• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт існуючої мережі водопроводу в с. Зарічани Житомирського району Житомирської області"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

2 554 216.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 800.00 UAH
Номер: d46202925dfa4d548bfae68dff649550
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-19-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.12.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 19.12.2023 16:09 - 10.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.12.2023 № 77-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.12.2023 № 77-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2023-11-07-015252-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» установлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.12.2023 № 444/1, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Станишівської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.11.2023 № 336, тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» та ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» (далі - Переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 29.11.2023 № 347, 06.12.2023 № 355 та 07.12.2023 № 358, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 06.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2023 року, договір про закупівлю від 22.12.2023 № 444/1, додаткова угода від 22.12.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.12.2023, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 22.12.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено умову, що учасники у складі тендеррних пропозицій повинні надати довідку в довільній формі щодо наявності виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), при цьому встановлено імперативну вимогу, що аналогічним вважається договір на виконання робіт, в складі технічного завдання якого є монтаж зовнішніх мереж. На підтвердження інформації яка зазначена у вищезазначеній довідці учасники у складі тендеррної пропозиції повинні надати не менше 1 копії договору в повному обсязі та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору. На виконання вищезазначеної вимоги, Переможець надав довідку про наявність аналогічного договору від 20.11.2023 № 298/24. Також, на підтвердження відповідності вищезазначеним вимогам Переможець у складі тендерної пропозиції надав копію договору від 22.05.2017 № 20-17/КР та документальне підтвердження виконання даного договору. Однак, відповідно до протоколу від 06.12.2023 № 355 Замовником встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, в наданому акті приймання будівельних робіт за травень 2017 року до договору від 22.05.2017 № 20-17/КР відсутнє виконання робіт по монтажу зовнішніх мереж та 06.12.2023 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, Переможцем на усунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, не надано документального підтвердження виконання робіт по монтажу зовнішніх мереж до договору від 22.05.2017 № 20-17/КР, тобто вказаний учасник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності вимогам розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, всупереч поставлених Замовником вимогам, зазначених в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, Переможцем, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, надано довідку про наявність аналогічного договору від 06.12.2023 № 309, яка містить змінену інформацію стосовно аналогічного договору та інформацію щодо підтвердження виконання даного договору та, яка відсутня у складі поданої тендерної пропозиції. Так, у вказаній довідці відсутня інформація про аналогічний договір та документи про виконання договору від 22.05.2017 № 20-17/КР, при цьому зазначена інформація про інший аналогічний договір від 20.01.2023 № 20 з документами про виконання робіт. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця, який не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності вимогам розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 08.01.2024 16:58 - 23.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.01.2024 16:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розірвано Договір №444/1, укладений 22.12.2023 року з Приватним підприємством «Компанія Спецрембуд.» про закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт існуючої мережі водопроводу в с. Зарічани Житомирського району Житомирської області», код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, по причині встановлених порушень за результатами проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області на підставі пункту 11.30 Договору
Дата публікації звіту: 12.01.2024 16:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 15.01.2024 10:52

Запити/Пояснення