-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Послуги з організації харчування здобувачів освіти
Завершена
8 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 250.00 UAH
Період оскарження:
31.08.2023 21:20 - 27.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
d5f55e7822e3457aa5ea6fb6cdc430eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-010320-a.a4
Назва:
щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що у складі пропозиції переможця всупереч вимогам ТД не подано: 1) Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) ЇДАЛЬНІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЛОЩ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ, САНІТАРНИХ КІМНАТ, ДОПОМІЖНИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ТОЩО; 2) Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ, КІЛЬКІСТЬ САНВУЗЛІВ, САНТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ В НИХ, ВИТЯЖОК, ВИРОБНИЧИХ МИЙОК, НАЯВНІСТЬ РОЗДАВАЛЬНІ, ОБОВ’ЯЗКОВО ВКАЗАВШИ ПЛОЩУ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ (БЕЗ РОЗДАВАЛЬНІ), ВИРОБНИЧИХ ТА ІНШИХ ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ; 3) Письмове підтвердження своєї згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в цьому додатку, а також з ІНШИМИ документами, зразки яких наведені у ІНШИХ ДОДАТКАХ до тендерної документації; 3) в файлі «Акт перевірки сес нов» чітко вказано про те, що обідня зала розрахована на 300 посадкових місць!
Таким чином, визначення переможця процедури закупівлі відбулося незаконно. Отже, єдиним самостійно можливим способом відновити законність в процедурі у Замовника є її відміна у через: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу на положення Особливостей: Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, просимо вжити заходів задля відновлення законності в процедурі закупівлі, що, у разі нереагування, стане об’єктом розгляду та контролю АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів згідно ст.367 КК України.
Враховуючи строки оскарження неправомірного визначення переможця, просимо надати відповідь на дану вимогу до 12 год 11 жовтня 2023 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2023 14:59
Вирішення:
Шановний Скаржнику, звертаємо Вашу увагу, що вимога: «… Враховуючи строки оскарження неправомірного визначення переможця, просимо надати відповідь на дану вимогу до 12 год 11 жовтня» є безпідставною, оскільки на даному етапі процедури закупівлі законодавством не передбачено конкретні терміни щодо надання відповіді Замовником.
Разом із тим, по суті порушених питань повідомляємо наступне.
По пункту 1 Вимоги (Скарги) щодо неподання Учасником (НАВС) документів відповідно до вимог Тендерної документації:
1) Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) ЇДАЛЬНІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЛОЩ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ, САНІТАРНИХ КІМНАТ, ДОПОМІЖНИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ТОЩО
В складі тендерної пропозиції Учасником НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ було надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені площі відповідних приміщень.
По пункту 2 Вимоги (Скарги):
2) Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ, КІЛЬКІСТЬ САНВУЗЛІВ, САНТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ В НИХ, ВИТЯЖОК, ВИРОБНИЧИХ МИЙОК, НАЯВНІСТЬ РОЗДАВАЛЬНІ, ОБОВ’ЯЗКОВО ВКАЗАВШИ ПЛОЩУ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ (БЕЗ РОЗДАВАЛЬНІ), ВИРОБНИЧИХ ТА ІНШИХ ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням площі та наявність холодильного обладнання із зазначенням назви та моделі.
Кількість санвузлів, площа обідніх зал, виробничих та інших допоміжних приміщень вказано в наданій Учасником копії Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003).
Отже наданої Учасником інформації у складі тендерної пропозиції цілком достатньо для прийняття рішення про відповідність вимогам ТД.
По пункту 3 Вимоги (Скарги):
3) Письмове підтвердження своєї згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в цьому додатку, а також з ІНШИМИ документами, зразки яких наведені у ІНШИХ ДОДАТКАХ до тендерної документації; 3) в файлі «Акт перевірки сес нов» чітко вказано про те, що обідня зала розрахована на 300 посадкових місць!
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
Гарантійним листом від 29.09.2023 № 46/05/3947 Учасником гарантована відповідність пропозиції учасника технічним умовам із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічних умов згідно Додатку № 1 до тендерної документації, в тому числі Учасником (НАВС) у складі ТД надано інші Гарантійні листи та Листи згоди про погодження з вимогами ТД.
Також зазначаємо, що в умовах тендерної документації, а саме в п. 3.6.2. ч. 6. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей було зазначено, що учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну. Учасником (НАВС) були надані документи на підтвердження вказаних вимог. Тому посилання Скаржника на вказані обставини є необґрунтованими та безпідставними.
У сканованій копії Акту перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 року (сторінка 3, абзац 4) зазначено:
«Обідня зала їдальні ліцею розрахована на 300 посадкових місць.»
Звертаємо увагу Скаржника, що зазначений Акт перевірки дотримання санітарного законодавства складено за результатами перевірки УСІХ підрозділів Учасника (НАВС), в тому числі і Юридичного ліцею ім. Ярослава Кондратьєва, який знаходиться за іншою адресою і до даної закупівлі не має жодного відношення.
Ураховуючи викладене вище Замовник не вбачає порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні переможця процедури закупівлі, отже підстави для скасування (відміни) даної закупівлі (UA-2023-08-31-010320-a) відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
467b45a65def44af9d30d5a51bc7355c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-010320-a.a3
Назва:
щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що у складі пропозиції переможця всупереч вимогам ТД не подано: 1) Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) ЇДАЛЬНІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЛОЩ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ, САНІТАРНИХ КІМНАТ, ДОПОМІЖНИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ТОЩО; 2) Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ, КІЛЬКІСТЬ САНВУЗЛІВ, САНТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ В НИХ, ВИТЯЖОК, ВИРОБНИЧИХ МИЙОК, НАЯВНІСТЬ РОЗДАВАЛЬНІ, ОБОВ’ЯЗКОВО ВКАЗАВШИ ПЛОЩУ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ (БЕЗ РОЗДАВАЛЬНІ), ВИРОБНИЧИХ ТА ІНШИХ ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ; 3) Письмове підтвердження своєї згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в цьому додатку, а також з ІНШИМИ документами, зразки яких наведені у ІНШИХ ДОДАТКАХ до тендерної документації; 3) в файлі «Акт перевірки сес нов» чітко вказано про те, що обідня зала розрахована на 300 посадкових місць!
Таким чином, визначення переможця процедури закупівлі відбулося незаконно. Отже, єдиним самостійно можливим способом відновити законність в процедурі у Замовника є її відміна у через: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу на положення Особливостей: Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, просимо вжити заходів задля відновлення законності в процедурі закупівлі, що, у разі нереагування, стане об’єктом розгляду та контролю АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів згідно ст.367 КК України.
Враховуючи строки оскарження неправомірного визначення переможця, просимо надати відповідь на дану вимогу до 12 год 11 жовтня 2023 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2023 12:27
Вирішення:
Шановний Скаржнику, звертаємо Вашу увагу, що вимога: «… Враховуючи строки оскарження неправомірного визначення переможця, просимо надати відповідь на дану вимогу до 12 год 11 жовтня» є безпідставною, оскільки на даному етапі процедури закупівлі законодавством не передбачено конкретні терміни щодо надання відповіді Замовником.
Разом із тим, по суті порушених питань повідомляємо наступне.
По пункту 1 Вимоги (Скарги) щодо неподання Учасником (НАВС) документів відповідно до вимог Тендерної документації:
1) Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) ЇДАЛЬНІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЛОЩ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ, САНІТАРНИХ КІМНАТ, ДОПОМІЖНИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ТОЩО
В складі тендерної пропозиції Учасником НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ було надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені площі відповідних приміщень.
По пункту 2 Вимоги (Скарги):
2) Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ, КІЛЬКІСТЬ САНВУЗЛІВ, САНТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ В НИХ, ВИТЯЖОК, ВИРОБНИЧИХ МИЙОК, НАЯВНІСТЬ РОЗДАВАЛЬНІ, ОБОВ’ЯЗКОВО ВКАЗАВШИ ПЛОЩУ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ (БЕЗ РОЗДАВАЛЬНІ), ВИРОБНИЧИХ ТА ІНШИХ ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням площі та наявність холодильного обладнання із зазначенням назви та моделі.
Кількість санвузлів, площа обідніх зал, виробничих та інших допоміжних приміщень вказано в наданій Учасником копії Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003).
Отже наданої Учасником інформації у складі тендерної пропозиції цілком достатньо для прийняття рішення про відповідність вимогам ТД.
По пункту 3 Вимоги (Скарги):
3) Письмове підтвердження своєї згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в цьому додатку, а також з ІНШИМИ документами, зразки яких наведені у ІНШИХ ДОДАТКАХ до тендерної документації; 3) в файлі «Акт перевірки сес нов» чітко вказано про те, що обідня зала розрахована на 300 посадкових місць!
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
Гарантійним листом від 29.09.2023 № 46/05/3947 Учасником гарантована відповідність пропозиції учасника технічним умовам із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічних умов згідно Додатку № 1 до тендерної документації, в тому числі Учасником (НАВС) у складі ТД надано інші Гарантійні листи та Листи згоди про погодження з вимогами ТД.
Також зазначаємо, що в умовах тендерної документації, а саме в п. 3.6.2. ч. 6. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей було зазначено, що учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну. Учасником (НАВС) були надані документи на підтвердження вказаних вимог. Тому посилання Скаржника на вказані обставини є необґрунтованими та безпідставними.
У сканованій копії Акту перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 року (сторінка 3, абзац 4) зазначено:
«Обідня зала їдальні ліцею розрахована на 300 посадкових місць.»
Звертаємо увагу Скаржника, що зазначений Акт перевірки дотримання санітарного законодавства складено за результатами перевірки УСІХ підрозділів Учасника (НАВС), в тому числі і Юридичного ліцею ім. Ярослава Кондратьєва, який знаходиться за іншою адресою і до даної закупівлі не має жодного відношення.
Ураховуючи викладене вище Замовник не вбачає порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні переможця процедури закупівлі, отже підстави для скасування (відміни) даної закупівлі (UA-2023-08-31-010320-a) відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
2cc5ceed57d0496d9b7633325e9e81c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-010320-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Діючий_договір_харчування_НАВС_2023.pdf 04.09.2023 23:09
- наявне приміщення2.pdf 04.09.2023 23:09
- Скарга на умови UA-2023-08-31-010320-a.pdf 04.09.2023 23:09
- наявне приміщення1.pdf 04.09.2023 23:09
- клопотання_про_участь_у_відеоконференції.pdf 04.09.2023 23:09
- Додаткові_заперечення_UA_2023_08_31_010320_a.pdf 13.09.2023 22:01
- рішення від 06.09.2023 № 14150.pdf 06.09.2023 19:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2023 № 14921.pdf 20.09.2023 14:09
- рішення від 19.09.2023 № 14921.pdf 22.09.2023 15:24
- Відповідь на скаргу UA_2023_08_31_010320_a_а2 08.09.2023 19:26
- Відповідь_на_скаргу_UA_2023_08_31_010320_a_а2 08.09.2023 19:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2023 23:10
Дата розгляду скарги:
19.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.09.2023 19:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.09.2023 15:24
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2023 17:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано, до документації внесено відповідні зміни
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
d02c129380c748e392feae25bd9eeaf7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-010320-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Діючий_договір_харчування_НАВС_2023.pdf 04.09.2023 21:42
- наявне приміщення2.pdf 04.09.2023 21:42
- Скарга на умови UA-2023-08-31-010320-a.pdf 04.09.2023 21:42
- наявне приміщення1.pdf 04.09.2023 21:43
- клопотання_про_участь_у_відеоконференції.pdf 04.09.2023 21:43
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.09.2023 23:09