• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Послуги з організації харчування здобувачів освіти

Завершена

8 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 250.00 UAH
Номер: 563bef3a4b96414e9408e088eb8ed62f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-08-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 08.11.2023 14:44 - 30.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.11.2023 № 66-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.11.2023 № 66-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2023-08-31-010320-a від 31.08.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності пропозиції НАВС умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 17.10.2023 за №61/10/2023 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.08.2023 за №33/08, тендерну документацію зі змінами від 25.09.2023 за №25/09, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2023 за №06/10, пропозицію Національної академії внутрішніх справ (далі – НАВС), вимогу про усунення невідповідностей, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 19.09.2023 №14921-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2023, договір закупівлі від 17.10.2023 за №61/10/2023, додаткову угоду від 03.11.2023 за №1, пояснення (із долученими документами) Замовника від 10.11.2023 та 23.11.2023 отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. При аналізі пропозиції НАВС встановлено, що згідно додатку 3 «Технічні умови» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, пожежну сигналізацію, кількість санвузлів, сантехнічного обладнання в них, витяжок, виробничих мийок, наявність роздавальні, обов’язково вказавши площу обідньої зали (без роздавальні), виробничих та інших допоміжних приміщень». Вищезазначена довідка в складі пропозиції НАВС відсутня. Крім цього, Замовником зазначена вимога в пункті 6. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «Скановану копію Акту (Висновку, Дозволу) на ім’я Учасника щодо проведених заходів державного нагляду (контролю) з дотримання вимог санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення у сфері надання послуг з організації громадського харчування конкретних приміщень, в яких готуватиметься їжа та надаватимуться послуги у поточному році». В складі пропозиції НАВС надано Акт перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 року, в якому вказані дані перевірки Центрального продовольчого складу, що знаходиться за адресою вул. Святослава Хороброго, 9 (3-поверхової будівлі харчоблоку), а дані щодо дотримання вимог санітарного законодавства, санітарного та епідемілогічного благополуччя населення у сфері надання послуг з організації громадського харчування конкретних приміщень, в яких готуватиметься їжа та надаватимуться послуги у поточному році відсутні. Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію НАВС у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 28.11.2023 15:52 - 13.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.11.2023 15:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області порушення законодавства, Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання Академією патрульної поліції прийнято рішення розірвати Договір про закупівлю послуг з організації харчування від 17.10.2023 № 61/10/2023, про що 04.12.2023 повідомлено Національну академію внутрішніх справ (скан-копія листа № 1684/54/1-2023 додається).
Дата публікації звіту: 05.12.2023 16:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 28.12.2023 16:04

Запити/Пояснення