• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дорожнього та частини тротуарного покриття по вул. Соборна (від буд.№279 до межі населеного пункту) в м. Немирів, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)».

«Капітальний ремонт дорожнього та частини тротуарного покриття по вул. Соборна (від буд.№279 до межі населеного пункту) в м. Немирів, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)». Код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» -ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

8 130 721.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 653.61 UAH
Номер: ac0a7c50226847688dde4d8d9b099f68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-26-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.12.2023 17:13 - 17.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.12.2023 №91-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.12.2023 №91-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6.UA-2023-10-09-003149-a 09.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178 встановлено порушення вимоги частини третьої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Немирівкомунсервіс» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 09 жовтня 2023 року), запитання до процедури закупівлі від 13 жовтня 2023 року, відповідь Замовника 16 жовтня 2023 року, вимоги про усунення порушення від 12 жовтня 2023 року за номером UA-2023-10-09-003149-a.b1 та від 13 жовтня 2023 року за номером UA-2023-10-09-003149-a.a2, рішення Замовника від 13, 16 жовтня 2023 року, тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 жовтня 2023 року №53, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 03 листопада 2023 року №3-11-23 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03 листопада 2023 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду 21 грудня 2023 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 09 січня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Водночас, пунктом 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Окрім того, частиною третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що згідно з умовами пунктів 6.1 та 6.2 розділу 6 «Гарантійний строк» проєкту договору, що міститься у Додатку №4 до тендерної документації, підрядник гарантує, що виконані ним роботи за цим договором відповідають діючим будівельним нормам, правилам з охорони праці, а також гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк на дані роботи становить 5 (п’ять) років. Крім того у пункті 2.5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання» Додатку 3 визначено, що гарантія якості виконаних робіт в частині якості капітального ремонту становить 5 (п’ять) років з дати підписання актів виконаних робіт. При цьому, положення пункту 6.2 «Гарантійний строк» проєкту договору були включені в укладений між сторонами Договір. Відповідно до пункту 17 Постанови №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови №1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови №1178. Згідно з частиною другою статті 875 Цивільного кодексу України на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта, укладається договір будівельного підряду, порядок укладення та виконання якого визначений Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 (далі - Постанова №668). Так, частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України та пунктом 103 Постанови №668 визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Водночас, об’єктом будівництва, згідно з пунктом 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16 травня 2011 року №45 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 червня 2011 року №651/19389 (далі - Порядок №45), є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому, капітальний ремонт об’єктів будівництва, згідно з пунктом 1 Порядку №45 та розділу 3 Державних будівельних норм України А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 04 червня 2014 року №163 віднесено до будівництва. Крім того, нормами пункту 5 Постанови №668 закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Виходячи із вищевикладеного, Замовником у тендерній документації визначено гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва менше десяти років від дня його прийняття Замовником, чим не дотримано вимоги частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови №668. Отже, на порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Період усунення порушень: 12.01.2024 16:06 - 27.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.01.2024 16:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2023-12-26-000036 ● ac0a7c50226847688dde4d8d9b099f68 від 12 січня 2024 року (надалі по тексту - Висновок), який складений Химич Ірина Іванівна. Частиною 8 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За Висновком встановлено: Порушення: «За результатами моніторингу установлено, що згідно з умовами пунктів 6.1 та 6.2 розділу 6 «Гарантійний строк» проєкту договору, що міститься у Додатку №4 до тендерної документації, підрядник гарантує, що виконані ним роботи за цим договором відповідають діючим будівельним нормам, правилам з охорони праці, а також гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк на дані роботи становить 5 (п’ять) років. Крім того у пункті 2.5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання» Додатку 3 визначено, що гарантія якості виконаних робіт в частині якості капітального ремонту становить 5 (п’ять) років з дати підписання актів виконаних робіт. При цьому, положення пункту 6.2 «Гарантійний строк» проєкту договору були включені в укладений між сторонами Договір. Відповідно до пункту 17 Постанови №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови №1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови №1178. Згідно з частиною другою статті 875 Цивільного кодексу України на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта, укладається договір будівельного підряду, порядок укладення та виконання якого визначений Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 (далі - Постанова №668). Так, частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України та пунктом 103 Постанови №668 визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Водночас, об’єктом будівництва, згідно з пунктом 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16 травня 2011 року №45 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 червня 2011 року №651/19389 (далі - Порядок №45), є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому, капітальний ремонт об’єктів будівництва, згідно з пунктом 1 Порядку №45 та розділу 3 Державних будівельних норм України А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 04 червня 2014 року №163 віднесено до будівництва. Крім того, нормами пункту 5 Постанови №668 закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Виходячи із вищевикладеного, Замовником у тендерній документації визначено гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва менше десяти років від дня його прийняття Замовником, чим не дотримано вимоги частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови №668. Отже, на порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.». Заперечення Замовника стосовно виявленого порушення за Порушення. 1. Замовник з описаних обставин не вбачає складу порушення, оскільки як нами відзначалося в поясненнях на запит, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (надалі – ПКМУ №688) деталізує порядок укладання та виконання договорів підряду, що вказано згідно ч.1, ст.323 ГКУ. Пункт 103 ПКМУ №688 наголошуємо містить два поняття, а саме: «гарантійний строк якості», «гарантійний строк експлуатації». Разом з тим, слово «тотожність» академічним тлумачним словником української мови (1970—1980 р.р.) визначає, як цілковиту схожість чого-небудь, подібність одного до одного за своєю суттю й зовнішніми ознаками та виявом. Тому, перечитавши поняття «гарантійний строк якості» та «гарантійний строк експлуатації» Замовник не вбачає тотожності у їх визначеннях. В підтвердження цьому, згаданий пункт 5 ПКМУ №688 не містить підтвердження Висновку, адже його зміст відображає Істотними умовами договору підряду, до яких віднесено: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови. Використання круглих дужок в українській мові не встановлює поняття тотожності одного терміну до іншого, напроти використання такого знаку пунктуації здебільшого використовується для виділення в тексті підзаголовків, пояснення маловідомих, зокрема іншомовних, слів, уточнення попереднього слова (слів), для наведення другої назви кого- або чого-небудь, прикладів до чого-небудь, варіантів (слова та ін.), для подання прізвища автора або іншого джерела після цитування; для виділення вставлених слів, сполучень слів і речень, що подаються як додаткові зауваження та пояснення до основного змісту речення, тощо. Тому, як нами було зазначено гарантійний строк якості та гарантійний строк експлуатації, то розмежовані один від одного поняття. Замовник не встановлював такого строку ані в проекті договору, ані в погодженому з учасником-переможцем тендеру договорі про закупівлю, але відсутність визначення такого гарантійного строку експлуатації не може тлумачитися порушенням статті 884 Цивільного кодексу України, в силу того що закон чітко визначив, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Однак, розуміючи Вашу позицію за висновком Замовником буде вжито заходів по усуненню відповідно суперечливих текстових частин в положеннях тендерних документацій при реалізації процедур закупівель в майбутньому. Відтак, у зв’язку із не можливістю усунення виявлених порушень на даній стадії процедури закупівлі, виходячи з технічних можливостей електронної системи закупівель та власне і проходження самої процедури відкритих торгів, єдино можливим способом вжиттям належних та рівноцінних заходів щодо усуненням виявленого порушення, Замовник вважає достатнім надання особистого зобов’язання в подальшому не створювати подібних обставин. Отже, просимо прийняти дану інформацію, в якості особистого зобов’язання, що є достатньою підставою для застосування ч. 9 ст. 8 Закону.
Дата публікації звіту: 19.01.2024 16:56

Запити/Пояснення