-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
КОД ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали ( Код НК 024:2023 -10691 Периферійний/ коронарний судинний мікрокатетер; 10714 катетер емболектомії / тромбектомії ; 45851 металевий непокритий стент для сонної артерії ; 45851 Металевий непокритий стент для сонної артерії ; 36177 конектор катетера для ангіопластики ; 10678 Катетер для введення ; 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер ; 36177 Конектор катетера для ангіопластики ; 36035 Стент, судинний; 36035 Стент, судинний; 10691 Периферійний/ коронарний судинний мікрокатетер ; 10691 Периферійний/ коронарний судинний мікрокатетер ; 10714 катетер емболектомії тромбектомії ; 17846 одноразовий судинний напрямний катетер ; 60940 спіраль для емболізації судин головного мозку; 17846 одноразовий судинний напрямний катетер; 10678 катетер для введення ; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний; 58112 Система захисту сонних артерій від емболії ; 17846 одноразовий судинний напрямний катетер; 61779 Сітка дротяна для тромбектомії ; 61779 Сітка дротяна для тромбектомії ; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний ; ; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний ; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування ; 10714 катетер емболектомії тромбектомії ; 61779 Сітка дротяна для тромбектомії ; 10714 Катетер емболектомії / тромбектомії; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний ; 47732 Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний); 60940 Спіраль для емболізації судин головного мозку; 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий ; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий ; 58865- Набір для встановлення судинного катетера ; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування ; 58115- Коронарний судинний провідник, ручний ; 58704 Пристрій для компресії променевої артерії ; 10678 Катетер для введення; 46633 Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений ; 15286 Ангіографічний шприц; 10691 периферійний/коронарний судинний мікрокатетер; 58771 Коронарний балонний катетер для преділатації ; 37704 - Контур дихальний анестезіологічний одноразового використання нестерильний ; 42476 - Одноразовий катетер для дихального контура ; 46816- Нестерильне тепло/вологообмінний/ бактерійний фільтр ; 34842-Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів ; 34923 - Катетер аспіраційної системи загального призначення ; 34923 - Катетер аспіраційної системи загального призначення; 35375-кран ; 36244 Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер ; 12161 Катетер підключичний венозний ; 34920 Голка для периферійного судинного вливання ; 35173 - Маска для кисню без зворотного дихання ; 45036 - Маска ларінгеальна, одноразового використання; 45036 - Маска ларінгеальна, одноразового використання; 45036 - Маска ларінгеальна, одноразового використання )
Завершена
15 777 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 885.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 885.00 UAH
Період оскарження:
12.11.2023 11:15 - 17.11.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні вимоги
Номер:
47a67489f19646af87ae52516692dc91
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-12-000088-a.c3
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник. Дякую за вашу відповідь, проте хочу донести вам наступну інформацію:
Згідно Додатку 3 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, вимогам закупівлі п. 3.5 - З метою запобігання закупівлі Замовником фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, зі строками придатності та в необхідні терміни, учасник надає по найменуванням: №1-3, №5-11, №12-17, №19-21, №42, №44-46, №54-57, які зазначені у пункті 4 розділу І «Загальні вимоги» Додатку №3 до цієї тендерної документації оригінал гарантійного листа виробника або його офіційного представника або дистриб’ютора виробника або дилера виробника, в якому повинно бути зазначено, про можливість поставки саме цьому замовнику товару за вищезазначеними найменуваннями (позиціями), у кількості, якості та зі строками придатності і в необхідні терміни, які визначені цією документацією та пропозицією Учасника торгів. Даний гарантійний лист повинен мати повну назву учасника, повну назву Замовника та назву предмету закупівлі та номер закупівлі.
Згідно даного пункту звертаю на це вашу увагу Ви вимагаєте надати гарантійний лист на окремі позиції а саме: №1-3, №5-11, №12-17, №19-21, №42, №44-46, №54-57, а не на всі позиції загалом, і саме це відповідає дійсності.
Щодо позицій Додатку 3 які є вимога, всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Переліку видів медичного призначення, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти, про те звертаю в котрий раз вашу увагу, що технічні особливості позиції №1-3, №5-11, №12-17, №19-21, №42, №44-46, №54-57, не мають жодних аналогів. Для прикладу дані позиції і не тільки є унікальними і ви можете самостійно перевірити їх на офіційному сайті https://vektormed.com.ua/catalog:
44. Дихальна система гладкостовбурна, довжиною 1,6 м.(m), 2 вологозбірника, відрізок шлангу 0,5м. порти – Виробник Intersurgical, Великобританія
45. Конфігурованний шарнірний кутовий з’єднувач Superset 22F-22M/15F,ковпачок Flip top з портом 7,6мм(mm) - Виробник Intersurgical, Великобританія.
46. Фільтер дихальний тепло-вологообмінний та ВБ Clear- therm 3,порт Luer lock - Виробник Intersurgical, Великобританія.
55. Ларингеальна маска Solus розмір 3 - Виробник Intersurgical, Великобританія.
56. Ларингеальна маска Solus розмір 4 - Виробник Intersurgical, Великобританія.
57. Ларингеальна маска Solus розмір 5 - Виробник Intersurgical, Великобританія.
Також наголошуємо, що на всіх попередніх закупівлях, учасники брали участь тільки з даними позиціями, що говорить про унікальність позицій з точку зору технічних вимог.
Прошу ознайомитись та зробити висновки -
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-17-014995-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-31-006862-a
Тому тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жодна особа, яка не буде уповноважена виробником та/або уповноваженим представником виробника зазначеного товару на участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь.
- Враховуючи вищевикладене, Фізична особа-підприємець Макарцев Олександр Сергійович вимагаю привести Тендерну документацію до відповідності законодавства у сфері публічних закупівель та інших нормативних актів:
- Прийняти цю вимогу до розгляду.
- Зобов’язати Замовника КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання гарантійних листів виробників на окремі позиції Дод.3 Пункту 3.5. (З метою запобігання закупівлі Замовником фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, зі строками придатності та в необхідні терміни, учасник надає по найменуванням: №1-3, №5-11, №12-17, №19-21, №42, №44-46, №54-57, які зазначені у пункті 4 розділу І «Загальні вимоги» Додатку №3 до цієї тендерної документації оригінал гарантійного листа виробника або його офіційного представника або дистриб’ютора виробника або дилера виробника, в якому повинно бути зазначено, про можливість поставки саме цьому замовнику товару за вищезазначеними найменуваннями (позиціями), у кількості, якості та зі строками придатності і в необхідні терміни, які визначені цією документацією та пропозицією Учасника торгів. Даний гарантійний лист повинен мати повну назву учасника, повну назву Замовника та назву предмету закупівлі та номер закупівлі.).
Пов'язані документи:
Замовник
- Скан.pdf 16.11.2023 23:41
Дата подачі:
16.11.2023 17:21
Вирішення:
Під час розгляду уповноважена особа констатував, що при написанні Вимоги, Скаржник користувався недостовірною інформацією, та хибним трактуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а саме:
Твердження, що «По позиціям 44,45,46,55,56,57, Додатку 3 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише певним виробникам» - не відповідає дійсності. Саме ці позиції Додатку 3 відповідають продукції, як мінімум, чотирьох виробників. У разі необхідності надамо документальне підтвердження таких виробників. Крім того, у змісті Додатку3 вказано: «*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Переліку виробів медичного призначення, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти.»Незнання Вами таких виробників свідчить лише про некомпетентність та упередженість при написанні Вимоги;
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.11.2023 11:20
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги згідно Дод 3 пункту 3.5. Замовника
Номер:
786d1a0ce4a6426ca5393caf6cc44f61
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-12-000088-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги згідно Дод 3 пункту 3.5. Замовника
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-11-12-000088-a від 12.11.2023 року КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради було розпочато процедуру публічної закупівлі (Відкриті торги з особливостями) за предметом закупівлі – ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (КОД ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали ( Код НК 024:2023 -10691 Периферійний/ коронарний судинний мікрокатетер; 10714 катетер емболектомії / тромбектомії ; 45851 металевий непокритий стент для сонної артерії ; 45851 Металевий непокритий стент для сонної артерії ; 36177 конектор катетера для ангіопластики ; 10678 Катетер для введення ; 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер ; 36177 Конектор катетера для ангіопластики ; 36035 Стент, судинний; 36035 Стент, судинний; 10691 Периферійний/ коронарний судинний мікрокатетер ; 10691 Периферійний/ коронарний судинний мікрокатетер ; 10714 катетер емболектомії тромбектомії ; 17846 одноразовий судинний напрямний катетер ; 60940 спіраль для емболізації судин головного мозку; 17846 одноразовий судинний напрямний катетер; 10678 катетер для введення ; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний; 58112 Система захисту сонних артерій від емболії ; 17846 одноразовий судинний напрямний катетер; 61779 Сітка дротяна для тромбектомії ; 61779 Сітка дротяна для тромбектомії ; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний ; ; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний ; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування ; 10714 катетер емболектомії тромбектомії ; 61779 Сітка дротяна для тромбектомії ; 10714 Катетер емболектомії / тромбектомії; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний ; 47732 Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний); 60940 Спіраль для емболізації судин головного мозку; 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий ; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий ; 58865- Набір для встановлення судинного катетера ; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування ; 58115- Коронарний судинний провідник, ручний ; 58704 Пристрій для компресії променевої артерії ; 10678 Катетер для введення; 46633 Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений ; 15286 Ангіографічний шприц; 10691 периферійний/коронарний судинний мікрокатетер; 58771 Коронарний балонний катетер для преділатації ; 37704 - Контур дихальний анестезіологічний одноразового використання нестерильний ; 42476 - Одноразовий катетер для дихального контура ; 46816- Нестерильне тепло/вологообмінний/ бактерійний фільтр ; 34842-Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів ; 34923 - Катетер аспіраційної системи загального призначення ; 34923 - Катетер аспіраційної системи загального призначення; 35375-кран ; 36244 Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер ; 12161 Катетер підключичний венозний ; 34920 Голка для периферійного судинного вливання ; 35173 - Маска для кисню без зворотного дихання ; 45036 - Маска ларінгеальна, одноразового використання; 45036 - Маска ларінгеальна, одноразового використання; 45036 - Маска ларінгеальна, одноразового використання )) (далі за текстом – Процедура закупівлі) зі змінами.
Суб’єкт оскарження – Фізична особа-підприємець Макарцев Олександр Сергійович (далі за текстом – Скаржник) як попередній учасник закупівлі (UA-2023-10-31-006862-a) та потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що оновлена тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним:
Згідно Додатку 3 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, вимогам закупівлі п. 3.5 - З метою запобігання закупівлі Замовником фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, зі строками придатності та в необхідні терміни, учасник надає по найменуванням: №1-3, №5-11, №12-17, №19-21, №42, №44-46, №54-57, які зазначені у пункті 4 розділу І «Загальні вимоги» Додатку №3 до цієї тендерної документації оригінал гарантійного листа виробника або його офіційного представника або дистриб’ютора виробника або дилера виробника, в якому повинно бути зазначено, про можливість поставки саме цьому замовнику товару за вищезазначеними найменуваннями (позиціями), у кількості, якості та зі строками придатності і в необхідні терміни, які визначені цією документацією та пропозицією Учасника торгів. Даний гарантійний лист повинен мати повну назву учасника, повну назву Замовника та назву предмету закупівлі та номер закупівлі..
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників, тим паче щодо окремих позицій.
Так, зокрема, але не виключно:
По всім позиціям Додатку 3 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише певним виробникам а саме:
№1-3
1. Мікрокатетер VASCO+ армований з прогресуючою гнучкістю – Виробник Balt, Франція
2. Катетер провідниковий FARGOMAX – Виробник Balt, Франція
3. Саморозширний стент МЕР для сонної артерії з системою доставки - Виробник Balton, Польща.
№5-11
5. Обертовий адаптер типу «ВАЙ» з клапаном – Виробник Balton, Польща
6. Інтродюсер INT 8F - Виробник Balton, Польща
7. Провідник з тефлоновим покриттям PJ35150T - Виробник Balton, Польща
8. Трьохходовий краник - Виробник Balton, Польща
9. Внутрічерепний стент Leo+ ,що самостійно розкривається – Виробник Balt, Франція
10. Внутрічерепний стент Leo+Baby, що самостійно розкривається – Виробник Balt, Франція
11. Мікрокатетер VASCO+ армований з рогресуючою гнучкістю – Виробник Balt, Франція.
№12-17
12. Катетер Феном - Виробник Micro Therapeutics Inc..DBA ev3 Neurovascular, США
13. Катетер Реакт - Виробник Micro Therapeutics Inc..DBA ev3 Neurovascular, США
14. Провідниковий катетер Launcher - Виробник Micro Therapeutics Inc..DBA ev3 Neurovascular, США
15. Спіраль для емболізації Аксіум - Виробник Micro Therapeutics Inc..DBA ev3 Neurovascular, США
16. Ріст 079 катетер провідниковий нейроваскулярний для променевого доступу - Виробник Micro Therapeutics Inc..DBA ev3 Neurovascular, США
17. Ріст селективний нейродіагностичний катетер для променевого доступу - Виробник Micro Therapeutics Inc..DBA ev3 Neurovascular, США.
№19-21
19. Пристрій для профілактики емболії SpiderFX - Виробник ev 3 Inc.,США
20. CELLO Балонний провідниковий катетер Внутрішньосудинний катетер з манжетою - Виробник Fuji Systems Corporation, Японія
21. Пристрій для реваскуляризації Солітейр Х - Виробник Micro Therapeutics Inc..DBA ev3 Neurovascular, США
№42
42. Мікрокатетер SONIC армований з прогресуючою гнучкістю - Виробник Balt, Франція.
№44-46
44. Дихальна система гладкостовбурна, довжиною 1,6 м.(m), 2 вологозбірника, відрізок шлангу 0,5м. порти – Виробник Intersurgical, Великобританія
45. Конфігурованний шарнірний кутовий з’єднувач Superset 22F-22M/15F,ковпачок Flip top з портом 7,6мм(mm) - Виробник Intersurgical, Великобританія.
46. Фільтер дихальний тепло-вологообмінний та ВБ Clear- therm 3,порт Luer lock - Виробник Intersurgical, Великобританія.
№54-57
54. Киснева маска EcoLite для дорослих, для забезпечення високої концентрації кисню з кисневою трубкою - Виробник Intersurgical, Великобританія.
55. Ларингеальна маска Solus розмір 3 - Виробник Intersurgical, Великобританія.
56. Ларингеальна маска Solus розмір 4 - Виробник Intersurgical, Великобританія.
57. Ларингеальна маска Solus розмір 5 - Виробник Intersurgical, Великобританія.
Скаржник звернувся до виробників По всім позиціям Додатку 3 до Тендерної документації виробників та їх уповноважених представників з проханням надати гарантійного або авторизаційного листа на зазначену закупівлі, проте отримав відмову через те що на дані торги вже є авторизовані учасники.
Тобто отримання відповідного підтвердження у потенційного учасника безпосередньо пов’язане з волею тільки одного виробника або представника тільки одного виробника товару, що зазначений Скаржником в цій скарзі.
Отже, Замовником в Тендерній документації створене підґрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників тільки тими особами, які отримають відповідне підтвердження від одного виробника або представника такого виробника, тобто – виробник особисто або через своїх уповноважених представників отримає одноосібне право впливати на коло потенційних учасників зазначеної Процедури закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретних виробників, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Скаржник звертає увагу, що наявність гарантійного листа жодним чином не гарантує належної поставки у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість товару, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Крім того, гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття.
Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жодна особа, яка не буде уповноважена виробником та/або уповноваженим представником виробника зазначеного товару на участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, на думку Скаржника, можливе шляхом:
- виключення з Тендерної документації вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів).
- Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах.
Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» -
- Враховуючи вищевикладене, Фізична особа-підприємець Макарцев Олександр Сергійович вимагаю:
- Прийняти цю вимогу до розгляду.
- Зобов’язати Замовника КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання гарантійних листів виробників Дод.3 Пункту 3.5. (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів).
У разі якщо вимогу буде залишено без задоволення, а відверті дискримінаційні вимоги до предмету державної закупівлі будуть збережені, ми будемо оскаржувати дане рішення у АМКУ. Хочемо звернути увагу Замовника, що практика розгляду подібних скарг у АМКУ, по-перше, підтверджує позицію АМКУ, що такі вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними і свідчить про абсолютну юридичну перспективу скаржника у подібних справах, а також клопотати через громадську організацію перед відповідним територіальним органом Держаудитслужби про проведення моніторингу даної закупівлі на предмет порушень законодавства у сфері державних закупівель та звертатись з заявами до відповідних правоохоронних антикорупційних органів на предмет перевірки даної закупівлі на корупційну складову.
Пов'язані документи:
Замовник
- Скан.pdf 16.11.2023 15:38
Дата подачі:
13.11.2023 16:37
Вирішення:
Під час розгляду уповноважена особа констатував, що при написанні Вимоги, Скаржник користувався недостовірною інформацією, та хибним трактуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а саме:
Твердження, що «По всім позиціям Додатку 3 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише певним виробникам» - не відповідає дійсності. Всі позиції Додатку 3 відповідають продукції, як мінімум, двох виробників. Крім того, у змісті Додатку3 вказано: «*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Переліку виробів медичного призначення, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти.»Незнання Вами таких виробників свідчить лише про некомпетентність та упередженість при написанні Вимоги;
- Твердження, що «...наявність гарантійного листа жодним чином не гарантує належної поставки у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість товару, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Крім того, гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття.», частково має рацію. Але, відмова виробника від надання гарантій конкретному постачальнику, свідчить про безумовну неспроможність постачання предмету закупівлі Учасником у подальшому.
- Вимога надання гарантійних листів від виробників є звичайною практикою Замовників торгів з метою запобігання закупівлі Замовником фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, зі строками придатності та в необхідні терміни. Практика оскаржень даної вимоги в АМКУ свідчить, що головним критерієм правочинності такої вимоги є наявність не менше двох виробників, продукція яких відповідає технічним характеристикам предмету закупівлі. У даних торгах цей критерій дотриманий. Отже, Учасники мають можливість звертатися до різних виробників, щоб прийняти участь у торгах.
- Останній абзац вашої Вимоги розцінюємо як неприхований тиск на Замовника, з метою участі у торгах Учасників, які не зможуть у подальшому виконати умови Договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.11.2023 11:20