-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)»
Завершена
1 258 247.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 582.47 UAH
мін. крок: 1% або 12 582.47 UAH
Період оскарження:
13.10.2023 16:20 - 22.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
3f51fde4ead244fa9046a342ce9869f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-13-012906-a.c5
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження дій Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ 05.01.2024 ВПК-2.docx 05.01.2024 16:44
- Скарга в АМКУ 05.01.2024 ВПК-2_pdf.pdf 05.01.2024 18:52
- рішення від 09.01.2024 № 436.pdf 09.01.2024 16:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2024 № 917.pdf 17.01.2024 10:49
- рішення від 16.01.2024 № 917.pdf 19.01.2024 08:56
- Інформація щодо скарги.doc 11.01.2024 17:24
- Інформація щодо скарги.pdf 11.01.2024 17:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2024 17:58
Дата розгляду скарги:
16.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.01.2024 16:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.01.2024 08:56
Скарга
Скасована
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012906-a Узагальнена назва закупівлі: Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)»
Номер:
36ed541e00b04dfaa7b4df4936906dcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-13-012906-a.c4
Назва:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012906-a
Узагальнена назва закупівлі:
Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)»
Скарга:
Узагальнена назва закупівлі:
Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)»
найменування Органу оскарження Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ-35, 03035.
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Уповноважена особа: Скопінцев Юрій Юрійович
найменування, та адреса суб’єкта оскарження Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Екософт Проект" (далі – ТОВ “Екософт Проект”);
Код ЄДРПОУ: 40217673
щодо порушення замовником "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" під час кваліфікації тендерної пропозиції скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023.pdf 11.12.2023 15:20
- екософт-в амку 2.pdf 11.12.2023 15:20
- Рішення амку від 22.11.2023 № 18770.pdf 11.12.2023 15:20
- відхилення 07.12.2023.pdf 11.12.2023 15:20
- Вимога про усунення порушення.pdf 11.12.2023 15:20
- платіжна інструкція.pdf 11.12.2023 15:20
- Щодо усунення виявлених недоліків.pdf 11.12.2023 15:20
- екософт-в амку 2 (док).docx 11.12.2023 15:20
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
13.12.2023 00:01
Скарга
Скасована
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012906-a Узагальнена назва закупівлі: Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)»
Номер:
841bdf5b2a704457880386a6e2141b50
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-13-012906-a.b3
Назва:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012906-a
Узагальнена назва закупівлі:
Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)»
Скарга:
найменування Органу оскарження Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ-35, 03035.
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Уповноважена особа: Скопінцев Юрій Юрійович
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
найменування, та адреса суб’єкта оскарження Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Екософт Проект" (далі – ТОВ “Екософт Проект”);
Код ЄДРПОУ: 40217673
Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – замовник) проведено процедуру
Відкриті торги з особливостями ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-10-13-012906-a ,
ТОВ “Екософт проект” (далі-учасник), подано тендерну пропозицію та взято участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. За результатами аукціону учасником запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію.
Вимогою про усунення порушень від 03.11.2023 замовником зазначено настпуне :
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції відбулась відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особли- вості), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (далі - ТД):
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що строк виконання Робіт з проєктування складає 70 (сімдесят) календарних днів з дня отримання вихідних даних Виконавцем та 30 календарних днів на проведення експертизи проекту з отриманням позитивного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво На виконання Додатку 3 до Тендерної документації, Учасником надано Календарний план графік виконання робіт, без визначення робочих чи календарних днів виконання цих робіт, що унеможливлює розгляд даного документу на відповідність умовам тендерної документації. 1.2 Пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону:) встановлено вимогу щодо надання довідка у довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), та короткий опис предмету закупівлі (Зразок). Підпунктом 1.4.1. Тендерної документації визначено назву предмета закупівлі, а саме: за кодом CPV за ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь». Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179). Відповідно до наданої Учасником довідки від 20.10.2023 № 20/10, предмети закупівель, вказаних у Довідці, не є аналогічними предмету закупівлі UA-2023-10-13-012906-a.
1.3. Пунктом 3.2. розділу 3 Тендерної документації, встановлено вимогу надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасником надано Банківську гарантію №4870-23 від 24 жовтня 2023 року Акціонерного товариства «Банк Альянс». Підпунктом 7 пункту 3.2 розділу Тендерної документації, встановлено, що Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. В Примітці Банківської гарантії №4870-23 від 24 жовтня 2023 року Акціонерного товариства «Банк Альянс» зазначено, що КЕП накладено засобами офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Достовірність кваліфікованого електронного підпису та електронної печатки Ви можете перевірити, перейшовши на офіційний веб-сайт Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify, після чого необхідно завантажити файл з розширенням *.p7s у вікно для перевірки КЕП. Однак, у складі пропозиції Учасника відсутній файл з розширенням *.p7s, який підтверджує підпис уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
2.1. Додатком №3 до Тендерної документації було встановлено вимогу до учасника щодо надання у складі тендерної пропозиції Календарний графік виконання вищезазначених робіт.
2.2. Пункт 1 Додатку 1 Тендерної документації, Довідка у довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), та короткий опис предмету закупівлі (Зразок). До довідки має бути додано не менше одного позитивного листа - відгука від юридичних чи фізичних осіб, з якими укладено договір, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист відгук має містити власне ім’я та прізвище та посаду підписанта. Також лист відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант), повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) та підтверджувати інформацію викладену у довідці. Якщо лист-відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа-відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження (так як документ на підтвердження повноважень видається не учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій – засвідчених як учасником, так і тими хто їх видав)
2.3. Підпункт 7 пункту 3.2 розділу Тендерної документації, встановлено, що Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 3 Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. Надати Календарний графік виконання вищезазначених робіт відповідно до Додатку 3 Тендерної документації.
3.2. Надати Довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), та короткий опис предмету закупівлі (Зразок). До довідки має бути додано не менше одного позитивного листа - відгука від юридичних чи фізичних осіб, з якими укладено договір, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист відгук має містити власне ім’я та прізвище та посаду підписанта. Також лист відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант), повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) та підтверджувати інформацію викладену у довідці. Якщо лист-відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа-відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження (так як документ на підтвердження повноважень видається не учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій – засвідчених як учасником, так і тими хто їх видав).
3.3 Надати кваліфікований електронний підпис та електронну печатку яку можно перевірити, перейшовши на офіційний веб-сайт Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify, з розширенням *.p7s у до електронної банківської гарантії №4870-23 від 24 жовтня 2023 року Акціонерного товариства «Банк Альянс».
Листом від 03 листопада 2023 року Учасник надав інформацію та/або документів, які за вимогою замовника повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей (додається)
Акцептувавши інформацію про усунення недоліків , Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника вказуючи в протоколі розгляду тендерних пропозицій за закупівлею від 07.11.2023 на нові недоліки в «календарному план-графіку виконання робіт» учасника, що не були вказані в вимогі про усунення порушень від 03.07.2023, а саме : учасником зазначено найменування робіт «робочий проект «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №35 з добудовою колій №42, №43 та колії №28 на території ВПК-3 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0177)» який не відповідає предмету закупівлі та Додатку 3 до тендерної документації.
09.11.2023 Учасником подано скаргу на рішення Замовника до Антимонопольного комітету України
13.11.2023 Скаргу прийнято до розгляду (рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18105-р/пк-пз)
22.11.2023 Скаргу задоволено частково. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила: «Забов’язати державне підприємство "Ізмаїльський морський торговельний порт" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОСОФТ ПРОЕКТ"
07.12.2023 Замовник знову відхилив пропозицію Учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею від 07.12.2023) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. (додається)
Учасник вважає рішення Замовника про відхилення пропозиції Замовника від 07.12.2023 таким що не відповідає вимогам абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей з наступних причин:
В абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей зазначено :
« 2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;»
Слід звернути увагу що в нормі наявне виключення
В п.43 Особливостей визначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Листом Міністерства економіки України № 3323-04/22523-06 від 17.05.2023 (додається) зокрема зазначено :
« Міністерство економіки України як Уповноважений орган, основними функціями якого є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та інформування громадськості про політику та правила здійснення публічних закупівель, повідомляє;
Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній
пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та
якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для зб
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення амку від 22.11.2023 № 18770.pdf 11.12.2023 14:02
- екософт-в амку 2.pdf 11.12.2023 14:02
- Лист № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023.pdf 11.12.2023 14:02
- платіжна інструкція.pdf 11.12.2023 14:02
- відхилення 07.12.2023.pdf 11.12.2023 14:02
- платіжна інструкція.pdf 11.12.2023 14:02
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
13.12.2023 00:01
Скарга
Відхилено
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012906-a Узагальнена назва закупівлі: Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)» найменування Органу оскарження: Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ-35, 03035. найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються : Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл Уповноважена особа: Скопінцев Юрій Юрійович найменування, та адреса суб’єкта оскарження Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Екософт Проект" Код ЄДРПОУ: 40217673
Номер:
d5cbef8824b04b1d9600fc94b44a3929
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-13-012906-a.b2
Назва:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012906-a
Узагальнена назва закупівлі:
Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)»
найменування Органу оскарження: Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ-35, 03035.
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються : Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Уповноважена особа: Скопінцев Юрій Юрійович
найменування, та адреса суб’єкта оскарження Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Екософт Проект"
Код ЄДРПОУ: 40217673
Скарга:
09.11.2023 Учасником подано скаргу на рішення Замовника до Антимонопольного комітету України
13.11.2023 Скаргу прийнято до розгляду (рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18105-р/пк-пз)
22.11.2023 Скаргу задоволено частково. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила: «Забов’язати державне підприємство "Ізмаїльський морський торговельний порт" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОСОФТ ПРОЕКТ"
07.12.2023 Замовник знову відхилив пропозицію Учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею від 07.12.2023) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. (додається)
Учасник вважає рішення Замовника про відхилення пропозиції Замовника від 07.12.2023 таким що не відповідає вимогам абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей з наступних причин:
В абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей зазначено :
« 2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;»
Слід звернути увагу що в нормі наявне виключення
В п.43 Особливостей визначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення амку від 22.11.2023 № 18770.pdf 11.12.2023 12:05
- Лист № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023.pdf 11.12.2023 12:05
- відхилення 07.12.2023.pdf 11.12.2023 12:05
- Рішення амку від 22.11.2023 № 18770.pdf 11.12.2023 15:34
- екософт-в амку 2.pdf 11.12.2023 15:34
- платіжна інструкція.pdf 11.12.2023 15:34
- відхилення 07.12.2023.pdf 11.12.2023 15:34
- Щодо усунення виявлених недоліків.pdf 11.12.2023 15:34
- екософт-в амку 2 (док).docx 11.12.2023 15:34
- Вимога про усунення порушення.pdf 11.12.2023 15:34
- Лист № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023.pdf 11.12.2023 15:34
- екософт-в амку 2.pdf.asice 11.12.2023 15:48
- рішення від 13.12.2023 № 20049.pdf 13.12.2023 18:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2023 № 20659.pdf 22.12.2023 14:34
- рішення від 21.12.2023 № 20659.pdf 26.12.2023 14:11
- інформація щодо розгляду скарги.docx 15.12.2023 16:39
- інформація щодо розгляду скарги.pdf 15.12.2023 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.12.2023 13:21
Дата розгляду скарги:
21.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.12.2023 18:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.12.2023 14:12
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону) В інтересах ТОВ "Екософт Проект" (учасник закупівлі) проти ДП "Ізмаільський морський торгівельний порт" (замовник закувлі) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012906-a
Номер:
8d083eec448f43b698c874032139df77
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-13-012906-a.b1
Назва:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
В інтересах ТОВ "Екософт Проект" (учасник закупівлі) проти ДП "Ізмаільський морський торгівельний порт" (замовник закувлі)
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012906-a
Скарга:
Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – замовник) проведено процедуру
Відкриті торги з особливостями ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-10-13-012906-a ,
ТОВ “Екософт проект” (далі-учасник), подано тендерну пропозицію та взято участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. За результатами аукціону учасником запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію.
Вимогою про усунення порушень від 03.11.2023 замовником зазначено настпуне :
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції відбулась відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особли- вості), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (далі - ТД):
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що строк виконання Робіт з проєктування складає 70 (сімдесят) календарних днів з дня отримання вихідних даних Виконавцем та 30 календарних днів на проведення експертизи проекту з отриманням позитивного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво На виконання Додатку 3 до Тендерної документації, Учасником надано Календарний план графік виконання робіт, без визначення робочих чи календарних днів виконання цих робіт, що унеможливлює розгляд даного документу на відповідність умовам тендерної документації. 1.2 Пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону:) встановлено вимогу щодо надання довідка у довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), та короткий опис предмету закупівлі (Зразок). Підпунктом 1.4.1. Тендерної документації визначено назву предмета закупівлі, а саме: за кодом CPV за ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь». Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179). Відповідно до наданої Учасником довідки від 20.10.2023 № 20/10, предмети закупівель, вказаних у Довідці, не є аналогічними предмету закупівлі UA-2023-10-13-012906-a.
1.3. Пунктом 3.2. розділу 3 Тендерної документації, встановлено вимогу надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасником надано Банківську гарантію №4870-23 від 24 жовтня 2023 року Акціонерного товариства «Банк Альянс». Підпунктом 7 пункту 3.2 розділу Тендерної документації, встановлено, що Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. В Примітці Банківської гарантії №4870-23 від 24 жовтня 2023 року Акціонерного товариства «Банк Альянс» зазначено, що КЕП накладено засобами офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Достовірність кваліфікованого електронного підпису та електронної печатки Ви можете перевірити, перейшовши на офіційний веб-сайт Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify, після чого необхідно завантажити файл з розширенням *.p7s у вікно для перевірки КЕП. Однак, у складі пропозиції Учасника відсутній файл з розширенням *.p7s, який підтверджує підпис уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
2.1. Додатком №3 до Тендерної документації було встановлено вимогу до учасника щодо надання у складі тендерної пропозиції Календарний графік виконання вищезазначених робіт.
2.2. Пункт 1 Додатку 1 Тендерної документації, Довідка у довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), та короткий опис предмету закупівлі (Зразок). До довідки має бути додано не менше одного позитивного листа - відгука від юридичних чи фізичних осіб, з якими укладено договір, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист відгук має містити власне ім’я та прізвище та посаду підписанта. Також лист відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант), повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) та підтверджувати інформацію викладену у довідці. Якщо лист-відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа-відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження (так як документ на підтвердження повноважень видається не учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій – засвідчених як учасником, так і тими хто їх видав)
2.3. Підпункт 7 пункту 3.2 розділу Тендерної документації, встановлено, що Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 3 Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. Надати Календарний графік виконання вищезазначених робіт відповідно до Додатку 3 Тендерної документації.
3.2. Надати Довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), та короткий опис предмету закупівлі (Зразок). До довідки має бути додано не менше одного позитивного листа - відгука від юридичних чи фізичних осіб, з якими укладено договір, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист відгук має містити власне ім’я та прізвище та посаду підписанта. Також лист відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант), повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) та підтверджувати інформацію викладену у довідці. Якщо лист-відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа-відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження (так як документ на підтвердження повноважень видається не учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій – засвідчених як учасником, так і тими хто їх видав).
3.3 Надати кваліфікований електронний підпис та електронну печатку яку можно перевірити, перейшовши на офіційний веб-сайт Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify, з розширенням *.p7s у до електронної банківської гарантії №4870-23 від 24 жовтня 2023 року Акціонерного товариства «Банк Альянс».
Листом від 03 листопада 2023 року учасник надав інформацію та/або документів, які за вимогою замовника повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей
Акцептувавши інформацію про усунення недоліків , Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника вказуючи в протоколі розгляду тендерних пропозицій за закупівлею від 07.11.2023 нові недоліки в «календарному план-графіку виконання робіт» учасника, що не були вказані в вимогі про усунення порушень від 03.07.2023 п.1.2 та 3.1. а саме : учасником зазначено найменування робіт «робочий проект «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №35 з добудовою колій №42, №43 та колії №28 на території ВПК-3 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0177)» який не відповідає предмету закупівлі та Додатку 3 до тендерної документації.
Проте звертаємо увагу комісії на те що учасником в календарному плані-графіку окрім помилкової назви робіт(в таблиці) також вказано і коректну назву робіт (в описі календарного-плану графіку), а зауваження вказані замовником в вимогі про усунення порушень (п.3.1) були успішно виправлені (див рис.1). Зазначена помилка є опечаткою яка виникла у зв’язку із тим що учасник брав участь у двох інших відкритих торгах з особливостями які проводив замовник та які мають схожі предмети закупівлі та умови (UA-2023-10-13-013110-a, UA-2023-10-13-012642-a)
Разом з тим учасник подав разом із тендерною пропозицією 36 документів які місять коректну ю про предмет закупівлі серед яких в тому числі і банківська гарантія скріплена кваліфікованим електронним підпис представника банку та електронною печаткою Банку. Не можна припустити що замовник не розумів намір учасника щодо виконання саме того предмета закупівлі в рамках якого були надані ці документу в тому рахунку і «календарний план».
Також слід звернути увагу на те що замовник «Вимогою про усунення недоліків від 03.11.2023 п.1.1. зазначив які саме недоліки містить «календарний план» наданий учасником, а саме : Учасником надано Календарний план графік виконання робіт, без визначення робочих чи календарних днів виконання цих робіт. Інших недоліків в календарному плані замовник на зазначив. Тобто учасник усунув недоліки які вказав Замовник.
Згідно Розділу 5 Тендерної документації замовника «Оцінка тендерної пропозиції» та п. 5.1. "Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію»:
- Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
- Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага - 100%.
Відповідно до п.3 ст.29 Закону про Публічні Закупівлі(далі-Закон); Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.,
Відповідно до п.2 ст 16 Закону (посилання на яку міститься в ст.29 Закону,
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником взагалі не визначено Додаток 3 (календарний план) як критерій оцінки тендерних пропозицій. Також слід врахувати що визначені Замовником кваліфікаційні критерії (Додаток1) оцінки – виконані учасником в достатній для кваліфікації мірі.
Виходячи з вищезазначеного, учасник-ТОВ «Екософт Проект» надав повний перелік передбачених тендерною документацією Замовника документів достатній для кваліфікації в закупівлі UA-2023-10-13-012906-a
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «Екософт проект » як переможця даної Закупівлі, в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі відповідно ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, та додатково Додані до Скарги.
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012906-a
Пов'язані документи:
Учасник
- екософт-в амку.pdf 09.11.2023 08:21
- КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН (д)-жд- UA-2023-10-13-012906-a (з позначками).pdf 09.11.2023 16:58
- Щодо усунення виявлених недоліків.pdf 09.11.2023 16:58
- Вимога про усунення порушення.pdf 09.11.2023 16:58
- відхилення ВПК2.pdf 09.11.2023 16:58
- екософт-в амку.pdf 09.11.2023 16:58
- Рішення від 13.11.2023 № 18105.pdf 13.11.2023 16:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2023 № 18770.pdf 23.11.2023 14:52
- Рішення від 22.11.2023 № 18770.pdf 27.11.2023 11:42
- Інформація щодо скарги.doc 14.11.2023 18:21
- інформація щодо скарги.pdf 14.11.2023 18:21
- Виконання рішення.pdf 05.12.2023 11:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2023 12:19
Дата розгляду скарги:
22.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2023 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.11.2023 11:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18770-р/пк-пз від 22.11.2023, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОСОФТ ПРОЕКТ" за процедурою закупівлі — "Виконання робіт з проектування "Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій №33 з добудовою колії №34, №39, №18 та колії №36 з добудовою колій №40, №41 на території ВПК-2 ДП "ІЗМ МТП" при станції Ізмаїл регіональної філії "Одеська залізниця" за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Дунайська, 2 (кадастровий № 5110600000:01:047:0179)"", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-13-012906-a.