• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення для встановлення комп’ютерного томографа у корпусі Діагностика «В-3» комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60

Завершена

4 113 976.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 139.76 UAH
Номер: 0d7fcf5b2b674047831589be5a54e20d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-30-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 30.01.2024 13:56 - 21.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 29.01.2024 № 13 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 № 13 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг 14 UA-2023-11-03-008034-a 03.11.2023 Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП КАРПАН ГЕОРГІЙ ВАДИМОВИЧ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради (далі - Замовник) UA-P-2023-11-03-004324-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №б/н від 09.11.2023, тендерну пропозицію учасника ФОП КАРПАН ГЕОРГІЙ ВАДИМОВИЧ, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 23.11.2023, договір від 30.11.2023 №624, запити про надання пояснень від 15.02.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 20.02.2024 року.
Період усунення порушень: 21.02.2024 16:08 - 27.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2024 16:08

Запити/Пояснення