• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)

Завершена

5 893 173.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 465.87 UAH
Номер: 2aba60b89f9a4449a0de2027242a4bd2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-17-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 17.10.2023 17:07 - 07.11.2023 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.10.2023 № 33-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17.10.2023 № 33-з Витяг з переліку закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-09-21-014913-a 21.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ВІДДІЛУ М. БІЛА ЦЕРКВА (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.09.2023 №21; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД», «СТАРТ ЛІДЕР», «ВФМ ГРУП», «Інком Інтергруп» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД», ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР», ТОВ «ВФМ ГРУП», ТОВ «Інком Інтергруп»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД»; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД» від 06.10.2023 №35; протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД» від 11.10.2023 №43; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР» від 11.10.2023 №44; протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР» від 13.10.2023 №46; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ВФМ ГРУП»; протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВФМ ГРУП» від 16.10.2023 №56; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Інком Інтергруп» від 16.10.2023 №57; повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2023 року; відповідь замовника на вимогу ТОВ «Інком Інтергруп» про усунення порушень від 10.10.2023; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18 жовтня 2023 року.
Період усунення порушень: 26.10.2023 16:03 - 31.10.2023 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2023 16:03

Запити/Пояснення