару до місця, передбаченого цією документацією.
Заклади загальної середньої освіти Маньківської селищної ради Черкаської області
№з/п Назва навчального закладу Адреса закладу Кількість
1 Вікторівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу С.П.Кобця Маньківської селищної ради Черкаської області 20144
с. Поминик,
вул. Шкільна, 10
45
2 Добрянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Маньківської селищної ради Черкаської області 20142
с. Добра,
вул. Центральна, 37 30
3 Кищенецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Маньківської селищної ради Черкаської області 20121
с. Кищенці,
вул. Генерала Андрія Дрофи, 25 30
4 Попівська філія Маньківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Маньківської селищної ради Черкаської області 20120
с. Попівка,
вул. Центральна, 46а 45
5 Потаський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Маньківської селищної ради Черкаської області 20109
с. Поташ,
вул. Зінчук, 73 60
6 Міжшкільний навчально-виробничий комбінат 20101
смт Маньківка,
вул. Шевченка, 45 45
Заклади дошкільної освіти Маньківської селищної ради Черкаської області
№з/п Назва навчального закладу Адреса закладу Кількість
1 Маньківський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Росинка» Маньківської селищної ради Черкаської області 20101
смт Маньківка,
вул. Благодатна,4 90
2 Маньківський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Золотий ключик» Маньківської селищної ради Черкаської області 20101
смт Маньківка,
вул. Малиновського,12 30
3 Дзензелівський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Колобок» Маньківської селищної ради Черкаської області 20141
с. Дзензелівка,
вул. Яблунева, 8 75
4 Молодецький заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Струмочок» Маньківської селищної ради Черкаської області 20146
с. Молодецьке,
вул. Центральна, 3 30
5 Нестерівський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Колосок» Маньківської селищної ради Черкаської області 20140
с. Нестерівка,
вул. Шкільна, 9 15
6 Рогівський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Барвінок» Маньківської селищної ради Черкаської області 20145
с. Роги,
вул. Велика,127 30
7 Кривецький заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Берізка» Маньківської селищної ради Черкаської області 20115
с. Кривець
вул. Центральна, 21 75
8 Попівський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Ялинка» Маньківської селищної ради Черкаської області 20120
с. Попівка,
вул. Центральна, 57 15
9 Потаський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Лісова казка» Маньківської селищної ради Черкаської області 20109
с. Поташ,
вул. Козацька, 31а 45
Технічні вимоги згідно загально визнаних стандартів класифікації деревини:
1.1. Розміри деревини встановлено:
• по довжині - 0,25; 0,33; 0,50; 0,75; 1,00 м;
• по товщині - от 3 см и більше;
• граничне відхилення по довжині ± 0,02 м.
На вимогу споживача допускається деревина кратних довжин. При цьому граничне відхилення по довжині допускається від 0,05 до + 0,10 м.
Дрова розділяють:
Для електронного обліку деревини, у тому числі деревини дров’яної промислового походження встановлюється наступний породний поділ:
- сосна, ялина, ялиця, модрина, ялівець, тис ягідний та інші хвойні породи;
- дуб, бук, ясен, клен, граб, акація, горіх, каштан, явір та інші твердолистяні породи;
- береза, вільха, осика, тополя, вишня, черешня, груша та інші м’яколистяні породи.
Електронний облік деревини дров’яної непромислового використання здійснюється за наступними групами порід:
- перша група - береза, дуб, бук, ясен, граб, клен, модрина;
- друга група - сосна, вільха;
- третя група - ялина, кедр, ялиця, осика, липа, тополя, верба. Однорідними є дрова, виготовлені із деревних порід, що віднесені до однієї із груп, змішані – із деревних порід різних груп.
Дрова приймають партіями. Партією є будь-яка кількість дров, що оформлена одним документом, що підтверджує відповідність деревини.
В документі повинно бути зазначено:
• найменування постачальника
• місцезнаходження постачальника;
• об’єм партії в деревини в щільному обміру (м.куб); при прийманні деревини по масі – маса партії в тонах та вологість деревини;
Правила приймання – відповідно до Наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 27 вересня 2021 року № 621 «Про затвердження Інструкції з ведення електронного обліку деревини».
Партія товару підлягає прийняттю, якщо кількість деревини у партії, є такою що не відповідає даному Стандарту не більше ніж 5%.
Для переведення складових кубічних метрів в щільні використовуються таблиці коефіцієнтів згідно ДСТУ 2034-92 «Відходи деревинні. Загальні технічні умови», ДСТУ 4020-2-2001 та ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги».
Деревина повинна мати маркування для встановлення походження товару.
Постачальник повинен забезпечити поставку товару за адресою, що визначена умовами Договору відповідно нормам чинного на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.
Постачальник зобов’язується надавати компенсацію споживачу (замовнику) за недотримання показників якості товару постачальником у порядку, затвердженому за Договором, а також Законом України «Про захист прав споживачів».
Наразі Договір виконано. Товар поставлено у відповідності до технічних вимог Замовника, що може Вами бути перевірено шляхом огляду товару, який перебуває у нас на балансі.
Усі підтверджуючі документи були оприлюднені разом із Договором про закупівлю за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-29-016455-a.
Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася.
Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року;
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275;