-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду Новояворівського ЗДО№1 НМР
Завершена
6 105 578.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 527.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 527.89 UAH
Номер:
91342926ea0041f28ce132f9ae4136fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-08-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
08.02.2024 17:03 - 01.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.02.2024 №14-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2023-11-08-002913-a 08.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новояворівського закладу дошкільної освіти №1 Новояворівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 08 листопада 2023 року) із внесеними змінами (протокол від 13 листопада 2023 року), запитання до процедури закупівлі від 09, 14 листопада 2023 року, відповіді Замовника від 10, 15 листопада 2023 року, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 21 листопада 2023 року №18701-р/пк-пз, тендерну пропозицію ТОВ «Житло Буд Сервіс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01 грудня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, генеральний договір закупівлі від 14 грудня 2023 року №86, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26 лютого 2024 року через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/22398859/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) про надання пояснень, зокрема, щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710 на власному вебсайті, Замовник зазначив, що не розміщував вищевказаної інформації на вебсайті.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на власному вебсайті (або на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 26 Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Пунктом 9 частини другої статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Моніторингом установлено, що у пункті 2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовником установлено вимогу щодо надання учасниками закупівлі забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа.
Водночас оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-11-08-002913-a не містить інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Окрім того, моніторингом установлено, що між Замовником та ТОВ «Житло Буд Сервіс» укладено генеральний договір від 14 грудня 2023 року №86 (далі – Договір №86) на виконання робіт з капітального ремонту фасаду Новояворівського ЗДО№1 НМР Яворівського району Львівської області (коригування) на загальну суму 4 299 401,22 грн, з додатками №1 «Договірна ціна», №2 «Календарний графік виконання робіт», №3 «Календарний план-графік фінансування робіт» до нього.
Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Постанови №1178 договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Водночас моніторингом установлено, що Замовником оприлюднено Додаток №1 до Договору №86 – «Договірна ціна» з недотриманням строку, визначеного пунктом 10 частини першої статті 10 Закону (на четвертий робочий день).
Період усунення порушень:
29.02.2024 17:27 - 15.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.02.2024 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
b2cb8c33ba4b4ab8814eebfebc24081a
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2024 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду Новояворівського ЗДО№1 НМР (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-08-002913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Чи розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту, якщо так, то надайте посилання?
2. З яких причин додаток №1 «Договірна ціна» до договору від 14 грудня 2023 року №86 оприлюднено в електронній системі закупівель 20 грудня 2023 року?
3. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
be8a156ccdce4bd292f319311bbab0a7
Назва:
Відповідь на запитання аудиторської служби
Дата опублікування:
27.02.2024 09:04
Опис:
Пояснення замовника
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації, розробленої ПП «Житло «Плюс» за робочим проектом з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Кошторисна документація пройшла експертизу у Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області, що підтверджується затвердженим Експертним звітом (позитивним) №14-0700/01-23 від 06 листопада 2023 року.
Технічне завдання на закупівлю (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі) розроблене замовником на основі затвердженої кошторисної документації.
2. Чи розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту, якщо так, то надайте посилання?
Заклад дошкільної освіти №1 Новояворівської міської ради не розміщував обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, оскільки власний веб- сайт відсутній.
3. З яких причин додаток №1 «Договірна ціна» до договору від 14 грудня 2023 року №86 оприлюднено в електронній системі закупівель 20 грудня 2023 року?
Додаток №1 до Генерального договору №86 від 14.12. 2023 р. було оприлюднено лише 20 грудня 2023 року, коли уповноваженою особою було виявлено, що 15 грудня 2023 року внаслідок технічного збою, який стався через тимчасове відключення у замовника доступу до мережі Інтернет, не було експортовано Додатку №1 до Генерального договору №86 від 14.12. 2023 р.
4. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій?
В оголошенні про проведення відкритих торгів уповноваженою особою було допущено технічну помилку, в результаті якої у відповідних графах не було відображено інформацію про вид, розмір та умови надання забезпечення тендерної пропозиції учасниками, яке вимагалося замовником згідно з умовами тендерної документації. Зазначена помилка замовником була виявлена на етапі розгляду скарги, але технічної можливості внести зміни в уповноваженої особи до моменту аукціону вже не було. Разом з цим, учасники, які взяли участь у закупівлі, подали у складі документів своїх тендерних пропозицій забезпечення тендерних пропозицій у формі електронних банківських гарантій, скріплених кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та у розмірах, визначених тендерною документацією. У зв’язку з тим, що учасниками було надано забезпечення тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, замовник не міг відмінити торги з підстав незазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про вид, розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасниками (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень).
Номер:
4c6d89450bef4e308ef8ce1591e1c702
Назва:
Відповідь на питання аудиторської служби
Дата опублікування:
26.02.2024 12:25
Опис:
Пояснення замовника
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації, розробленої ПП «Житло «Плюс» за робочим проектом з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Кошторисна документація пройшла експертизу у Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області, що підтверджується затвердженим Експертним звітом (позитивним) №14-0700/01-23 від 06 листопада 2023 року.
Технічне завдання на закупівлю (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі) розроблене замовником на основі затвердженої кошторисної документації.
2. Чи розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту, якщо так, то надайте посилання?
Заклад дошкільної освіти №1 Новояворівської міської ради не розміщував обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, оскільки власний веб- сайт відсутній.
3. З яких причин додаток №1 «Договірна ціна» до договору від 14 грудня 2023 року №86 оприлюднено в електронній системі закупівель 20 грудня 2023 року?
Додаток №1 до Генерального договору №86 від 14.12. 2023 р. було оприлюднено лише 20 грудня 2023 року, коли уповноваженою особою було виявлено, що 15 грудня 2023 року внаслідок технічного збою, який стався через тимчасове відключення у замовника доступу до мережі Інтернет, не було експортовано Додатку №1 до Генерального договору №86 від 14.12. 2023 р.
4. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій?
В оголошенні про проведення відкритих торгів уповноваженою особою було допущено технічну помилку, в результаті якої у відповідних графах не було відображено інформацію про вид, розмір та умови надання забезпечення тендерної пропозиції учасниками, яке вимагалося замовником згідно з умовами тендерної документації. Зазначена помилка замовником була виявлена на етапі розгляду скарги, але технічної можливості внести зміни в уповноваженої особи до моменту аукціону вже не було. Разом з цим, учасники, які взяли участь у закупівлі, подали у складі документів своїх тендерних пропозицій забезпечення тендерних пропозицій у формі електронних банківських гарантій, скріплених кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та у розмірах, визначених тендерною документацією. У зв’язку з тим, що учасниками було надано забезпечення тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, замовник не міг відмінити торги з підстав незазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про вид, розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасниками (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень).