-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення для встановлення комп’ютерного томографа у корпусі Діагностика «В-3» комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60
Завершена
4 113 976.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 139.76 UAH
мін. крок: 1% або 41 139.76 UAH
Номер:
0d7fcf5b2b674047831589be5a54e20d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-30-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 13:56 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
29.01.2024 № 13
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
14 UA-2023-11-03-008034-a 03.11.2023 Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП КАРПАН ГЕОРГІЙ ВАДИМОВИЧ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради (далі - Замовник) UA-P-2023-11-03-004324-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №б/н від 09.11.2023, тендерну пропозицію учасника ФОП КАРПАН ГЕОРГІЙ ВАДИМОВИЧ, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 23.11.2023, договір від 30.11.2023 №624, запити про надання пояснень від 15.02.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 20.02.2024 року.
Період усунення порушень:
21.02.2024 16:08 - 27.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2024 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
1e0378cca4744265be2cb99284e67089
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: Капітальний ремонт приміщення для встановлення комп’ютерного томографа у корпусі Діагностика «В-3» комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-03-008034-a), яку проведено Комунальним підприємством "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02 (Опорна подушка, перемички ПР-1, ПР-2, ПР-3) у п.1 передбачено «укладання бетону товщиною 100 мм по перекриттях». При цьому, в у пункті 5 «Інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» зазначена наявність власного бетонозмішувача. Однак, у наданій учасником відомості ресурсів до локального кошторису 02-01-02 у розділі ІІ «Будівельні машини та механізми» зазначені: установки для зварювання ручного дугового, машини шліфувальні. При цьому, бетонозмішувач відсутній. Яким чином учасник буде виконувати будівельні роботи по укладанню бетону для формування опорної подушки, без використання наявного обладнання яке є необхідним для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно до технології виконання робіт, згідно вимог викладених у Додатку 1 (технічної специфікації)?
3. У Додатку 5 до тендерної документації в «Інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовником надана форма в якій визначається чи є обладнання, будівельні машини та механізми: власними, орендованими, субпідрядника або залучене іншим способом. Учасник надав «інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»де зазначив що, частина обладнання є орендованим та надаються послуги щодо користування ним. Крім того, офісне та складське приміщення є орендованими. Яким чином Учасник підтвердив наявність орендованих машин та механізмів, послуг по них та наявність орендованого офісного та складського приміщення?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
8217a47930cf4a49b920de00ecee4546
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.02.2024 11:20
Опис:
Уповноважена особа Комунального підприємства "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради в порядку частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) надає пояснення на порушене запитання у запиті Східного офісу Держаудитслужби у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом «Капітальний ремонт приміщення для встановлення комп’ютерного томографа у корпусі Діагностика «В-3» комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60» згідно ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Протокол №63 від 20.02.2024 р.)