• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Світильники та освітлювальна арматура(світильник вуличний світлодіодний для освітлення немагістральних вулиць потужністю 50 Вт, 70 Вт, 80 Вт; світильник вуличний світлодіодний для освітлення магістральних вулиць потужністю 70 Вт, 80 Вт, 100 Вт, 150 Вт, 200Вт)

Завершена

20 310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 203 100.00 UAH
Номер: c68a2c25313e46408e4a87dcf62a4b42
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-04-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.12.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 05.12.2023 10:27 - 27.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.12.2023 № 72-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 04.12.2023 № 72-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3 UA-2023-10-20-012439-a 20.10.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Онищенко І.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, on_inna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, дотримання порядку внесення змін в тендерну документацію, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та на звернення з вимогою про усунення порушень під час проведення тендеру, своєчасності розгляду звернень, розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 січня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку внесення змін в тендерну документацію, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та на звернення з вимогою про усунення порушень під час проведення тендеру, своєчасність розгляду звернень, розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хмельницького комунального підприємства "Міськсвітло" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.11.2023 №2011/СВ/З (із змінами), звернення за роз’ясненням від 20.11.2023, відповідь на звернення від 20.11.2023,вимоги про усунення порушення UA-2023-10-20-012439-a.b1, UA-2023-10-20-012439-a.c2, UA-2023-10-20-012439-a.b3, UA-2023-10-20-012439-a.a4, UA-2023-10-20-012439-a.a5, UA-2023-10-20-012439-a.a6, UA-2023-10-20-012439-a.a7, UA-2023-10-20-012439-a.a8, UA-2023-10-20-012439-a.a9, рішення замовника від 23.10.2023, 24.10.2023, 25.10.2023, та 30.10.2023, скарги до процедури учасника ТОВ "ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН" UA-2023-10-20-012439-a.b10, UA-2023-10-20-012439-a.c11, UA-2023-10-20-012439-a.b12, рішення органу оскарження від 13.11.2023 № 18136, коментар замовника щодо усунення порушення, скарги до процедури учасника ТОВ "Компанія "Вестдевелопмент" UA-2023-10-20-012439-a.b13, рішення органу оскарження від 18.12.2023 № 20346, коментар замовника щодо усунення порушення, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 28.11.2023, тендерну пропозицію ТОВ "СВІТЛОТЕК ТРЕЙД", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2811/СВ від 28.11.2023, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №0112/СВ від 01.12.2023, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №0512/СВ від 05.12.2023, вимога про усунення невідповідностей, документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ "Компанія "Вестдевелопмент" протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення № 2212/СВ від 22.12.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.12.2023, договір про закупівлю товару № 2812К від 28.12.2023 (далі – договір), додаткова угода № 1 від 31.12.2023, пояснення від 08.12.2023, 04.01.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 05.01.2024 14:56 - 11.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.01.2024 14:56

Запити/Пояснення