• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЦЗВ-23Т_577_ВО: Трансформатори силові (Лот 1 - 31170000-8– Трансформатори; Лот 2 - 31170000-8– Трансформатори; Лот 3 - 31170000-8– Трансформатори; Лот 4 - 31170000-8– Трансформатори; Лот 5 - 31170000-8– Трансформатори) (Лот 1 - 4 908 135,00 грн без ПДВ; Лот 2 - 1 404 000,00 грн без ПДВ; Лот 3 - 1 102 106,67 грн без ПДВ; Лот 4 - 78 600 000,00 грн без ПДВ; Лот 5 - 620 000,00 грн без ПДВ)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

86 634 241.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 3 100.00 UAH
Номер: 0c31acac253548989bc8cb18c003cbbc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-06-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.12.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 06.12.2023 15:26 - 28.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.12.2023 № 78 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 04.12.2023 №003100-18/13979-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Заступник начальника управління - начальник відділу контролю у галузі промисловості, енергетики, транспорту, фінансових послуг, ЖКГ, інфраструктури та зв’язку Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.12.2023 № 78. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-10-12-014282-a 12.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення за лотом №4 норм пп. 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм п. 54 Особливостей та п.3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-10-12-004812-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами з додатками до неї, запитання до процедури та роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення та рішення замовника, тендерні пропозиції переможців торгів ТОВ "ЕЛІЗ" за лотами №2, №3, №5, ПАТ "ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР" за лотом №4 та відхилені пропозиції учасника ТОВ "Укрелектроапарат" за лотами №1, №3 на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей (лот №4), інформації про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за лотами №1-№5, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 20.11.2023 (лоти №1, №3), від 22.11.2023 (лоти №2, 3, 5), від 24.11.2023 (лот №4), повідомлення про намір укласти договір, договір поставки №ЦЗВ-07-06323-01 від 07.12.2023 (лот №2), №ЦЗВ-07-06423-01 від 07.12.2023 (лот №3), №ЦЗВ-07-07123-01 від 19.12.2023 (лот №4), №ЦЗВ-07-06523-01 від 07.12.2023 (лот №5), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 12.12.2023, 19.12.2023 та 21.12.2023 (з доданими документами щодо забезпечення договорів, продовження строку укладання договору по лоту №4). За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до вимог п.3.1 та п.3.6 розділу 3 тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні надати інформацію та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати дані у табличній формі, що зазначена у Таблиці 1 - Дані на товар (в даній таблиці кожна комірка повинна бути заповнена). Учасником ПАТ «ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР» (лот №4) в складі пропозиції 20.10.2023 надано файл «Дані на товар (ЛОТ4).pdf» (Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 03.11.2023). Відповідно до інструкції щодо заповнення Таблиці 1 - Дані на товар, зокрема у колонці 6 вказується позначення (номери та індекси) нормативної документації (стандарти, технічні умови, креслення, тощо), за якими виготовляється продукція. У колонці 7 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів). Перелічені документи повинні відповідати документам наданих на вимогу тендерної документації. В колонці 7 таблиці наданої ПАТ «ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР» у файлі «Дані на товар (ЛОТ4).pdf» (завантажений 20.10.2023), перелічено супровідні документи на товар: паспорт, сертифікат якості, декларація про відповідність. Відповідно до пп. 2.4 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на кожен вид продукції надаються скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. При цьому, учасником ПАТ «ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР» недотримані вимоги пп. 2.4 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, так як в складі пропозиції зразки документів виробника, що підтверджують якість продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо) не надано. Пропозиція учасника не містить будь-яких пояснень причин (в т.ч. законодавчі підстави) не подання учасником в складі пропозиції вказаних вище документів, визначених тендерною документацією. Згідно вимог замовника - пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації у колонці 9 Таблиці 1 - Дані на товар – вказується гарантійний строк експлуатації продукції, у колонці 10 – вказується гарантійний строк зберігання продукції. А саме: У разі, якщо технічними вимогами не визначено гарантійних строків: У колонці 9 – вказується гарантійний строк експлуатації продукції, який обчислюється від дня введення продукції в експлуатацію. У колонці 10 – вказується гарантійний строк зберігання продукції, але не менше 1 року з дня отримання продукції кінцевим споживачем до моменту її введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). Гарантійні строки експлуатації та зберігання продукції не повинні бути менші, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється продукція, або виробником. У разі, якщо стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється продукція, або виробником не передбачено гарантійних строків на продукцію, учасник повинен вказати: У колонці 9 – гарантійний строк експлуатації продукції не менше 2 років від дня отримання продукції кінцевим споживачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України). У колонці 10 – гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання продукції кінцевим споживачем до моменту її введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). У разі, якщо технічними вимогами визначено гарантійні строки: У колонці 9 – вказується гарантійний строк експлуатації продукції у відповідності до вимог цієї тендерної документації. У колонці 10 – вказується гарантійний строк зберігання продукції у відповідності до вимог цієї тендерної документації. Гарантійні строки експлуатації та зберігання не повинні бути менші, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється продукція, або виробником. Відповідно до вимог додатку А «Технічні вимоги» Додатку 1 до тендерної документації за лотом №4 (775170 Трансформатор силовий) гарантійний термін експлуатації повинен складати не менше 3 років з дня введення в експлуатацію, гарантійний термін зберігання відповідно до нормативного документу виробника. Відповідно до наданого в складі пропозиції файлу «Дані на товар (ЛОТ4).pdf» (завантажений 20.10.2023) продукція, що пропонується до постачання виготовляється за ДСТУ EN 60076, ДСТУ 2104-92. Учасником у файлі «Дані на товар (ЛОТ4).pdf» (завантажений 20.10.2023) вказано гарантійний строк експлуатації продукції 30 років. Водночас відповідно до зразка паспорту на трансформатор Гарантійний термін експлуатації трансформатора (автотрансформатора) 3 (три) роки з дати введення товару в експлуатацію, але не більше трьох років і шести місяців з дати поставки за умови присутності шеф-інженера ПрАТ «ЗТР» на монтажі трансформатора, термін служби – не менш 30 років. У колонці 10 файлу «Дані на товар (ЛОТ4).pdf» (завантажений 20.10.2023) учасником вказано гарантійний строк зберігання «згідно експлуатаційної документації». У зразку паспорту наданому учасником вказано, що зберігання виробу у споживача повинне здійснюватися згідно вимог інструкції з експлуатації трансформатора (автотрансформатора), що входить до складу експлуатаційної документації. При цьому, експлуатаційна документація, яка б містила такі дані в складі пропозиції відсутня. Тобто учасником не вказано гарантійний термін зберігання продукції. Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації у колонці 11 вказуються умови щодо транспортування партій продукції (наприклад: кількість, тара, кріплення та інше). Відповідно до додатку А «Технічні вимоги» Додатку 1 до тендерної документації за лотом №4 (775170 Трансформатор силовий) умови зберігання пункт 5.2 ДСТУ 2104-92, умови транспортування пункт 5.1 ДСТУ 2104-92, умови пакування, маркування пункти 1.7, 1.8 ДСТУ 2104-92. Водночас учасником у файлі «Дані на товар (ЛОТ4).pdf» (завантаженому 20.10.2023) у колонці 11 вказано «згідно експлуатаційної документації», тобто при заповненні даної колонки учасником не виконані вимоги тендерної документації (Додатку 1 до тендерної документації). Водночас 30.11.2023 учасником завантажений файл «Дані на товар (ЛОТ4).pdf» з внесеними змінами до даних викладених в колонках 9-11, тобто після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (03.11.2023) та після визначення його переможцем торгів (24.11.2023). При цьому, розміщене в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк до 23.11.2023 за процедурою закупівлі не містить вимог щодо виправлення вказаних невідповідностей. Тобто, учасником не виконані вимоги п. 4 Додатку 1 до тендерної документації та додатку А «Технічні вимоги» Додатку 1 до тендерної документації за лотом №4. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ПАТ «ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ПАТ «ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР» не відповідає вимогам тендерної документації (п.3.1 та п.3.6 розділу 3 тендерної документації, Додатку 1 до тендерної документації). Як наслідок в порушення вимог пп. 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПАТ «ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР» та визнано переможцем торгів за лотом №4. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель щодо внесених 17.10.2023 та 24.10.2023 змін до тендерної документації замовником вказано наступне «Додаток А Додатку 1 ТД викласти в новій редакції». Замовником розміщено нові редакції тендерної документації з додатками. Водночас переліки внесених змін 17.10.2023 та 24.10.2023 до Додатку А Додатку 1 до тендерної документації не оприлюднені в окремому документі, в той час як згідно з п. 54 Особливостей (в редакції на дату складання та внесення змін до тендерної документації), зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Таким чином Замовником не дотримано вимоги п. 54 Особливостей та п.3 частини першої статті 10 Закону. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Період усунення порушень: 28.12.2023 10:32 - 12.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.12.2023 10:32

Оскарження висновку в суді

Опис: 11.01.2024 до Київського окружного адміністративного суду філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Управління Західного офісу Держаудит служби в Рівненській області як відокремленого структурного підрозділу Західного офісу Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 28.12.2023 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-10-12-014282-а.
Дата публікації: 12.01.2024 13:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-10-12-014282-a
Дата публікації звіту: 05.01.2024 15:57

Запити/Пояснення