• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вулиці Польова (на ділянці від ПК 0+0,0 до ПК 9+0,0) в с. Рославичі Обухівського району Київської області. Коригування

Завершена

3 977 978.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 779.79 UAH
Номер: f14890169e2843a197ced1dd46e3fa80
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-09-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.01.2024 16:03 - 31.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.01.2023 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-10-20-014453-a 20.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу, в частині оприлюднення договору від 20.12.2023 № 20КП, укладеного між Замовником та ТОВ «ВЕЛАРМ», встановлено недотримання підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення Договору від 20.12.2023 № 20КП в повному обсязі та приведення умов Договору від 20.12.2023 № 20КП у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, а у разі неможливості здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.10.2023 б/н (із змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.10.2023, тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛАРМ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 03.11.2023 № 107 та від 24.11.2023 № 113, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2023, договір від 20.12.2023 № 20КП, додаткову угоду до договору від 22.12.2023 №1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.11.2023 № 18430-р/пк-пз та від 08.12.2023 № 119829-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 16.01.2024, оприлюднену через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція учасника ТОВ «ВЕЛАРМ» з ціновою пропозицією 3 000 000,00 гривень з ПДВ та ТОВ «ЄВРОДОР2» з ціновою пропозицією 3 335 707,62 гривень з ПДВ. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛАРМ» з ціновою пропозицією 3 000 000,00 грн з ПДВ. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом встановлено, що за результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір від 20.12.2023 № 20КП та оприлюднено Замовником не в повному обсязі. Також, моніторингом встановлено, що у пункті 9.2 розділу 9 Договору від 20.12.2023 № 20КП, укладеного з Переможцем за результатами проведення процедури закупівлі, зазначено: «Підрядник гарантує якість закінчених робіт визначених у проектно – кошторисній документації та можливість експлуатації Об’єкта протягом п’яти років». Відповідно до статті 875 ЦКУ за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 20.12.2023 № 20КП (пункт 9.2) зазначено, що гарантійний строк на виконані роботи за якими Підрядник гарантує якість виконаних робіт та можливість експлуатації об’єкта – п’ять років, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень: 01.02.2024 17:30 - 16.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.02.2024 17:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами аналізу змісту Висновку та на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Виконавчим комітетом Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «Веларм» були внесені зміни до Договору, якими збільшено гарантійний строк експлуатації Об’єкта до 10 (десяти) років, що оформлено шляхом укладення відповідної додаткової угоди до Договору Також, Виконавчим комітетом Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області на виконання вимог Висновку оприлюднено Договір в повному обсязі (в попередньому оприлюднені Договору була допущена технічна помилка, що полягала в незавантаженні 5-ої сторінки Договору)
Дата публікації звіту: 07.02.2024 16:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 08.02.2024 12:23

Запити/Пояснення