-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оливи та мастила для обслуговування автобусів
Завершена
1 175 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 877.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 877.50 UAH
Номер:
edcbf0d6116e42dc89e43eb7ce9873ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-04-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2023 00:00
Період моніторингу:
04.12.2023 16:46 - 26.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 № 69-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.12.2023 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-09-04-011795-a від 04.09.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.09.2023 за №297, вимога про усунення невідповідностей від 28.09.2023, тендерні пропозиції Приватного малого підприємства «Відар» (далі- ПМП «Відар»), фізичної особи-підприємця Олексій Анатолія Григоровича (далі-ФОП Олексій А.Г.), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ Україна»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 19.09.2023 за №318, від 25.09.2023 за №324, від 02.10.2023 за №335, повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2023 року, договір поставки від 09.10.2023 за №300, пояснення Замовника від 07.12.2023, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
14.12.2023 13:01 - 20.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2023 13:01
Запити/Пояснення
Номер:
e2c88ecf311d443fac90fcb1d4fcbb85
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.12.2023 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Оливи та мастила для обслуговування автобусів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-04-011795-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
03be3f9b94cc441c807461480e717c62
Назва:
По суті поставлених у запиті на пояснення питань
Дата опублікування:
07.12.2023 16:49
Опис:
Добрий день! Пояснення по суті запиту:
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості відбувалось шляхом організації практичного і теоретичного освоєння поєднань виробничих потреб підприємства в розрізі наявної ретроспективної статистики раніше здійснених закупівель із врахуванням реальної ситуації на ринку пропозицій предмета закупівлі.
Разом з тим, Замовник вважає за необхідне звернути увагу на наступне.
У відповідності до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Розпорядники бюджетних коштів усіх рівнів, суб’єки господарювання державного сектору економіки здійснюють оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Як вбачається із змісту річного плану джерелом фінансування придбання товарів в межах закупівлі є виключно Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), тобто підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів.
КП «Вінницька транспортна компанія» є УНІТАРНИМ комунальним підприємством 100% якого належить Вінницькій об’єднаній територіальній громаді (ст. 78 ГК України) в особі Вінницької міської ради.
У відповідності до ст. 22 ГК України, СУБ'ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ є суб'єкти, що діють на основі ЛИШЕ державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
З огляду на це Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не можна вважати складовою законодавства у сфері публічних закупівлі, а відтак дотримання Замовниками її вимог не може бути предметом моніторингу процедури закупівлі, хоча б тому що вичерпний перелік інформації про закупівлю яка підлягає оприлюдненню міститься у ст. 10 ЗУ № 922-VIII і серед нього обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє.