• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в селі Болгарка, що знаходиться за адресою: с.Болгарка, вул. Софіївська, 22а Одеського району Одеської області

Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Завершена

5 933 320.63 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 333.21 UAH
Номер: 2ef177a5307d4a42bf561cdae85e773a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-21-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 21.02.2024 14:38 - 14.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.02.2024 № 36 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 № 36. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 14. UA-2023-11-22-010090-a, 22.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЛІОН Х» встановлено порушення вимог пункту 3 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Крім того встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ГАЛІОН Х» щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також дотримання норм пункту 17 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону – при укладенні договорів підряду у капітальному будівництві. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-15-005705-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та вимогу про усунення порушень при проведенні процедури закупівлі, а також відповіді Замовника на такі звернення та вимогу; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 07.12.2023 та від 11.12.2023; тендерну пропозицію ТОВ «ГАЛІОН Х»; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ГАЛІОН Х» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 18.12.2023 №371, додаткові угоди від 18.12.2023 №1 та від 06.03.2024 №2 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Крім того, за нормами частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. За умовами тендерної документації Замовника (пункт 6.1 частини 6 розділу ІІІ) учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим згідно Додатку 1 до тендерної документації, а саме: кошторис вартості підрядних робіт, сформований з урахуванням Настанови визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, розроблену в програмному комплексі АВК-5 (або іншому сумісному з ним ПК) та додатково інформаційну модель (формат IMD, тощо). У пункті 4 Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимоги до розрахунку ціни пропозиції процедури закупівлі, а саме: розрахунок договірної ціни є твердим та складається відповідно до Настанови визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Аналогічна умова наведена у пункті 2.2. Проекту договору, який міститься у Додатку 2 до тендерної документації. При цьому, у пункті 6.4 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт передбачені Додатком 1 цієї документації. Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281). У пункті 5.1. розділу V Настанови №281 визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Слід вказати, що згідно з вимогами частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що у Додатку 1 (Технічне завдання щодо предмета закупівлі) до тендерної документації Замовника міститься «Відомість обсягів робіт», у якій наведено найменування (перелік) робіт та витрат, а також їх кількість (обсяг). Однак, відомості ресурсів до вищевказаної відомості обсягів робіт або затвердженої проектної документації, у складі тендерної документації, Замовником не оприлюднено. Таким чином, тендерна документація Замовника не містить повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. У пункті 3.3 частини 3 розділу ІV тендерної документації вказано, що учасник, у складі тендерної пропозиції, надає підписаний проект договору про закупівлю зі своєї сторони згідно Додатку 2 до тендерної документації. При цьому, у Додатку 2 (Проєкт договору про закупівлю) вказано, що зазначені в цьому додатку до документації умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору Водночас, за нормою пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Також, відповідно до пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Отже, Замовником включено до тендерної документації умови, що суперечать нормам пункту 18 та 49 Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Як зазначено вище, за вимогою пункту 6.1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим згідно Додатку 1 до тендерної документації, а саме: кошторис вартості підрядних робіт, сформований з урахуванням Настанови №281. У пункті 4 Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимоги до розрахунку ціни пропозиції процедури закупівлі, а саме: розрахунок договірної ціни є твердим та складається відповідно до Настанови визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Аналогічна умова наведена у пункті 2.2. Проекту договору, який міститься у Додатку 2 до тендерної документації. Так, відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Відповідно до норм пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат. Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ГАЛІОН Х» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни на будівництво «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в селі Болгарка, що знаходиться за адресою: с.Болгарка, вул. Софіївська, 22а Одеського району Одеської області» та Локальні кошториси на будівельні роботи №02-01-01, №02-01-02, №07-01-01. Крім того, учасником надано інформаційну модель (формат IMD) кошторису вартості підрядних робіт, яка містить, зокрема, пояснювальну записку до договірної ціни, розрахунки №№1-4 (Прямі витрати і загальновиробничі витрати), №9 (Розрахунок прибутку), №10 (Кошти на покриття адміністративних витрат), а також розрахунки загальновиробничих витрат та Підсумкові відомості ресурсів до Локальних кошторисів №02-01-01, №02-01-02, №07-01-01. Аналізом вищевказаних документів встановлено, що у наданому учасником ТОВ «ГАЛІОН Х» Локальному кошторисі №02-01-01 при визначенні переліку та обсягів робіт враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт з демонтажу, улаштування покрівлі та вивозу сміття; у Локальному кошторисі №02-01-02 враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини при виконанні земляних робіт (зокрема, розробка грунту екскаваторами), влаштуванні блискавкозахисту, а також у Локальному кошторисі №701-01 враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт з благоустрою (зокрема, розбирання монолітних бетонних фундаментів входу, навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди), влаштуванні вимощення з водовідведенням (зокрема, улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей, готування важкого бетону на щебені). У Підсумковій відомості ресурсів до Локального кошторису №02-01-01 враховано наступні будівельні машини і механізми (розділ ІІ) – автонавантажувач, екскаватор одноковшевий, кран на автомобільному ходу, перевезення сміття; у Підсумковій відомості ресурсів до Локального кошторису №02-01-02 – екскаватор одноковшевий, кран на автомобільному ходу, установка для зварювання, компресор; у Підсумковій відомості ресурсів до Локального кошторису №07-01-01 – автогрейдер, автонавантажувач, бетонозмішувач, віброущільнювач, компресор. Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛІОН Х» надано Довідку (№241123-07 від 24.11.2023) про наявність в учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази, у якій зазначено про відсутність власної техніки учасника, залучення учасником до виконання робіт за предметом закупівлі будівельної техніки (автокран, автосамоскид, автомобіль бортовий, автомобіль вантажопасажирський, самоскид, бульдозер-трубоукладач, екскаватор, навантажувач фронтальний, електростанція, компресор), а також незалучення техніки субпідрядних організацій. Також, у складі тендерної пропозиції учасника міститься договір №0708/23 від 07.08.2023 надання послуг автотракторної і спеціальної техніки, укладений ТОВ «ГАЛІОН Х» з ТОВ «ПМК №15» щодо надання послуг наступною технікою: автокран КС-3375А, ЗИЛ-133, автосамоскид КРАЗ-256Б1, КАМАЗ-53212 бортовий, УАЗ-330301 вантажопасажирський, ГАЗ-СААЗ 3306 (самоскид), бульдозер-трубоукладач Т-130, екскаватор ЕО-2621, навантажувач JSB фронтальний, електростанція пересувна, компресор пересувний. За умовами вказаного договору (п.1.2) послуги надаються з оператором. Отже, необхідна будівельна техніка для виконання робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі залучатиметься учасником за договором надання послуг автотракторної і спеціальної техніки з операторами. Водночас, моніторингом встановлено, що у наданих ТОВ «ГАЛІОН Х» у складі тендерної пропозиції розрахунках загальновиробничих витрат за Локальними кошторисами №02-01-01, №02-01-02, №07-01-01 враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні техніки стороннього суб’єкта господарювання (що буде залучена за договором надання послуг автотракторної і спеціальної техніки разом з особами, які будуть керувати такою технікою) в повному обсязі. Зазначені вище трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин включено також в загальній величині трудовитрат при розрахунку учасником адміністративних витрат та прибутку. З врахуванням вищенаведеного, ТОВ «ГАЛІОН Х» у наданих у складі тендерної пропозиції розрахунках договірної ціни при розрахунку загальновиробничих витрат, а також адміністративних витратах та прибутку безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що буде залучена за договором послуг автотракторної і спеціальної техніки з операторами), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281. Отже, ТОВ «ГАЛІОН Х» при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог пункту 6.1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовника щодо здійснення розрахунку договірної ціни відповідно до Настанови №281. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАЛІОН Х», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 18.12.2023 № 371 на суму 5 925 200,54 з ПДВ. Слід зазначити, що врахування при розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в актах виконаних робіт за укладеним договором трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками (що буде залучена за договором надання транспортних послуг), призведе до завищення вартості таких робіт. За нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Водночас, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної процедури закупівлі договір від 18.12.2023 №371 містить календарний графік виконання робіт (Додаток 1 до договору), у якому зазначено лише інформацію про найменування предмета договору та періоди початку та закінчення робіт в цілому без зазначення переліку самих видів робіт (етапів, комплексів) та дат їх початку і закінчення, чим недотримано вимоги пункту 17 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, не дотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 15.03.2024 15:37 - 30.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.03.2024 15:37

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником подано позовну заявку до суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу державної закупівлі
Дата публікації: 28.03.2024 16:45
Дата відкриття провадження: 01.04.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/420/9843/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник надає заперечення щодо висновку та інфомує, що, у визначений законодавством строк, Замовник здійснить захист своїх прав, шляхом оскарження Висновку моніторингу в судовому порядку.
Дата публікації звіту: 22.03.2024 09:21

Запити/Пояснення