• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)»

Завершена

1 258 247.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 582.47 UAH
Номер: 45acb73f23ed405ab105ce93f4e9ec2b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 20.05.2024 17:45 - 11.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2024 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.05.2024 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 6 UA-2023-10-13-012906-a 13.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх виконання учасниками, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 07 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.10.2023, ТД зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.10.2023, перелік змін, що вносяться до ТД, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.10.2023, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.10.2023, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОСОФТ ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ЕКОСОФТ ПРОЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АКВАБУДПРОЕКТ» (далі – ТОВ «АКВАБУДПРОЕКТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ» (далі – ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «ЕКОСОФТ ПРОЕКТ» та ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «ЕКОСОФТ ПРОЕКТ» та ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.11.2023, від 07.11.2023, від 07.12.2023, від 27.12.2023, від 03.01.2024 та від 03.01.2024, скарги до процедури закупівлі ТОВ «ЕКОСОФТ ПРОЕКТ», оприлюднені в електронній системі закупівель 09.11.2023 та 11.12.2023, та ТОВ «АКВАБУДПРОЕКТ», оприлюднену в електронній системі закупівель 05.01.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 22.11.2023 № 18770-р/пк-пз, від 21.12.2023 № 20659-р/пк-пз та від 16.01.2024 № 917-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.01.2024, договір про закупівлю від 26.01.2024 № 21-Р, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.02.2024, додаткову угоду від 15.02.2024 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані 05.06.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання своєчасності розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, встановлено. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «АКВАБУДПРОЕКТ» та 27.12.2023 відхилив його тендерну пропозицію згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.12.2023). Наступною тендерною пропозицією у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої є тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ». Отже, кінцевим терміном строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ» відповідно до вимог закону є 03.01.2024. Замовник 03.01.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ» до 20 робочих днів згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.01.2024. Проте Замовник 02.01.2024 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у термін до 03.01.2024 11:01 години без продовження станом на момент розміщення зазначеного повідомлення строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ», тобто у строк, що є меншим ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції (03.01.2024), чим не дотримано вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.06.2024 щодо обґрунтування розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, 02.01.2024, тобто у строк, що є меншим ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції (03.01.2024), без продовження станом на цей момент строку розгляду тендерної пропозиції зазначеного учасника, Замовник 05.06.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що уповноваженою особою при публікації протоколів та повідомлень було допущено помилку у послідовності публікації, а саме завантажено першим Повідомлення про усунення невідповідності в інформації та/або документах, а технічні особливості майданчику (технічна реалізація) не дають можливість після публікації Повідомлення про усунення невідповідності в інформації та/або документах публікувати інші документи, фактично дії уповноваженої особи заблоковані на майданчику на 24 години. Після розблокування процедури закупівлі, уповноваженою особою було завантажено протокол продовження строку розгляду пропозиції учасника, у строк, що не перевищує строк визначений частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, надане Замовником пояснення не спростовую факту встановленого порушення, оскільки відповідно до даних електронної системи закупівель рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ» прийнято саме 03.01.2024 (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.01.2024), тобто після розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТІ СІ АЙ ПРОДЖЕКТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень: 07.06.2024 12:15 - 22.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.06.2024 12:15

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-10-13-012906-a
Дата публікації: 20.06.2024 16:10
Дата відкриття провадження: 28.06.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 420/19518/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ст. 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження Керуючись ч. 10 ст. 8 Закону повідомляємо, що ДП "ІЗМ МТП" буде подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі в установлені законодавством строки
Дата публікації звіту: 14.06.2024 14:51

Запити/Пояснення