-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 6
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN700 – DN1000)
Завершена
115 154 319.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 151 543.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 151 543.00 UAH
Номер:
ff58c945c23544389269e8eb5ce47e9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000150
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
12.01.2024 10:18 - 03.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-10-27-012240-a 27.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІК», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 15.11.2023 № 23/ТО/233-зм-3), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.11.2023 № 23/ТО/233-пр, від 15.12.2023 № 23/ТО/233-н-1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.12.2023, договір про закупівлю товарів від 18.01.2024 № 2401000043 на суму 118 199 999,10 грн з ПДВ, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 20.11.2023 № 18541-р/пк-пз, від 05.01.2024 № 336-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника надані 17.01.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.01.2024 16:41 - 01.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2024 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
8e913be357db4ba8a1d3dd5f3feb4e5d
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі арматури трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN700 – DN1000) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-27-012240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bd4ea85c35d746b7934a6c2ca6c68c09
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 15.01.2024
Дата опублікування:
17.01.2024 17:27
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 15.01.2024 по предмету закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN700 – DN1000)» номер оголошення UA-2023-10-27-012240-a повідомляємо таке:
1. Щодо питання про отримання інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання декількох із методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами,
- розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій;
- розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження аналогічного досвіду.
Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі визначалась на підставі комерційних пропозицій, які були отримані від виробників кранів кульових BREDA, Bhola Engineers Pvt та постачальників VOREX, BRAVO, ТОВ ЕТНА-ІНДАСТРІ.
Для розрахунку також були враховані договори минулих років а саме: договір №4600006544 від 12.09.2022 (оголошення UA-2022-02-04-010999-b) та договір №2106000030 від 10.06.2021 (оголошення UA-2020-12-31-000416-b).
Розмір витрат сформовано відповідно до програми ремонтів АТ «Укртрансгаз».
Повідомляємо, що технічні вимоги та якісні характеристики сформовано на підставі дефектних відомостей відповідно до потреби виробничих програм а також норм аварійного запасу для підземних сховищ газу Товариства.
Водночас повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.