-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання
Завершена
1 452 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 520.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2023 16:23 - 04.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
815334f2daba435fb1fb4e1a6a1783d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-29-016455-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! З 1 жовтня 2023 року скасовано необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції на підставі п. 2 Розділу IX. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України "Про систему громадського здоров’я" №2573-IX від 09.08.2023 р. про скасування ЗУ "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" № 4004-XII від 24.02.1994 р. Просимо видалити вимогу щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я Учасника або офіційного постачальника учасника товару та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2023 10:11
Вирішення:
Враховуючи, що постачання деревини, яке включає в себе навантаження, розвантаження товару, його перевезення та зберігання є складним технологічним процесом, що може завдати шкоди здоров’ю працівників, які задіяні у вказаній діяльності, та наступному використанні працівниками Замовника, цілком закономірним є вимога щодо підтвердження санітарно-гігієнічної безпеки товару.
Звертаємо увагу, що пунктом 28 Постанови про особливості передбачено тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено: «У тендерній документації зазначаються такі відомості:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону».
Окремо частиною 5 статті 23 Закону визначено: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи в Україні є документом, який містить офіційну думку експертів щодо відповідності продукції санітарним та епідеміологічним вимогам.
Цей висновок має велике значення, оскільки передбачається, що перед використанням або реалізацією будь-якої продукції їй необхідно пройти державну санітарно-епідеміологічну експертизу. Якщо продукція не відповідає санітарним та епідеміологічним вимогам, то її використання або реалізація може бути заборонена.
Отже, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є важливим інструментом забезпечення безпеки та якості продукції в Україні.
У випадку, якщо учасники замість висновку СЕС вже оформлювали з 01.10.2023 року протоколи лабораторних випробувань, то вказані документи будуть також розглядатись Замовником при встановленні відповідності учасника умовам тендерної документації.
Виходячи із вказаного, Уповноважена особа змушена відмовити у задоволенні вказаної Вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.12.2023 00:03