• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі (пральня)

Завершена

22 117 956.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 221 179.56 UAH
Номер: 9fca2b55629a4c06b9bbe71f75998d60
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-13-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.11.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 13.11.2023 17:19 - 05.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.11.2023 Одеса № 278 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.11.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.11.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.11.2023 № 278 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 7 UA-2023-09-14-012580-a 14.09.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на звернення учасника процедури закупівлі з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 04 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (в редакції, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) (далі – Особливості), надання відповіді на звернення учасника процедури закупівлі з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського квартирно-експлуатаційного управління (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.09.2023 № 85, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРСЕРВІС ЮКРЕЙН» та виробничо-торгівельної фірми «ДУЕТ» у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ВТФ «ДУЕТ» ТОВ), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.09.2023 № 90 та від 25.09.2023 № 91, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.09.2023, звернення учасника процедури закупівлі з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.09.2023 та 30.09.2023, відповіді на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.09.2023 та 02.10.2023, договір про закупівлю від 03.10.2023 № 44КРБ, пояснення Замовника, отримане 23.11.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Обов’язкова наявність у учасника не менше ніж: -1-го крану; -1-го вантажного бортового автомобіля (або автомобіля, який виконує аналогічні функції); На всі транспортні засоби, які зазначені у довідці (у тому числі орендовані) необхідно надати копію технічних паспортів, завірених власником. У разі використання залучених транспортних засобів (оренда, лізинг, спільне використання, надання послуг, тощо) учасник зазначає про це у довідці та надає завірені копії документів на підставі яких учасник користується транспортними засобами. Дані документи повинні бути дійсними не менше ніж до 31.12.2023 року. В даній довідці має бути обов’язково зазначено назву обладнання або тип об’єкта нерухомості, зазначено відомості про право володіння та право користування таким майном, відомості про технічний стан, наявну кількість, що дозволить виконати договірні умови. Учасник ВТФ «ДУЕТ» ТОВ у складі тендерної пропозиції надав довідку від 21.09.2023 № 49 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно з пунктами 20-24 якої учасник повідомляє про наявність у нього 5 (п’яти) орендованих на підставі договору оренди від 12.06.2023 № 5 транспортних засобів (техніки): Кран самохідний Komatsu LW100M-1 2001 року – 1 одиниця, Екскаватор-навантажувач JCB 3CX 2007 року – 1 одиниця, Загальний вантажний бортовий-тентовий ISUZU NQR71R 2008 року – 1 одиниця, Спеціалізований вантажний самоскид DAF CF75.310 2007 року – 1 одиниця, Автонавантажувач HELI CPCD20-WSO 2011 року – 1 одиниця. Також учасник ВТФ «ДУЕТ» ТОВ у складі тендерної пропозиції надав оригінал договору оренди від 12.06.2023 № 5, укладений між ВТФ «ДУЕТ» ТОВ (Орендар) та фізичною особою-підприємцем Бакалов Петро Георгійович (Орендодавець) (далі – ФОП Бакалов П.Г.), та копії технічних паспортів (свідоцтв) на вказану у довідці техніку, завірені ФОП Бакалов П.Г. Проте учасник ВТФ «ДУЕТ» ТОВ у складі тендерної пропозиції щодо крану самохідного Komatsu LW100M-1 2001 року, який вказано учасником у пункті 20 довідки від 21.09.2023 № 49 та орендується на підставі договору оренди від 12.06.2023 № 5, надав копію свідоцтва про реєстрацію машини серії АБ № 493699, завірену ФОП Бакалов П.Г., не в повному обсязі, а саме надано лише одну сторінку (лицьовий бік), та не надано іншу сторінку (зворотний бік) цього свідоцтва, на якій відображається інформація саме про власника цієї техніки. Отже без наявності у складі тендерної пропозиції учасника ВТФ «ДУЕТ» ТОВ іншої сторінки (зворотного боку) копії свідоцтва про реєстрацію машини серії АБ № 493699 неможливо визначити власника цієї техніки та відповідність завіряння цієї копії ФОП Бакалов П.Г. вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 2 до ТД, оскільки ФОП Бакалов П.Г. може не бути власником цієї техніки. Також учасник ВТФ «ДУЕТ» ТОВ у складі тендерної пропозиції щодо автонавантажувача HELI CPCD20-WSO 2011 року, який вказано учасником у пункті 24 довідки від 21.09.2023 № 49 та орендується на підставі договору оренди від 12.06.2023 № 5, надав копію свідоцтва про реєстрацію технологічного ТЗ серії АР № 004884, яка не завірена власником – товариством з обмеженою відповідальністю «ЗЕВС», що не відповідає вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 2 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.11.2023 про обґрунтування рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ВТФ «ДУЕТ» ТОВ вимогам ТД Замовника та визначення його переможцем процедури закупівлі при наявності вищезазначених невідповідностей його тендерної пропозиції таким вимогам, Замовник 23.11.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що відповідно до вимог ТД Замовником вимагалася обов’язкова наявність у Учасника одного крану, одного вантажного бортового автомобіля (або автомобіля, який виконує аналогічні функції). У довідці наданій ВТФ «Дует» у вигляді ТОВ зазначена наявність загального вантажного бортового-тентового ISUZU NQR 71R 2008 р., (пункт 22). У пункті 4 додатку №1 до Договору та пункті 4 акту-прийому передачі майна до Договору зазначений загальний вантажний бортовий-тентовий ISUZU NQR 71R (з краном) 2008 р., реєстр. номер ВН6432НС. Також у складі пропозиції надана копія технічного паспорту на цей транспортний засіб, завірена його власником. Таким чином наявність всієї інформації згідно вимог ТД про транспортний засіб, що є вантажним бортовим автомобілем та оснащений краном підтверджує відповідність ВТФ «Дует» у вигляді ТОВ вимогам Замовника викладеним в п. 1.2 Додатку 2 ТД. Також Замовник у поясненні зазначив, що Замовником у ТД не вимагалася наявність у Учасників автонавантажувача і відповідно від Учасників не вимагалося підтвердження наявності або права використання автонавантажувача у складі тендерної пропозиції. Наявність у складі тендерної пропозиції інформації, що не вимагалася Замовником не вважається невідповідністю в інформації та не є підставою для розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, надане Замовником пояснення не спростовує фактів виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ВТФ «ДУЕТ» ТОВ вимогам ТД Замовника, оскільки згідно з вимогами ТД Замовник не обмежував учасників у типах (видах) техніки та її граничній кількості, яку учасники вважають необхідною для виконання договору, та у підпункті 1.2 пункту 1 Додатка 2 до ТД зазначив, що на всі транспортні засоби, які зазначені у довідці (у тому числі орендовані) необхідно надати копію технічних паспортів, завірених власником. Водночас транспортні засоби (техніка) кран самохідний Komatsu LW100M-1 2001 року та автонавантажувач HELI CPCD20-WSO 2011 року зазначені учасником у довідці від 21.09.2023 № 49 та, відповідно, копії технічних паспортів (свідоцтв) на цю техніку повинні бути завірені власником відповідно до вимог ТД Замовника. Отже, на порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ВТФ «ДУЕТ» ТОВ, тоді як його тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 05.12.2023 17:45 - 20.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.12.2023 17:45

Оскарження висновку в суді

Опис: 19.12.2023 до Одеського окружного адміністративного суду через систему Електронний суд було подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2023 про результати моніторингу публічної закупівлі UA-2023-09-14-012580-a. Станом на 20.12.2023 номер справи за вказаним адміністративним позовом невідомий.
Дата публікації: 20.12.2023 16:26
Дата відкриття провадження: 26.12.2023 00:00
Номер відкриття провадження: справа №420/35701/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу UA-M-2023-11-13-000037 Південний офіс Держаудитслужби зобов’язав Одеське КЕУ здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 08.12.2023 Замовник звернувся через електронну систему публічних закупівель «Прозоро» до Південного офісу Держаудитслужби за роз’ясненнями щодо прийнятого рішення, оскільки у Замовника відсутні правові та фактичні підстави для розірвання договору № 44 КРБ від 03.10.2023р. з ВТФ «Дует» у вигляді ТОВ. Між тим, на останній день терміну, встановленого Замовнику, для усунення виявленого порушення за результатами моніторингу, не було отримано роз’яснень яким саме законним та належним чином необхідно усунути такі порушення, адже у висновку Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2023р. зобов’язано Одеське КЕУ вжити заходи щодо усунення виявленого порушення способом, який не відповідає чинному законодавству. Отже, Замовник вважає за необхідне викласти свої заперечення щодо висновку Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2023 за результатами моніторингу UA-M-2023-11-13-000037 та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень визначеним органом державного фінансового контролю. По-перше, на думку Замовника, під час проведення процедури закупівлі UA-2023-09-14-012580-a, взагалі не було допущено порушень, які б безпосередньо впливали на конкуренцію на тендері, ефективність витрачання бюджетних фінансових ресурсів та свідчили про корупційні ризики публічної закупівлі. Так, фактично органом державного фінансового контролю виявлено 2 (два) недоліки у тендерній пропозиції ВТФ «ДУЕТ» ТОВ, які не відповідали вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 2 до ТД, а саме: відсутності копії зворотного боку свідоцтва серії АБ № 493699 про реєстрацію машини - крану самохідного Komatsu LW100M-1 2001 року та те, що копія свідоцтва серії АР № 004884 про реєстрацію технологічного ТЗ -автонавантажувача HELI CPCD20-WSO 2011 року не завірена власником – ТОВ «ЗЕВС». Між тим, Замовник не погоджується із тим, що такі недоліки невідповідності тендерній документації є безумовною підставою для вжиття таких заходів як розірвання договору. Під час проведення моніторингу даної закупівлі, Замовником було надано пояснення щодо вказаних недоліків та зазначено, що відповідно до вимог ТД вимагалося обов’язкова наявність у Учасника одного крану, одного вантажного бортового автомобіля(або автомобіля, який виконує аналогічні функції). У довідці наданій ВТФ «Дует» у вигляді ТОВ зазначена наявність загального вантажного бортового-тентового ISUZU NQR 71R 2008 р., (пункт 22). У пункті 4 додатку №1 до Договору та пункті 4 акту-прийому передачі майна до Договору зазначений загальний вантажний бортовий-тентовий ISUZU NQR 71R(з краном) 2008 р., реєстр. номер ВН6432НС. Також у складі пропозиції надана копія технічного паспорту на цей транспортний засіб, завірена його власником. Таким чином наявність всієї інформації згідно вимог ТД про транспортний засіб, що є вантажним бортовим автомобілем та оснащений краном підтверджує відповідність ВТФ «Дует» у вигляді ТОВ вимогам Замовника викладеним в п. 1.2 Додатку 2 ТД. Отже, наявність у Учасника техніки, яка могла виконувати функції крану та вантажного бортового автомобіля для Замовника була достатнім підтвердженням відповідності кваліфікаційним вимогам. Між тим, замовником у ТД не вимагалася наявність у Учасників автонавантажувача і відповідно від Учасників не вимагалося підтвердження наявності або права використання автонавантажувача у складі тендерної пропозиції. Наявність у складі тендерної пропозиції інформації, що не вимагалася Замовником не вважається невідповідністю інформації тендерній документації. Більш того, відсутність копії зворотнього боку свідоцтва серії АБ № 493699 про реєстрацію машини - крану самохідного Komatsu LW100M-1 2001 року не може вважатися безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції, адже ВТФ «Дует» у вигляді ТОВ належним чином підтвердило право користування такою технікою, надавши копію договору оренди № 5 від 12.06.2023, а доводи органу державного фінансового контролю, що з копії свідоцтва серії АБ № 493699 про реєстрацію машини - крану самохідного Komatsu LW100M-1 2001 року не вбачається інформація про власника не є обґрунтованими, оскільки Орендодавець за вказаним договором міг передати таку техніку в порядку суборенди. Отже, Замовник вважає, що виявлені недоліки в результаті моніторингу не є суттєвими, а прийняте органом державного фінансового контролю рішення про зобов’язання Замовника розірвати договір підряду №44 КРБ від 03.10.2023 не відповідає принципу пропорційності між такими недоліками, визначеним заходам по їх усуненню та наслідкам вжиття таких заходів, які можуть завдати шкоди майновим інтересам сторін цього договору та вплинути на їх господарську діяльність. По-друге, як вже було зазначено, у Замовника відсутні правові та фактичні підстави для розірвання договору № 44 КРБ від 03.10.2023 з ВТФ «Дует» у вигляді ТОВ, оскільки чинним господарським та цивільним законодавством чітко передбачено порядок та підстави розірвання договорів, а саме: Відповідно до ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Згідно ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Умовами договору № 44 КРБ від 03.10.2023, укладеного за результатами публічної закупівлі UA-2023-09-14-012580-a, між Одеським КЕУ та ВТФ «Дует» у вигляді ТОВ(далі-Договір) передбачено право Замовника достроково розірватидоговір. Відповідно до п.6.2.1. Договору, 6.2.1. Замовник має право достроково, без відшкодування збитків Генпідряднику, розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши Генпідрядника цінним листом із описом вкладенням, надісланого на юридичну адресу Генпідрядника, зазначену в розділі XIII Договору, за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання, у разі якщо: - Генпідрядник не розпочав капітальний ремонт об’єкта протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати передачі Замовником будівельного майданчика та проектно-кошторисної документації, що підтверджується актом, складеним уповноваженими представниками Замовника; - Генпідрядник більш ніж на 20 (двадцять) календарних днів порушив строк завершення виконання робіт будь-якого етапу, визначеного у п. 5.1.1. Договору; - Генпідрядник порушив будівельні норми і правила, стандарти, вимоги проектно-кошторисної документації при виконанні робіт по ОБ’ЄКТУ та не усунув їх протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня їх виявлення Замовником. - Генпідрядник суттєвого порушив умови Договору. На теперішній час Генпідрядник належним чином виконує свої зобов’язання за вказаним Договором, отже у Замовника відсутні законні підстави для розірвання Договору, відповідно до його умов, а також положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Тим більше, що сам висновок органу державного фінансового контролю, який за своєю природою є індивідуальним актом суб’єкта владних повноважень, не є підставою для розірвання договорів між сторонами. Отже, господарський договір, зокрема договір про закупівлю, може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку. Водночас законодавством не встановлено повноваження органів фінансового контролю зобов’язувати суб`єктів господарювання саме до розірвання господарського договору. Враховуючи викладене, Замовник вважає, що висновок від 05.12.2023 Південного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2023-11-13-000037 є необґрунтованим та безпідставним, таким що не відповідає чинному законодавству та принципу пропорційності. За таких обставин, вжити визначені органом фінансового контролю заходи щодо усунення виявлених недоліків не вбачається за можливе. Також Одеське КЕУ повідомляє, що має намір оскаржити у судовому порядку висновок Південного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2023-11-13-000037 у встановлені законом строки.
Дата публікації звіту: 12.12.2023 19:32

Запити/Пояснення