-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт існуючої мережі водопроводу в с. Зарічани Житомирського району Житомирської області"
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Завершена
2 554 216.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 800.00 UAH
Номер:
d46202925dfa4d548bfae68dff649550
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-19-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.12.2023 00:00
Період моніторингу:
19.12.2023 16:09 - 10.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2023
№ 77-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.12.2023 № 77-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-11-07-015252-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» установлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.12.2023 № 444/1, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Станишівської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.11.2023 № 336, тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» та ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» (далі - Переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 29.11.2023 № 347, 06.12.2023 № 355 та 07.12.2023 № 358, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 06.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2023 року, договір про закупівлю від 22.12.2023 № 444/1, додаткова угода від 22.12.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.12.2023, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 22.12.2023.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено умову, що учасники у складі тендеррних пропозицій повинні надати довідку в довільній формі щодо наявності виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), при цьому встановлено імперативну вимогу, що аналогічним вважається договір на виконання робіт, в складі технічного завдання якого є монтаж зовнішніх мереж.
На підтвердження інформації яка зазначена у вищезазначеній довідці учасники у складі тендеррної пропозиції повинні надати не менше 1 копії договору в повному обсязі та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору.
На виконання вищезазначеної вимоги, Переможець надав довідку про наявність аналогічного договору від 20.11.2023 № 298/24.
Також, на підтвердження відповідності вищезазначеним вимогам Переможець у складі тендерної пропозиції надав копію договору від 22.05.2017 № 20-17/КР та документальне підтвердження виконання даного договору.
Однак, відповідно до протоколу від 06.12.2023 № 355 Замовником встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, в наданому акті приймання будівельних робіт за травень 2017 року до договору від 22.05.2017 № 20-17/КР відсутнє виконання робіт по монтажу зовнішніх мереж та 06.12.2023 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак, Переможцем на усунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, не надано документального підтвердження виконання робіт по монтажу зовнішніх мереж до договору від 22.05.2017 № 20-17/КР, тобто вказаний учасник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності вимогам розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, всупереч поставлених Замовником вимогам, зазначених в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, Переможцем, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, надано довідку про наявність аналогічного договору від 06.12.2023 № 309, яка містить змінену інформацію стосовно аналогічного договору та інформацію щодо підтвердження виконання даного договору та, яка відсутня у складі поданої тендерної пропозиції.
Так, у вказаній довідці відсутня інформація про аналогічний договір та документи про виконання договору від 22.05.2017 № 20-17/КР, при цьому зазначена інформація про інший аналогічний договір від 20.01.2023 № 20 з документами про виконання робіт.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця, який не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності вимогам розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
08.01.2024 16:58 - 23.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.01.2024 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розірвано Договір №444/1, укладений 22.12.2023 року з Приватним підприємством «Компанія Спецрембуд.» про закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт існуючої мережі водопроводу в с. Зарічани Житомирського району Житомирської області», код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, по причині встановлених порушень за результатами проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області на підставі пункту 11.30 Договору
Дата публікації звіту:
12.01.2024 16:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
15.01.2024 10:52
Запити/Пояснення
Номер:
f719c0b7126548fd86d759b861058c49
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.12.2023 12:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт існуючої мережі водопроводу в с. Зарічани Житомирського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-015252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасники мають надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою (у разі наявності) з інформацією щодо наявності виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Також встановлено імперативну вимогу, що Аналогічним вважається договір на виконання робіт, в складі яких є монтаж зовнішніх мереж До довідки повинні також надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
На виконання вищезазначеної вимоги, учасник ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД надав довідку про аналогічний договір від 20.11.2023 №298/24 в якій зазначено виконання робіт у Ружинськой селищної ради.
Однак, відповідно до протоколу від 06.12.2023 № 355 Замовником встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД, а саме в аналогічному договорі відсутнє виконання робіт відповідно до КБ-2в № 3 за травень 2017 року: монтаж зовнішніх мереж.
Учасником ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД на усунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не надано підтвердження виконання робіт до договору який зазначений в довідці від 20.11.2023 №298/24 : монтаж зовнішніх мереж, тобто вказаний учасник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності вимогам розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, всупереч поставлених Замовником вимогам, зазначених в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, учасником ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, надано довідку про наявність аналогічного договору від 06.12.2023 № 309, яка містить змінену інформацію стосовно аналогічного договору та інформації щодо підтвердження виконання даного договору.
Так, у вказаній довідці відсутня інформація про аналогічний договір та документи про виконання договору який укладений учасником з Ружинськой селищної ради, при цьому зазначена інформація про інший аналогічний договір з документами про виконання робіт який укладений учасником з Станишівською сільською радою
Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з тим, вимогами підпункту 1 пункту 44 Особливостей, встановлено імперативну умову, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
1a17dc6c41b043a0b11564646620d1a9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.12.2023 16:49
Опис:
Надати через електронну систему закупівель пояснення (інформацію, документи) наступного змісту:
Відповідь на запит
Розглянувши запит від 20 грудня 2023 року про надання поясненнь (інформації, документів) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету предмету «Капітальний ремонт існуючої мережі водопроводу в с. Зарічани Житомирського району Житомирської області" (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-11-07-015252-a) надаємо наступну інформацію:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості.
Очікувана вартість предмета закупівлі та, відповідно, розмір бюджетного призначення визначено на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 11.08.2023р. №639/КД/2023, виданий ТОВ «ЦЕНТР КОМПЛЕКСНИХ ЕКСПЕРТИХ ПРОЕКТІВ»). Проектно-кошторисна документація затверджена рішенням двадцять дев’ятої сесії восьмого скликання Станишівської сільської ради від 31.08.2023р. №1165 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту існуючої мережі водопроводу в с. Зарічани Житомирського району Житомирської області ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (види та обсяги робіт, а також матеріали) здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Проектна документація розроблена з урахуванням вимог ДБН В.2.5-74:2013 та ДСТУ Б А.2.4.4-2009.
2. Щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
1. У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема:
• інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації;
• іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
У пункті 3 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір на виконання робіт, в складі яких є монтаж зовнішніх мереж.
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі;
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
На виконання зазначених вимог учасник надав пакет документів (файл під назвою «06. КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf»).
Проте, в акті №3 приймання виконаних будівельних робіт відсутня інформація щодо виконання робіт, в складі яких є монтаж зовнішніх мереж, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пунктом 43 Особливостей встановлено, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку із вищевикладеним, рішенням уповноваженої особи від 06.12.2023 року (протокол №355) було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404) до 20 робочих днів, а також розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей.
При цьому, Замовником не встановлювалась вимога щодо подання учасником підтвердження виконання робіт саме по конкретному договору, який зазначений в довідці від 20.11.2023 №298/24, оскільки, згідно із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Так, із врахуванням зазначеної норми, в повідомленні з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей замовником встановлено конкретну вимогу про подання учасником інформації та документів, відповідно до пункту 3 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації з урахуванням встановлених вище невідповідностей.
Тобто, учасник повинен був надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору),
- не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі,
- копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
При цьому, врахувати вимогу замовника про те, що аналогічним вважається договір на виконання робіт, в складі яких є монтаж зовнішніх мереж.
А також, врахувати можливість надання учасником частково виконаного договору, дія якого не закінчена.
На виконання зазначених вимог 06.12.2023 року учасник надав інформацію та документи на підтвердження зазначеної інформації, які були відсутні у складі тендерної пропозиції (файл під назвою «УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.pdf»).
Тобто, виконав вимоги замовника, які були зазначенні в повідомленні замовника.
Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД.
Замовником було враховано також лист Міністерства економіки України № 3323-04/22523-06 від 17.05.2023 року «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відповідно до якого:
Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей.
Згідно Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та 5 якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.
Поряд з цим, Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозицій. Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) зокрема учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до цих Особливостей.
Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим. Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Додатки:
- скан-копія експертного звіту від 11.08.2023р. №639/КД/2023,
- копія рішення сесії від 31.08.2023р. №1165 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту існуючої мережі водопроводу в с. Зарічани Житомирського району Житомирської області ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація»,
- скан-копія дефектного акту,
- скан-копія зведеного кошторису,
- скан-копія пояснювальної записки.