-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція операційного блоку КНП «Монастирищенська багатопрофільна лікарня» за адресою: вул. Соборна, 1, с. Нове Місто, Уманського району, Черкаської області»
Завершена
8 760 721.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 803.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 803.61 UAH
Номер:
38f1424e5fb142f68660194764a1c3c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000193
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 19:25 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-11-09-015432-a 09.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», установлено недотримання вимог пункту 43 та 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 04.11.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.11.2023 б/н та зміни до неї від 16.11.2023 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.11.2023, протокол розкриття від 21.11.2023, тендерну пропозицію ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 23.11.2023 б/н, договір від 08.12.2023 № 5, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 18.01.2024.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 4 (чотирьох) учасників, а саме: ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА», з остаточною пропозицією 8 687 829,55 гривень, ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО», з остаточною пропозицією 8 449 006,86 гривень, ПП «УМАНЬРЕМБУД 2», з остаточною пропозицією 8 400 000,00 гривень та ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», з остаточною пропозицією 7 883 107,07 гривень.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано учасника ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», з ціною пропозиції 7 883 107,07 гривень.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі уповноваженого органу, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» вимогам ТД з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 2 Розділу 5 ТД, Замовником установлено перелік додатків, що завантажуються учасником до електронної системи закупівель разом із тендерною пропозицією, зокрема, Форма «Тендерна пропозиція» (додаток №1).
На виконання зазначеної вище вимоги, Переможцем у складі пропозиції надано файл «Тендерна пропозиція.pdf (1).zip», відповідно до якого Переможцем зазначено: «Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги, ми уповноважені на підписання договору, маємо можливість та погоджуємось виконати вимоги договору про закупівлю та інші умови договору на суму: 7 895 611,50 (сім мільйонів вісімсот дев’яносто п’ять тисяч шістсот одинадцять гривень 50 копійок).»
Разом з тим, аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу, установлено, що відповідно до розрахунків договірної ціни, оприлюднених у файлі «Договірна ціна_compressed (5).pdf», а також заповнених ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, Переможцем запропоновано Замовнику виконати роботи, що є предметом договору на суму 7 883 107,07 гривень (первинна пропозиція - 7 883 107,07 гривень, остаточна пропозиція - 7 883 107,07 гривень).
Зважаючи на викладене, Переможцем надано Форму «Тендерна пропозиція» (додаток №1), умови якої суперечать іншим наданим у складі пропозиції документам ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», чим не дотримано вимоги пункту 2 Розділу 5 ТД.
Крім того, відповідно до пункту 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Розділу 3 ТД, Замовником установлено вимогу, щодо надання у складі пропозиції учасників документів дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з управління відходами, або діючого договору про надання послуг з управління відходами.
Однак, у зв’язку з відсутністю зазначених вище документів у складі пропозиції ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення «виявлених невідповідностей» в документах тендерної пропозиції Переможця, відповідно до якого зазначено про необхідність надання «документів дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності управління відходами, або діючий договір по наданню послуг з управління відходами».
При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 установлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з тим, нормою пункту 43 Особливостей № 1178 установлено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, нормою пункту 43 Особливостей прямо заборонено застосовування «механізму 24 годин» до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника, та, при цьому, дозволено застосування такого механізму до наданих учасником документів, які містять помилки/ невідповідності та виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі.
Зважаючи на викладене, Замовником, оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей в документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
При цьому, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення «виявлених невідповідностей» в документах тендерної пропозиції Переможця.
Разом з тим, на виконання вимоги Замовника про усунення «виявлених невідповідностей» Переможцем до електронної системи закупівель заванжанено Договір від 24.08.2023 № 84-23 (файл «Договір на поводження з відходами.pdf»).
Відповідно до умов пункту 1.1. Договору від 24.08.2023 № 84-23, зазначено, що «в порядку та на умовах визначених цим Договором Замовник (в особі ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ») доручає, а Виконавець зобов’язується надати послуги трактора МТЗ-82 та надати послуги із поводження з побутовими відходами (захоронення побутових відходів)».
Відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022 (далі – Закон № 2320-IX), визнано таким, що втратив чинність Закон України «Про відходи» (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 36-37, ст. 242 із наступними змінами), з дня набрання чинності Закону № 2320-IX.
Тобто, у зв’язку зі змінами у законодавстві, впроваджено новий вид діяльності - «управління відходами» та, разом з тим, припинено провадження діяльності суб’єктів господарювання у сфері «поводження з відходами».
Зважаючи на викладене, Переможцем не підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в частині надання документів дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з управління відходами, або діючого договору про надання послуг з управління відходами, чим не дотримано вимоги пункту 6 Розділу 3 ТД.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Однак, в порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також як таку, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а, натомість, уклав договір з ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» на суму 7 883 107,07 гривень.
Період усунення порушень:
08.02.2024 18:40 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2024 18:40
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-46/2024пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення замовника
Відповідно до приписів Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч.4 ст.8 визначає, що строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації в електронній системі закупівель Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2023 14:56. висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-09-015432-a було прийнято та опубліковано 08 лютого 2024р., що є 18-м робочим днем з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Таким чином висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-09-015432-a від 08.02.2024р. є незаконним оскільки порушує приписи Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо увагу на наявність судової практики про визнання протиправними висновків моніторингу у випадку порушення строків здійснення моніторингу процедури закупівлі, наприклад справа № 640/33411/20 рішення від 06 квітня 2021 року ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА зазначає, що «з аналізу норм законодавства вбачається, що по завершенню моніторингу контролюючим органом має бути обов`язково складено та підписано висновок, а отже він має бути датований днем, коли відповідна процедура моніторингу була завершена. У подальшому, протягом трьох робочих днів з дня складання висновку він має бути опублікований в електронній системі закупівель. Тобто, висновок має бути обов`язково складено по завершенню моніторингу, тобто в останній день його проведення, та опубліковано протягом трьох робочих днів», та визнає висновок протиправним та скасовує його.
По суті висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-09-015432-a від 08.02.2024р. повідомляємо наступне:
Щодо форми «Тендерна пропозиція» наданої Переможцем повідомляємо наступне: Щодо кошторисних розрахунків відмічаємо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Перелік формальних помилок визначено відповідно до Наказу МРЕТ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»: Формальною є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 затверджує Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, що визначає у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином зазначене Вами не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Таким чином згідно вказаного нормативно-правого акту Замовник повинен керуватися інформацією визначеною в полях електронної системи закупівель, тобто корекція в інформації документів тендерної пропозиції не є обов’язковою. Окрім того розрахунок ціни пропозиції здійснюється учасником самостійно, та підставі власних розрахунків , незалежно від наявності помилок при заповненні документів, автентичною є ціна зазначена в електронній системі закупівель. Зокрема при розгляді пропозиції переможця Замовником дотримано всіх принципів публічних закупівель, в тому числі недискримінаії учасників та максимальної економії (пропозиція учасника є більш ніж на 500тис. грн. нижчою відносно наступної).
Щодо повідомлення про усунення невідповідностей звертаємо увагу, що документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності управління відходами, або діючий договір по наданню послуг з управління відходами надаються на підтвердження дотримання учасником заходів щодо захисту довкілля, тобто не стосуються технічних, якісних або інших характеристик закупівлі. Аналогічне трактування, щодо дозвільних документів по управлінню відходами міститься в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 13942-р/пк-пз від 04.09.2023р.
Щодо нормативно правових актів, які регулюють діяльність подовження з відходами, відмічаємо, що суб’єкти господарювання не зобов’язань цитувати норми законів під час договірних відносин. Відповідно до Закону України «Про управління відходами» управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів, звертаємо увагу що управління відходами включає в себе поводження зі сміттям.
Зокрема наданий переможцем договір не містить посилання на нечинні нормативно-правові акти, тобто договір відповідає вимогам законодавства окрім того відсутні підстави вважати такий договір недійсним.
Відповідно до ч.1 ст. 638 ЦКУ Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до ч.3 ст. 639 ЦКУ, якщо сторони домовились укласти у письмовій формі договір, щодо якого законом не встановлена письмова форма, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами.
Необхідно відмітити, що ст. 204 Цивільного кодексу України визначає, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Ст. 215 ЦК України визначає, що підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
В свою чергу зазначені частини ст. 203 ЦК України визначають наступне: загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину:
1. Зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
2. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності.
3. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі.
5. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
6. Правочин, що вчиняється батьками (усиновлювачами), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей.
Тендерна документація вимагає надання в складі пропозиції діючого договору по управлінню відходами, будь-яких іншим вимог Замовником не встановлювалося. Таким чином Замовник не може визнати Договір наданий переможцем в складі тендерної пропозиції таким, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також повідомляємо про неможливість розірвання договору з виконавцем робіт, оскільки роботи знаходяться на етапі виконання, а умовами договору та законодавством не допускається розірвання договору в односторонньому порядку, окрім випадків невиконання або неналежного виконання договору.
Дата публікації звіту:
15.02.2024 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
52d7218b0f1549518c19340c647f530a
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
16.01.2024 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є реконструкція операційного блоку КНП «Монастирищенська багатопрофільна лікарня» за адресою: вул. Соборна, 1, с. Нове Місто, Уманського району, Черкаської області», замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Монастирищенська багатопрофільна лікарня» Монастирищенської міської ради Черкаської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-09-015432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c0c5a6bf989c41f59a0988828552f3ef
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
18.01.2024 15:44
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень повідомляємо:
1. Очікувана вартість закупівлі розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари та роботи, що передбачалися предметом закупівлі. Відповідно до вищезазначеного Наказу Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних державних закупівель та проаналізовано ціни в мережі Інтернет щодо товарів, які будуть застосовуватися для виконання робіт. На підставі розробленої проектно-кошторисної документації із розрахунком очікуваної вартості Замовником було отримано експертний звіт № 2406/23Є від 05 жовтня 2023р. яким підтверджено відповідність розрахунків здійснених Замовником.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті було розміщено Замовником на власному веб-сайті у передбачені законодавством строки за посиланням URL: https://monastyr.crl.net.ua/zakupivli/ (посилання безпосередньо на файл URL: https://monastyr.crl.net.ua/wp-content/uploads/2023/11/obhruntuvannia_rekonstruktsiia.pdf).