-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Загальний фонд
Завершена
390 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 903.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 903.00 UAH
Номер:
d1e0e8790d6c473986f57e6735f067d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 10:54 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024 №25-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.06.2024 №25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-11-22-011264-a 22.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення; оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального навчально-тренувального закладу «Сумська кінна дитячо-юнацька спортивна школа» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника оприлюднену в електронній системі закупівель 13.12.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.12.2024, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Охоронно-детективне агентство «Гранд Легiон», «АЛЬФА-Ю» та «ПРОТЕКТ ФІРМ», вимоги про усунення невідповідностей до 19.01.2024, 20.01.2024 та до 24.01.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.12.2023 № 39, від 19.01.2024 № 02, 22.01.2024 № 04 та від 24.01.2024 № 05, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2024, договір від 01.02.2024 № 01/02, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 05.12.2023 № 19572-р/пк-пз та від 11.01.2024 № 662-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.06.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з абзацом п’ятим пункту 28 Особливостей у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Зокрема, відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
При цьому, Замовник у додатку 1 до тендерної документації зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені статтею 17 Закону, а не пунктом 47 Особливостей та встановив вимогу щодо надання переможцем торгів «Витягу або довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» та «Витягу про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України» на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, що не відповідає підпунктам 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, відповідно до яких зазначені документи повинні вимагатися на керівника учасника процедури закупівлі, чим порушив вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
Відповідно до інформації щодо розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеної на офіційному сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Обласний комунальний навчально-тренувальний заклад «Сумська кінна дитячо-юнацька спортивна школа» є розпорядником бюджетних коштів.
Згідно з пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Однак, Замовник не розмістив на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
12.06.2024 14:56 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2024 14:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті головного розпорядника коштів згідно пункту 4-1 Постанови № 710 опубліковано на сайті "molod.sm.gov.ua"
Дата публікації звіту:
25.06.2024 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
a61863904a8a4e67bab8bab3c8701171
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2024 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-22-011264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5af822a33a3140ba938a9334961f623b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.06.2024 18:31
Опис:
Обласний комунальний навчально-тренувальний заклад "Сумська кінна дитячо-юнацька спортивна школа" надає пояснення щодо очікуваної вартості для закупівлі послуг з охорони матеріальних засобів установи. Так, норма годин на 2024 рік складає 4392 години, 2928 з яких є нічними та повинні оплачуватися згідно чинного законодавства. З урахуванням підвищення мінімальної заробітної плати у 2024 році, одна година роботи становить не меньше ніж 50 гривень. Таким чином з розрахунку 2928 годин нічних * 50 гривень + 20% за роботу у нічний час + 1464 години * 50% + 22% ЄСВ + 8% від загальної суми для оплати відпускних + 5% ЄП. Ця сума становить 344 320,49 гривень на рік. Також Договором передбачена тривожна кнопка та група швидкого реагування, обслуговування яких потребує додаткових коштів, а також в загальній сумі передбачено прибуток охоронної фірми. Ця сума утворилась внаслідок надання охоронними фірмами комерційних пропозицій.
Посилання на закупівлю:https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2023-11-22-011264-a/lot-7425c54603964615bacb3c2b23c73f06
Номер:
7816e60662684dd5a7d9c9f605618849
Назва:
Звернення до Держаудитслужби України
Дата опублікування:
20.06.2024 16:21
Опис:
1. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Стосовно цього, нами дійсно була допущена технічна помилка, пов'язана зі змінами в законодавстві, внаслідок якої, зобов'язуємось в подальшому не допускати подібного.
2. Відповідно до п. 4-1 Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710, головним розпорядникам бюдетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
ОКНТЗ "Сумська кінна ДЮСШ" являється розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, а не головним розпорядником бюджетних коштів. Головним розпорядником бюджетних коштів є Управління молоді та спорту Сумської ОДА.
Додатково повідомляємо, що наша установа не має власного сайту та не впливає на наповнення сайту головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки не має безпосереднього доступу до вказаного веб-сайту.
Просимо Вас, за можливості, надати роз'яснення або рекомендації стосовно вирішення вищевказаного питання.
Номер:
a1907368708a414690503377e4eda1c5
Назва:
Щодо роз’яснення змісту висновку
Дата опублікування:
21.06.2024 11:00
Опис:
Відповідно до частини першої статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти – постанови і розпорядження.
Згідно з пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710), зокрема, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Таким чином, на виконання обов’язкових вимог пункту 4-1 Постанови №710, за відсутності у розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня власного веб-сайту, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі необхідно забезпечити шляхом розміщення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.