• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

КОД ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали ( Код НК 024:2023 -10691 Периферійний/ коронарний судинний мікрокатетер; 10714 катетер емболектомії / тромбектомії ; 45851 металевий непокритий стент для сонної артерії ; 45851 Металевий непокритий стент для сонної артерії ; 36177 конектор катетера для ангіопластики ; 10678 Катетер для введення ; 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер ; 36177 Конектор катетера для ангіопластики ; 36035 Стент, судинний; 36035 Стент, судинний; 10691 Периферійний/ коронарний судинний мікрокатетер ; 10691 Периферійний/ коронарний судинний мікрокатетер ; 10714 катетер емболектомії тромбектомії ; 17846 одноразовий судинний напрямний катетер ; 60940 спіраль для емболізації судин головного мозку; 17846 одноразовий судинний напрямний катетер; 10678 катетер для введення ; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний; 58112 Система захисту сонних артерій від емболії ; 17846 одноразовий судинний напрямний катетер; 61779 Сітка дротяна для тромбектомії ; 61779 Сітка дротяна для тромбектомії ; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний ; ; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний ; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування ; 10714 катетер емболектомії тромбектомії ; 61779 Сітка дротяна для тромбектомії ; 10714 Катетер емболектомії / тромбектомії; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний ; 47732 Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний); 60940 Спіраль для емболізації судин головного мозку; 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий ; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий ; 58865- Набір для встановлення судинного катетера ; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування ; 58115- Коронарний судинний провідник, ручний ; 58704 Пристрій для компресії променевої артерії ; 10678 Катетер для введення; 46633 Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений ; 15286 Ангіографічний шприц; 10691 периферійний/коронарний судинний мікрокатетер; 58771 Коронарний балонний катетер для преділатації ; 37704 - Контур дихальний анестезіологічний одноразового використання нестерильний ; 42476 - Одноразовий катетер для дихального контура ; 46816- Нестерильне тепло/вологообмінний/ бактерійний фільтр ; 34842-Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів ; 34923 - Катетер аспіраційної системи загального призначення ; 34923 - Катетер аспіраційної системи загального призначення; 35375-кран ; 36244 Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер ; 12161 Катетер підключичний венозний ; 34920 Голка для периферійного судинного вливання ; 35173 - Маска для кисню без зворотного дихання ; 45036 - Маска ларінгеальна, одноразового використання; 45036 - Маска ларінгеальна, одноразового використання; 45036 - Маска ларінгеальна, одноразового використання )

Завершена

15 777 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 885.00 UAH
Номер: 4f0e00801e3147a3b59b21db0d0f3ca0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-12-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 12.01.2024 11:08 - 03.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.01.2024 № 3-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12.01.2024 № 3-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-11-12-000088-a 12.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення змін до істотних умов договору встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення в подальшому, у тому числі, з дотриманням вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 04.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 12.11.2023 № 77; відповіді Замовника, надані на звернення за роз’ясненнями та на вимоги про усунення порушень; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Медкомплект» (далі – ТОВ «Медкомплект»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ «Медкомплект» від 22.11.2023 №77-в; повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2023 року; договір про закупівлю від 29.11.2023 № 742-Т; додаткові угоди від 29.12.2023 №1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12 січня 2024 року. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткової угоди) та їх оприлюднення встановлено наступне. Так, під час моніторингу установлено, що 29 грудня 2023 року між Замовником та ТОВ «Медкомплект» укладено додаткові угоди №1 до договору від 29.11.2023 № 742-Т щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. Абзацом десятим пункту 19 Особливостей визначено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону №922-VIII з урахуванням цих особливостей. Водночас, у відповідності до пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону (пунктом 19 Особливостей) - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Проте, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору встановлено, що додаткові угоди №1 до договору від 29.11.2023 № 742-Т, які укладено 29.12.2023, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 04.01.2024 (на четвертий робочий день), чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 30.01.2024 17:34 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2024 17:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу, директором КНП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради було проведено нараду з представниками бухгалтерії, відділу договорів та уповноваженими особами лікарні. Зважаючи на перенесення вихідного дня, юристу відділу договорів було доручено заздалегідь, з необхідним запасом часу, направляти уповноваженим особам копії документів, які підлягають публікації.
Дата публікації звіту: 31.01.2024 20:13

Запити/Пояснення