-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Загальний фонд
Завершена
390 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 903.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 903.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2023 14:27 - 21.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника при розгляді тендерної пропозиції, неправомірне обрання переможця
Номер:
fdf013f27d604b03855c020edb61d543
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-011264-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника при розгляді тендерної пропозиції, неправомірне обрання переможця
Скарга:
Скарга
Обласний комунальний навчально-тренувальний заклад «Сумська кінна дитячо-юнацька спортивна школа» (далі – Замовник) оприлюднив оголошення за ідентифікатором UA-2023-11-22-011264-a про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Охоронні послуги».
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 24 грудня до 00:00 години.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа-Ю» (далі - Скаржник) прийняло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД).
25.12.2023 відбувся аукціон, в якому відповідно до протоколу розкриття прийняли участь 3 учасники з наступними ціновими пропозиціями:
Учасник Остаточна пропозиція
1. ТОВ Охоронно-детективне агентство «Гранд Легiон» 263 519 грн
2. ТОВ "АЛЬФА-Ю" 263 520 грн
3. ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" 316 224 грн
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовник розмістив у системі повідомлення про визнання переможцем та намір укласти договір з учасником – ТОВ ОДА «Гранд Легіон» (протокол уповноваженої особи від 26.12.2023 № 39).
Вважаємо, що рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ ОДА «Гранд Легіон» прийнято з порушенням норм чинного законодавства України, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності , порушує права та законні інтереси Скаржника, з огляду на наступне:
1. Згідно п.5 розділу 3 ТД для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають критеріям, визначеним Додатком 2 до тендерної документації.
Відповідно до п.2.2 додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалось надати у складі пропозиції довідку та копії документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих за договором (копії договорів) мобільних груп швидкого реагування на території міста Суми.
Учасником ТОВ ОДА «Гранд Легіон» в складі пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність власних груп швидкого реагування, або копій договорів оренди.
Згідно з частиною 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Учасник ТОВ ОДА «Гранд Легіон» для підтвердження своєї відповідності такому критерію, зокрема для підтвердження наявності груп швидкого реагування в складі пропозиції надав Довідку від 24.11.2023 № 33/11-2023, в якій зазначає наявність договору № 1-23/13 від 01.01.2023, укладеного між ТОВ ОДА «Гранд Легіон» та ТОВ «Делфі-Плюс» щодо централізованого спостереження та виїзду груп швидкого реагування.
Також Учасник надав Довідку від 06.06.2023 № 36 про наявність у ТОВ «Делфі-Плюс» мобільних груп швидкого реагування, пункту централізованого спостереження та цілодобової диспетчерської служби. Але із змісту даної довідки вбачається, що ТОВ «Делфі-Плюс», як субпідрядник/співвиконавець Учасника, не має власних груп швидкого реагування.
Згідно п. 19 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 (Технологічні вимоги), у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує:
цілодобовий режим чергування операторів такого пункту;
наявність транспорту реагування;
ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб;
наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини;
наявність джерела безперебійного резервного живлення.
Згідно з п. 1 ст. 1 розділу І Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-IV транспорт реагування – це транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Згідно з п.1 Ліцензійних умов організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази Учасника, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Згідно з п.4 Ліцензійних умов охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Таким чином, ТОВ «Делфі-Плюс» порушує вищезазначені вимоги ЗУ «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов, не може залучатися Учасником в якості субпідрядника/співвиконавця щодо централізованого спостереження та реагування ГШР.
Також Учасник в складі пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційний вимогам надав копію Договору № 1-23/13 від 01.01.2023, укладеного між ТОВ ОДА «Гранд Легіон» та ТОВ «Делфі-Плюс», щодо «Централізованого спостереження, обслуговування систем тривожної сигналізації, встановленої на об’єкті та реагування ГШР на відповідні сигнали тривога (кнопка)».
Розділом 1 даного договору (Предмет договору) передбачено:
1.1. «Замовник» (ТОВ ОДА «Гранд Легіон») передає, а «Охорона» (ТОВ «Делфі-Плюс») приймає під централізоване спостереження, профілактичне регламентне обслуговування систему тривожної сигналізації, встановлену на «Об’єкті» «Замовника», зазначену в Дислокації-розрахунку та, в разі спрацювання системи тривожної сигналізації, здійснює реагування шляхом виїзду наряду групи швидкого реагування (ГШР) «Охорони» на «Об’єкт», де спрацювала сигналізація.
1.2. Обов’язковою умовою для укладення Договору є наявність у «Замовника» документів, що засвідчують його право власності на «Об’єкт» (в формі повного господарського володіння, оперативного управління, довіреності, оренди, тощо.
ТОВ ОДА «Гранд Легіон» не є власником об’єкта охорони – ОКНТЗ «Сумська кінна дитячо-юнацька спортивна школа» та не може надати документи щодо права власності на Об’єкт. Таким чином, Договір № 1-23/13 від 01.01.2023, укладений між ТОВ ОДА «Гранд Легіон» та ТОВ «Делфі-Плюс», є нелегітимним.
Пунктом 3.1 даного договору передбачено, що «Охорона» (ТОВ «Делфі-Плюс») в разі спрацювання сигналізації здійснює реагування шляхом виїзду наряду групи швидкого реагування (ГШР) «Охорони» на «Об’єкт», де спрацювала сигналізація.
В п.5.2.2 даного договору зазначається, що в обов’язки «Охорони» входить негайний виїзд наряду групи швидкого реагування (ГШР) «Охорони» на «Об’єкт» «Замовника» при спрацюванні сигналізації.
Але, як вбачається із змісту документів, наданих Учасником в складі пропозиції, ТОВ «Делфі-Плюс» не має власних груп швидкого реагування, а тому не може виконувати зобов’язання як сторона «Охорона» за даним договором, що також підтверджує, що Договір № 1-23/13 від 01.01.2023, укладений між ТОВ ОДА «Гранд Легіон» та ТОВ «Делфі-Плюс», є нелегітимним.
2. Згідно п.8 розділу 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ, місце реєстрації та фактичне місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
ТОВ ОДА «Гранд Легіон» в складі пропозиції надав Довідку від 24.11.2023 № 45/11-2023 про залучення субпідрядних організацій, в якій зазначає, що планує залучити до надання послуг з централізованого спостереження та термінових виїздів груп швидкого реагування наступні підприємства: ТОВ «Делфі-Плюс» та ТОВ «Явір-2000 Суми». Але копії договору, укладеного між Учасником та ТОВ «Явір-2000 Суми» в складі пропозиції не надано. Нелегіти́мність Договору № 1-23/13 від 01.01.2023, укладеного між ТОВ ОДА «Гранд Легіон» та ТОВ «Делфі-Плюс», обґрунтована Скаржником в п. 1 цієї Скарги.
Таким чином, Замовник прийняв рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ ОДА «Гранд Легіон», не врахувавши численні порушення та невідповідності в пропозиції останнього.
Порушення прав та законних інтересів Скаржника полягає в тому, що, оскільки наступною після пропозиції Учасника найбільш економічно вигідною є пропозиція Скаржника, через вищенаведені неправомірні дії Замовника Скаржник може вимушено понести збитки у вигляді неотриманого доходу.
На підставі всього вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ ОДА «Гранд Легіон» неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ ОДА «Гранд Легіон».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 29.12.2023.PDF 29.12.2023 13:26
- Дод.2 Витяг з Ліценз.умов.PDF 29.12.2023 13:28
- Скарга від 29.12.2023.docx.asice 29.12.2023 13:28
- Дод.1 Витяг з ЗУ Про охоронну діяльність.PDF 29.12.2023 13:28
- Скарга від 29.12.2023.docx 29.12.2023 13:28
- рішення від 02.01.2024 № 39.pdf 02.01.2024 17:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2024 № 662.pdf 12.01.2024 14:00
- рішення від 11.01.2024 № 662.pdf 16.01.2024 14:03
- Відповідь до антимонопольного комітету.pdf 04.01.2024 10:25
- Відповідь до антимонопольного комітету.doc 04.01.2024 10:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2023 13:46
Дата розгляду скарги:
11.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.01.2024 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.01.2024 14:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання РІШЕННЯ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, обласний комунальний навчально-тренувальний заклад "Сумська кінна дитячо-юнацька спортивна школа" скасував рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Гранд Легіон" переможцем за процедурою закупівлі - "Охоронні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-22-011264-a/
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
59ce452d41c942daa4045d8d4961c508
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-011264-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
на дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 21.11 _ ОК НТЗ Сумська кінна ДЮСШ.docx 23.11.2023 11:33
- Д2_ Договір оренди офісу.pdf 24.11.2023 14:52
- Д9_ Витяг з ЗУ «Про оплату праці».pdf 24.11.2023 14:52
- Скарга від 22.11 _ ОК НТЗ Сумська кінна ДЮСШ.docx.asice 24.11.2023 14:52
- Д5_ Аналогічний досвід _ м. Дніпро.pdf 24.11.2023 14:52
- Д1_ Виписка та Витяг з ЄДР.pdf 24.11.2023 14:52
- Скарга від 22.11 _ ОК НТЗ Сумська кінна ДЮСШ.pdf 24.11.2023 14:52
- Д3_ Рішення № 1851 від 16.02.2023.pdf 24.11.2023 14:52
- Скарга від 22.11 _ ОК НТЗ Сумська кінна ДЮСШ.docx 24.11.2023 14:52
- Д4_ Рішення №14713 від 14.09.2023.pdf 24.11.2023 14:52
- Д6_ Аналогічний досвід _ м. Суми.pdf 24.11.2023 14:52
- Д7_ Аналогічний досвід _ м. Суми 2.pdf 24.11.2023 14:52
- Д8_ Витяг з Особливостей.pdf 24.11.2023 14:52
- рішення від 27.11.2023 № 18972.pdf 27.11.2023 16:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2023 № 19572.pdf 06.12.2023 12:54
- рішення від 05.12.2023 № 19572.pdf 07.12.2023 17:18
- Відповідь.pdf 29.11.2023 18:55
- Відповідь на Скаргу.docx 29.11.2023 18:55
- Зі змінами Т.Д. з особливостями, охоронні послуги.docx 19.12.2023 09:44
- Перелік зміни.doc 19.12.2023 09:44
- Перелік зміни.doc 19.12.2023 09:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2023 16:17
Дата розгляду скарги:
05.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.11.2023 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.12.2023 17:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення щодо порядку проведення Процедури закупівлі Замовником усунено