• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з перевезення та знешкодження клінічних та подібних їм відходів, гострі предмети, перев’язувальні матеріали, рукавички, діалізатори, інфіковані та потенційно інфіковані Covid-19)

Торги відмінено

1 131 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 656.88 UAH
Номер: 21653457b6554eb4ae54a1ee10ceaa00
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-09-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 09.01.2024 16:13 - 31.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.01.2024 № 2-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.01.2024. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 09.01.2024 № 2-З Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель № 1 UA-2023-11-23-010349-a 23.11.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, nedbaylo128@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення/розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 6 Порядку 1082, пункту 3 частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону, а також невідповідність вимогам підпункту 11 пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень на вимогу учасника про усунення порушення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю та розміщення інформації в електронній системі закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень на вимогу учасника про усунення порушення, наявності підстав для відміни процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація з додатками 1, 2, 3, 4, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол № 1 від 23.11.2023) та оприлюднена в електронній системі закупівель 23.11.2023 (далі – Тендерна документація в першій редакції); вимога про усунення порушення, подана ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» 28.11.2023, за номером UA-2023-11-23-010349-a.a1; відповідь Замовника від 28.11.2023 з прикріпленими документами, а саме: тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол № 1 від 23.11.2023) (файл «Тендерна документація виправл.docx»); перелік змін до тендерної документації, затверджений рішенням уповноваженої особи (протокол № 2 від 28.11.2023) (файл «перелік змін.pdf»); тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол № 1 від 23.11.2023) (файл «Тендерна документація зміни.docx»); протокол уповноваженої особи від 28.11.2023 № 2 (файл «протокол 2.pdf»); додаток 2 до Тендерної документації (файл «Додаток 2 виправл.pdf») (далі - Тендерна документація в другій редакції) – оприлюднені в електронній системі закупівель 28.11.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісії АМКУ) від 27.12.2023 № 21023-р/пк-пз; рішення Комісії АМКУ від 17.01.2024 № 1034-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено наступне. Замовник 23.11.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з перевезення та знешкодження клінічних та подібних їм відходів, гострі предмети, перев’язувальні матеріали, рукавички, діалізатори, інфіковані та потенційно інфіковані Covid-19)» (ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Разом із оголошенням 23.11.2023 в електронних полях, визначених адміністратором електронної системи закупівель для розміщення «Тендерної документації», оприлюднена «Тендерна документація в першій редакції». Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 28.11.2023 ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» подана вимога про усунення порушення за номером UA-2023-11-23-010349-a.a1, яка стосується необхідності внесення змін до тендерної документації. Замовник 28.11.2023 в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію про те, що вимога задоволена, зокрема зазначив: «Рішення замовника: Вимога задоволена». Також, в електронних полях, визначених адміністратором електронної системи закупівель для розміщення відповідей на «Вимоги про усунення порушення» оприлюднено «Тендерну документацію в другій редакції», згідно з якою до Додатку 2 до тендерної документації внесені зміни щодо надання учасниками: копії ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження небезпечними відходами; сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019; сертифікату на систему екологічного управління щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015; висновок з оцінки впливу на довкілля; копії атестату виробництва; свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. При цьому, «Тендерна документація в другій редакції» - наявна в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу, доступна для перегляду будь-якому користувачу електронної системи закупівель, в тому числі Замовнику та учасникам процедури закупівель. Отже, у відповідності з умовами пункту 10 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок 1082) «Тендерна документація в другій редакції» є такою, що оприлюднена/розміщена в електронній системі закупівель. Обставини, наведені в попередніх трьох абзацах не були предметом розгляду Комісії АМКУ. При цьому, під час розгляду скарг UA-2023-11-23-010349-a.b2 та UA-2023-11-23-010349-a.a3 ні скаржник (Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ») , ні Замовник не повідомляли Комісії АМКУ про наявність цих обставин. Відповідно до пункту 3 Порядку 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце. Необхідно зазначити, що Замовник розмістив/оприлюднив «Тендерну документацію в другій редакції» в електронних полях, реалізованих в електронній системі закупівель для виконання умов абзацу другого пункту 54 Особливостей (частини першої статті 24 Закону). Тоді, як для розміщення/оприлюднення інформації про внесення змін до тендерної документації реалізовані поля для виконання вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей (частини другої статті 24 Закону). Тобто, оприлюднення відбулось в непередбаченій для цих цілей частині електронної системи закупівель. Відповідно до пункту 6 Порядку 1082 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів. У разі потреби замовник здійснює свої дії повторно відповідно до вимог та в межах строків, установлених Законом. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 6 Порядку 1082 не забезпечив повторне розміщення «Тендерної документації в другій редакції» в електронних полях, реалізованих для цих цілей, що призвело до порушення пункту 3 частини першої статті 5 Закону в частині прозорості проведення закупівлі та створило передумови для порушення пункту 5 частини першої статті 5 Закону в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Строк для розміщення/оприлюднення «Тендерної документації в другій редакції» в належних електронних полях закінчився. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Крім того встановлено, що в підпункті 11 розділу 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» Додатку 1 до Тендерної документації Замовник зазначив підставу для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, яка не відповідає умовам, визначеним в підпункті 11 пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на дату проведення торгів. Зокрема, в тендерній документації відсутня наступна умова: «… крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», яка набрала чинності 07.09.2023 року.
Період усунення порушень: 26.01.2024 13:01 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.01.2024 13:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень щодо закупівлі UA-2023-11-23-010349-a
Дата публікації звіту: 29.01.2024 11:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 10.02.2024 09:36

Запити/Пояснення