• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з перевезення та знешкодження клінічних та подібних їм відходів, гострі предмети, перев’язувальні матеріали, рукавички, діалізатори, інфіковані та потенційно інфіковані Covid-19)

Торги відмінено

1 131 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 656.88 UAH
Період оскарження: 23.11.2023 14:03 - 30.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 24e5cfc32f9f4dc69d6b7664af8b9fd0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-23-010349-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на незаконні дії та прийняті рішення замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.01.2024 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.01.2024 11:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: інформація щодо рішення АМКУ до закупівлі UA-2023-11-23-010349-a
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ", Ігор Лавришко 380677066786 an.nerovnaya@gmail.com http://ucpv.com.ua/
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 20eec70500d3415b8ffcb4d274cd1d41
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-23-010349-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Детально ознайомившись із вашою тендерної документацію, ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, вважаємо за необхідне додати законодавчих вимог до вашої документації. На сьогоднішній день, під час проведення державних закупівель у системі Prozorro, які стосуються сфери поводження з небезпечними відходами, ми, на жаль, стикаємося із порушенням екологічного та економічного законодавства з боку інших ліцензіатів. Заходи недобросовісної конкуренції, а також штучне заниження цін на послуги – вводить замовників в оману, вимушуючи їх укладати договори на надання послуг із підприємствами, які за своїми матеріально-технічними властивостями не можуть бути кінцевим утилізатором небезпечних відходів. Все це підриває екологічну та економічну сферу країни. В погоні за отриманням прибутку, недобросовісні ліцензіати, в порушення чинного законодавства України, у тому числі ЗУ «Про управління відходами» та «Про охорону навколишнього природного середовища» - не здійснюють відповідних операцій із збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізації та знешкодження. Існують випадки, коли небезпечні відходи просто скидаються у поля, яри, лісосмуги, тощо. 1. Чинним законодавством України передбачені критерії, яким повинні відповідати всі ліцензіати у сфері поводження з небезпечними відходами. Відповідно до умов ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. В свою чергу, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, Замовники мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження; На підставі вищевикладеного, вимагаємо додати до тендерної документації вимогу щодо надання у складі пропозиції копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами/наказу про видачу ліцензії, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. 2. Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей. В свою чергу, атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу утилізації та знищення на відповідність Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної небезпечної продукції», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища». Атестат виробництва видається відповідним галузевим органом стандартизації та сертифікації. Атестат виробництва видається згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”. З огляду зазначеного, вимагаємо додати до тендерної документації вимогу щодо надання у складі пропозиції копії атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ ««Про охорону навколишнього середовища»). 3. Згідно Наказу 04.08.2018 № 656 "Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів" (далі - Наказ № 656) Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів свідчить про те, що транспортний засіб відповідає вимогам Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів і може використовуватися для перевезення. Рішення про видачу такого документу приймає Міністерство внутрішніх справ України. Звертаємо Вашу увагу, що оскільки предметом даної закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, транспортний засіб обов’язково повинен відповідати вимогам Наказу № 656, відповідно до п. 5 якого, небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. Таким чином, здійснювати перевезення небезпечних вантажів можуть транспортні засоби, які відповідають вимогам Наказу № 656 та отримали Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (Свідоцтво ДОПНВ). З огляду зазначеного, вимагаємо додати до тендерної документації вимогу щодо надання у складі пропозиції свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. 4. Відповідно до ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», Висновок з оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для виконання. Екологічні умови провадження планованої діяльності, зазначені у частині п’ятій цієї статті, є обов’язковими. Висновок з оцінки впливу на довкілля враховується при прийнятті рішення про провадження планованої діяльності та може бути підставою для відмови у видачі рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до Організаційних вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (затверджених постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446), «У разі перепрофілювання суб’єкта господарювання необхідно надати висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених ЗУ “Про оцінку впливу на довкілля”, на відповідну документацію щодо перепрофілювання, консервації та ліквідації діючих підприємств, окремих цехів, виробництв та інших промислових і господарських об’єктів, які можуть негативно впливати на стан навколишнього природного середовища.». З наведеного вбачається, що Висновок з оцінки впливу на довкілля – є невід’ємним документом дозвільного характеру щодо провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами. На підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та додати до тендерної документації вимогу щодо надання у складі пропозиції висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі.
Вирішення: відповідь гна вимогу щодо закупівлі UA-2023-11-23-010349-a
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: ffe79c0791314ed3b66fb93a9d271a53
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-23-010349-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення щодо відміни Процедури закупівлі
Пов'язані документи: Замовник Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 27.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.12.2023 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.12.2023 17:51
Дата виконання рішення Замовником: 03.01.2024 09:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: інформація щодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ", Ігор Лавришко 380677066786 an.nerovnaya@gmail.com http://ucpv.com.ua/