• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 -45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі Новоодеського ліцею №1 Новоодеської міської ради Миколаївської області за адресою : вул. Центральна 220, м. Нова Одеса, Миколаївська область)

Завершена

4 163 055.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 630.55 UAH
Номер: 9a1bc5a570014781993e251a4e75e038
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-04-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.12.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 04.12.2023 15:59 - 26.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.12.2023 № 103-З Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі UA-2023-10-13-008671-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 жовтня 2023 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.12.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «САНДУЛЯК ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» встановлено порушення пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 грудня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Новоодеської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 13.10.2023 № 120 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ»), фізичної особи-підприємця «САНДУЛЯК ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» (далі – ФОП «САНДУЛЯК ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасниками ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та ФОП «САНДУЛЯК ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ»; протоколи уповноваженої особи від 27.10.2023 № 124-2023, від 02.11.2023 № 128-2023; повідомлення про намір укласти договір; договір від 08.11.2023 № 551; повідомлення про внесення змін до договору № 551, оприлюднене 29.11.2023; додаткова угода від 29.11.2023 № 1 до договору № 551; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 08.12.2023, 13.12.2023 та 14.12.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно з протоколом уповноваженої особи від 02.11.2023 № 128-2023 Замовник визначив переможцем процедури закупівлі ФОП «САНДУЛЯК ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ». Разом з тим, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «САНДУЛЯК ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» Замовник виявив невідповідності в інформації та документах, поданих їм у складі тендерної пропозиції, та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Капітальний ремонт покрівлі Новоодеського ліцею №1 Новоодеської міської ради Миколаївської області за адресою : вул. Центральна 220, м. Нова Одеса, Миколаївська область за кодом ДК 021:2015 -45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація Відповідно до пункту 6: Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів і обсягів робіт, передбачених в технічному завданні Замовника. Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм). Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, у вигляді сканованих документів за підписом керівника Учасника та інженера проектувальника в частині кошторисної документації Учасника завірених відтисками печатки Учасника (за наявності) та інженера проектувальника в частині кошторисної документації (за наявності) . Розрахунок ціни тендерної пропозиції складений відповідно до зазначених вище вимог включає: - договірну ціну з пояснювальною запискою; - локальні кошториси, в тому числі на устаткування; - відомості ресурсів до локальних кошторисів; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; Визначення прибутку Учасник здійснює згідно вимог чинного законодавства України. Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення визначається згідно предмету закупівлі у цілому виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об'єкту замовлення, та поточних цін на них. При складанні ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається підрядником за найменшою (при всіх рівних характеристиках) ціною на підставі проведеного претендентом аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні. В ціні тендерної пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями, устаткування. Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві. До ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю, в тому числі і ті, що пов’язані із оформленням тендерного забезпечення, укладенням договору. Зазначені витрати сплачуються Учасником за рахунок його прибутку. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 6 Учасник надав розрахунок ціни тендерної пропозиції, що включає: - договірну ціну з пояснювальною запискою; - локальні кошториси, в тому числі на устаткування; - відомості ресурсів до локальних кошторисів; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів. При перевірці локального кошторису та відомості ресурсів до локального кошторису було виявлено ряд невідповідностей кошторисній документації: 1. В локальному кошторисі № 02-01-01 учасника закупівлі ФОП Сандуляк В.Г. відсутня мембрана покрівельна 2293, 5 м2; 2. В розділі ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 учасника закупівлі п. 10. найменування матеріалу вказане – бруски обрізні, хоча потрібно вказати , що це бруски обрізні з хвойних порід, довжина 2-3.75 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт; 3. В розділі ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 учасника закупівлі п.20.вказане найменування матеріалу – дошки обрізні, хоча потрібно вказати, що це дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6.5м, ширина 75-150 мм, товщина 44мм і більше, ІІ сорт; 4. В розділі ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 учасника закупівлі відсутні наступні матеріали: Пластина гумова вулканізована – 2.002 кг. Електроди, діаметр 4 мм, марка Є42 – 0,00385 т. Дрантя – 7.506 кг. Вода – 0.90948 м3. Без цих будівельних матеріалів виконання капітального ремонту покрівлі Новоодеського ліцею №1 Новоодеської міської ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна 220. м. Нова Одеса, Миколаївська область неможливе. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями локальний кошторис та відомість ресурсів до локального кошторису з вказаними матеріалами: - Пластина гумова вулканізована – 2.002 кг. - Електроди, діаметр 4 мм, марка Є42 – 0,00385 т. - Дрантя – 7.506 кг. - Вода – 0.90948 м3. - Мембрана покрівельна 2293, 5 м2. - Бруски обрізні з хвойних порід, довжина 2-3.75 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт. - Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6.5м, ширина 75-150 мм, товщина 44мм і більше, ІІ сорт». Отже, Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на викладене, Замовник не мав правової підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП «САНДУЛЯК ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» у тендерній пропозиції на виконання вимог технічної специфікації, виправлення яких призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «САНДУЛЯК ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Необхідно зазначити, що в результаті вказаних заходів учасник привів свою тендерну пропозицію у відповідність до вимог тендерної документації без зміни ціни тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 27.12.2023 15:57 - 11.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.12.2023 15:57

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: від 20.02.2024 № 14/07/2024пр
Дата відкриття провадження: 23.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 3/482/518/2024

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Новоодеської міської ради на виконання пункту 3 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 27 грудня 2023 року оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття заходів щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи та повідомляє, що уповноважена особа пройшла курс навчання «Публічні закупівлі в Україні: від теорії до практики» за навчальною програмою для спеціалістів у сфері здійснення публічних закупівель і успішно склала тест та отримала сертифікат про проходження навчання, реєстраційний № 20953 від 29 грудня 2023 року.
Дата публікації звіту: 02.01.2024 14:39

Запити/Пояснення