-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з перевезення та знешкодження клінічних та подібних їм відходів, гострі предмети, перев’язувальні матеріали, рукавички, діалізатори, інфіковані та потенційно інфіковані Covid-19)
Торги відмінено
1 131 375.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 656.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 656.88 UAH
Номер:
21653457b6554eb4ae54a1ee10ceaa00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-09-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.01.2024 00:00
Період моніторингу:
09.01.2024 16:13 - 31.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.01.2024 № 2-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.01.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.01.2024 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2023-11-23-010349-a 23.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення/розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 6 Порядку 1082, пункту 3 частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону, а також невідповідність вимогам підпункту 11 пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень на вимогу учасника про усунення порушення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю та розміщення інформації в електронній системі закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень на вимогу учасника про усунення порушення, наявності підстав для відміни процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація з додатками 1, 2, 3, 4, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол № 1 від 23.11.2023) та оприлюднена в електронній системі закупівель 23.11.2023 (далі – Тендерна документація в першій редакції); вимога про усунення порушення, подана ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» 28.11.2023, за номером UA-2023-11-23-010349-a.a1; відповідь Замовника від 28.11.2023 з прикріпленими документами, а саме: тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол № 1 від 23.11.2023) (файл «Тендерна документація виправл.docx»); перелік змін до тендерної документації, затверджений рішенням уповноваженої особи (протокол № 2 від 28.11.2023) (файл «перелік змін.pdf»); тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол № 1 від 23.11.2023) (файл «Тендерна документація зміни.docx»); протокол уповноваженої особи від 28.11.2023 № 2 (файл «протокол 2.pdf»); додаток 2 до Тендерної документації (файл «Додаток 2 виправл.pdf») (далі - Тендерна документація в другій редакції) – оприлюднені в електронній системі закупівель 28.11.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісії АМКУ) від 27.12.2023 № 21023-р/пк-пз; рішення Комісії АМКУ від 17.01.2024 № 1034-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено наступне.
Замовник 23.11.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з перевезення та знешкодження клінічних та подібних їм відходів, гострі предмети, перев’язувальні матеріали, рукавички, діалізатори, інфіковані та потенційно інфіковані Covid-19)» (ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Разом із оголошенням 23.11.2023 в електронних полях, визначених адміністратором електронної системи закупівель для розміщення «Тендерної документації», оприлюднена «Тендерна документація в першій редакції».
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 28.11.2023 ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» подана вимога про усунення порушення за номером UA-2023-11-23-010349-a.a1, яка стосується необхідності внесення змін до тендерної документації. Замовник 28.11.2023 в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію про те, що вимога задоволена, зокрема зазначив: «Рішення замовника: Вимога задоволена». Також, в електронних полях, визначених адміністратором електронної системи закупівель для розміщення відповідей на «Вимоги про усунення порушення» оприлюднено «Тендерну документацію в другій редакції», згідно з якою до Додатку 2 до тендерної документації внесені зміни щодо надання учасниками: копії ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження небезпечними відходами; сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019; сертифікату на систему екологічного управління щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015; висновок з оцінки впливу на довкілля; копії атестату виробництва; свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів.
При цьому, «Тендерна документація в другій редакції» - наявна в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу, доступна для перегляду будь-якому користувачу електронної системи закупівель, в тому числі Замовнику та учасникам процедури закупівель.
Отже, у відповідності з умовами пункту 10 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок 1082) «Тендерна документація в другій редакції» є такою, що оприлюднена/розміщена в електронній системі закупівель.
Обставини, наведені в попередніх трьох абзацах не були предметом розгляду Комісії АМКУ. При цьому, під час розгляду скарг UA-2023-11-23-010349-a.b2 та UA-2023-11-23-010349-a.a3 ні скаржник (Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ») , ні Замовник не повідомляли Комісії АМКУ про наявність цих обставин.
Відповідно до пункту 3 Порядку 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце.
Необхідно зазначити, що Замовник розмістив/оприлюднив «Тендерну документацію в другій редакції» в електронних полях, реалізованих в електронній системі закупівель для виконання умов абзацу другого пункту 54 Особливостей (частини першої статті 24 Закону). Тоді, як для розміщення/оприлюднення інформації про внесення змін до тендерної документації реалізовані поля для виконання вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей (частини другої статті 24 Закону). Тобто, оприлюднення відбулось в непередбаченій для цих цілей частині електронної системи закупівель.
Відповідно до пункту 6 Порядку 1082 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів. У разі потреби замовник здійснює свої дії повторно відповідно до вимог та в межах строків, установлених Законом.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 6 Порядку 1082 не забезпечив повторне розміщення «Тендерної документації в другій редакції» в електронних полях, реалізованих для цих цілей, що призвело до порушення пункту 3 частини першої статті 5 Закону в частині прозорості проведення закупівлі та створило передумови для порушення пункту 5 частини першої статті 5 Закону в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Строк для розміщення/оприлюднення «Тендерної документації в другій редакції» в належних електронних полях закінчився.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Крім того встановлено, що в підпункті 11 розділу 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» Додатку 1 до Тендерної документації Замовник зазначив підставу для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, яка не відповідає умовам, визначеним в підпункті 11 пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на дату проведення торгів. Зокрема, в тендерній документації відсутня наступна умова: «… крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», яка набрала чинності 07.09.2023 року.
Період усунення порушень:
26.01.2024 13:01 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2024 13:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень щодо закупівлі UA-2023-11-23-010349-a
Дата публікації звіту:
29.01.2024 11:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
10.02.2024 09:36
Запити/Пояснення
Номер:
65137c86405a44189ede2443d137a34a
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
10.01.2024 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a622cd7741dd44ef80368f8b67976093
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
10.01.2024 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити причини не розміщення нової редакції тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 28.11.2023 № 2, а також переліку змін до тендерної документації в електронному полі, визначеному адміністратором електронної системи закупівель для цих цілей.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
110556993a7847e68c099e58143fd5e4
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
16.01.2024 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 05.01.2024 розпочав розгляд тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». Разом з цим, за станом на 16.01.2024 в електронній системі закупівель не оприлюднена інформація щодо розгляду пропозиції цього учасника або повідомлення щодо продовження строків розгляду.
Враховуючи вищевикладене пропоную пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель вказаної інформації або повідомлення.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
96d59548b58c4803894c7d9eb80ad009
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
19.01.2024 10:50
Опис:
пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 послуги з перевезення та знешкодження клінічних та подібних їм відходів, гострі предмети, перев’язувальні матеріали, рукавички, діалізатори,, інфіковані та потенційно інфіковані Covid-1»; UA-2023-11-23-010349-a