-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Завершена
5 893 173.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 465.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 465.87 UAH
Номер:
2aba60b89f9a4449a0de2027242a4bd2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-17-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
17.10.2023 17:07 - 07.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.10.2023 № 33-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.10.2023 № 33-з
Витяг з переліку закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-09-21-014913-a 21.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ВІДДІЛУ М. БІЛА ЦЕРКВА (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.09.2023 №21; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД», «СТАРТ ЛІДЕР», «ВФМ ГРУП», «Інком Інтергруп» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД», ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР», ТОВ «ВФМ ГРУП», ТОВ «Інком Інтергруп»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД»; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД» від 06.10.2023 №35; протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД» від 11.10.2023 №43; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР» від 11.10.2023 №44; протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР» від 13.10.2023 №46; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ВФМ ГРУП»; протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВФМ ГРУП» від 16.10.2023 №56; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Інком Інтергруп» від 16.10.2023 №57; повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2023 року; відповідь замовника на вимогу ТОВ «Інком Інтергруп» про усунення порушень від 10.10.2023; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18 жовтня 2023 року.
Період усунення порушень:
26.10.2023 16:03 - 31.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2023 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
0353244ea1f74b4ebbac1bfc9b53e033
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.10.2023 09:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-21-014913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a36b46f0ba244a489c9ab967165f84d9
Назва:
Відповідь на проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)»
Дата опублікування:
20.10.2023 09:44
Опис:
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося ініціатором закупівлі начальником паливної групи. Формування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі комерційних пропозицій, які були отримані ініціатором закупівлі потенційними постачальника вугілля кам’яного, з метою формування ціни з реальних показників вартості на момент оголошення процедури відкритих торгів. Також, було здійснено моніторинг та аналіз закупівель вугілля кам’яного в мережі Інтернет та в системі Prozorro, щодо оголошених та вже проведених процедур. Документи, які підтверджують визначення очікуваної вартості предмета закупів надаються в межах даного пояснення.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані в межах чинних технічних стандартів щодо предмета закупівлі, що діють на території України, з врахуванням наявної потреби замовника та технічних характеристик обладнання котелень (аналізу характеристик котлів та обсягу їх споживання, показників теплоти згорання та фракція вугілля, залишок шлаків у котлах та інше), що належать та обслуговуються КЕВ м. Біла Церква. А саме: за маркою – ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація», а за якісними, технологічними, фізико-математичними показниками – ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови».
2. Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква не має власного веб-сайту, оскільки відповідно до розпорядження Командування Сил логістики Збройних Сил України №370/1/6/56 від 01.02.2022 року – КЕВ заборонено використання власних веб-сайтів. Уповноваженою особою, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів», щодо забезпечення оприлюднення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єкта державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), з метою оприлюднення даного обґрунтування, направляється пакет документів, у встановлені законодавством терміни, які вимагаються, на структурний підрозділ Міністерства оборони України на який покладено обов’язки з публікації. Документи, які підтверджують виконання Постанови надаються в межах даного пояснення.