-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Послуги з організації харчування здобувачів освіти
Завершена
8 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 250.00 UAH
Номер:
563bef3a4b96414e9408e088eb8ed62f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-08-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2023 00:00
Період моніторингу:
08.11.2023 14:44 - 30.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2023 № 66-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.11.2023 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2023-08-31-010320-a від 31.08.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності пропозиції НАВС умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 17.10.2023 за №61/10/2023 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.08.2023 за №33/08, тендерну документацію зі змінами від 25.09.2023 за №25/09, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2023 за №06/10, пропозицію Національної академії внутрішніх справ (далі – НАВС), вимогу про усунення невідповідностей, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 19.09.2023 №14921-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2023, договір закупівлі від 17.10.2023 за №61/10/2023, додаткову угоду від 03.11.2023 за №1, пояснення (із долученими документами) Замовника від 10.11.2023 та 23.11.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
При аналізі пропозиції НАВС встановлено, що згідно додатку 3 «Технічні умови» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, пожежну сигналізацію, кількість санвузлів, сантехнічного обладнання в них, витяжок, виробничих мийок, наявність роздавальні, обов’язково вказавши площу обідньої зали (без роздавальні), виробничих та інших допоміжних приміщень».
Вищезазначена довідка в складі пропозиції НАВС відсутня.
Крім цього, Замовником зазначена вимога в пункті 6. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «Скановану копію Акту (Висновку, Дозволу) на ім’я Учасника щодо проведених заходів державного нагляду (контролю) з дотримання вимог санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення у сфері надання послуг з організації громадського харчування конкретних приміщень, в яких готуватиметься їжа та надаватимуться послуги у поточному році».
В складі пропозиції НАВС надано Акт перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 року, в якому вказані дані перевірки Центрального продовольчого складу, що знаходиться за адресою вул. Святослава Хороброго, 9 (3-поверхової будівлі харчоблоку), а дані щодо дотримання вимог санітарного законодавства, санітарного та епідемілогічного благополуччя населення у сфері надання послуг з організації громадського харчування конкретних приміщень, в яких готуватиметься їжа та надаватимуться послуги у поточному році відсутні.
Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію НАВС у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
28.11.2023 15:52 - 13.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2023 15:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області порушення законодавства, Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання Академією патрульної поліції прийнято рішення розірвати Договір про закупівлю послуг з організації харчування від 17.10.2023 № 61/10/2023, про що 04.12.2023 повідомлено Національну академію внутрішніх справ (скан-копія листа № 1684/54/1-2023 додається).
Дата публікації звіту:
05.12.2023 16:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
28.12.2023 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
4a06d15b416545728c4f63920a7937a0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.11.2023 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-31-010320-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eaf007a6c4684a9689828e39b66da059
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2023 14:59
Опис:
На ваш запит пояснень від 08.11.2023 у межах проведення моніторингової процедури публічної закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти» код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-010320-a) повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовані з урахуванням наступних нормативно-правових актів:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97 – ВР;
- Постанова Кабінету міністрів України від 29.03.2022 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (зі змінами, внесеними в п.п. «в» п.1 постановою КМУ «Про внесення зміни до норм харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань» від 12.08.2022 №898);
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VII;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;
- наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590;
- постанова Головного санітарного лікаря Міністерства охорони здоров’я України від 07.11.2001 № 139 «Про затвердження Державних санітарних правил і норм "Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування";
- наказ Міністерства освіти і науки України від 30.05.2006 № 419, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2006 № 711/12585 із змінами і доповненнями «Про затвердження Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах».
Для визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності з вимогами розділу ІІІ, пункту 2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» було проведено розрахунок очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
За результатами проведеного дослідження, з урахуванням ринкових консультацій, визначено вартість однієї добової видачі (триразове харчування одного здобувача освіти за одну добу) у розмірі 260,00 грн., відповідно очікувана вартість закупівлі до кінця поточного року в цілому становить 9 928 620,00 грн.
Щодо другого питання:
Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», Положення про національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015
№ 877, Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) інформація про проведення закупівель оприлюднюється шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). Враховуючи вищевикладене, замовником було розміщено інформацію щодо процедури закупівлі на вебсайті Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» за електронною адресою: https://academy.police.gov.ua/news/113. Таким чином, замовником дотримано вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Номер:
d5a3e9c2353c4dee83852a2af0c1f1a2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.11.2023 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-31-010320-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
При аналізі пропозиції Національної академії внутрішніх справ встановлено, що згідно додатку 3 «Технічні умови» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів «Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, пожежну сигналізацію, кількість санвузлів, сантехнічного обладнання в них, витяжок, виробничих мийок, наявність роздавальні, обов’язково вказавши площу обідньої зали (без роздавальні), виробничих та інших допоміжних приміщень.».
У зв’язку із чим, прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції Національної академії внутрішніх справ, а саме якими документами учасником підтверджено вищевказану вимогу та зазначте файли, сторінки на яких ці документи зазначені?
Окрім цього, згідно додатку 3 «Технічні умови» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів «Виконавець забезпечує послуги їдальні з приготування та видачі сніданків, обідів та вечерь, наданням приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну.».
У зв’язку із чим, прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції Національної академії внутрішніх справ, а саме якими документами учасником підтверджено відповідність вищезазначеному критерію, а саме приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ecd4ce38c8f7432f99d4dde4beaf1bcc
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
23.11.2023 16:42
Опис:
На ваш запит пояснень від 21.11.2023 у межах проведення моніторингової процедури публічної закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти» код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-010320-a) повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання:
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних, кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації. (Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 5)
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням площі та наявність холодильного обладнання із зазначенням назви та моделі. (Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 17).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3952, в якому Учасник гарантує наявність приміщення обідньої зали, місткістю достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти. Цим же листом також гарантовано, що Учасник (НАВС) має необхідні виробничі, допоміжні, побутові й технічні приміщення, обідню залу, технологічне, холодильне ті інше устаткування, гарантується згода з усіма технічними вимогами та з іншими документами, зразки яких наведені у додатках до тендерної документації. (Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 42,43).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3947, яким Учасник гарантує відповідність своєї пропозиції усім технічним умовам закупівлі щодо термінів, переліку, обсягів та порядку надання послуг, в тому числі наявність приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну, а також те, що саме ці приміщення відповідають нормам ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами).(Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 34,35,36,37).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені ПЛОЩІ ВСІХ ПРИМІЩЕНЬ, згідно якого площа обідніх зал на першому, другому та третьому поверхах будівлі харчоблоку загалом складає 2041,30 кв.м., тобто з розрахунку на одну людину припадає 3,14 кв.м. їдальні, що відповідає вимогам ДБН В.2.2-25:2009. Підприємства харчування (зі змінами). У цьому документі також зазначена наявність, кількість та площа допоміжних і виробничих приміщень, кухонь, вбиралень, умивальників, санвузлів, душових приміщень, вентиляційних приміщень тощо. (Файл «титул, експлікація.pdf»).
Стосовно другого питання:
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних, кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням його площі.
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3952, в якому Учасник гарантує наявність приміщення обідньої зали, місткістю достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти.
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3947, яким Учасник гарантує відповідність своєї пропозиції усім технічним умовам закупівлі, в тому числі наявність приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну, а також те, що саме ці приміщення відповідають нормам ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені ПЛОЩІ ВСІХ ПРИМІЩЕНЬ, згідно якого площа обідніх зал на першому, другому та третьому поверхах будівлі харчоблоку загалом складає 2041,30 кв.м., тобто з розрахунку на одну людину припадає 3,14 кв.м. їдальні, що відповідає вимогам ДБН В.2.2-25:2009. Підприємства харчування (зі змінами).