Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
3 472 261.50UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 34 722.62 UAH
Період моніторингу:20.11.2023 14:50 - 12.12.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 №53-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 20.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
20.11.2023 №53-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-31-001999-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду пропозицій ТОВ «Епіцентр К» та ТОВ «Захід Пром Постач», відповідності тендерної пропозиції переможця ТОВ «Світ постачання» вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 11.07.2023 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Львівська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.09.2023; тендерні пропозиції ТОВ «Епіцентр К», ТОВ «Захід Пром Постач» та ТОВ «Світ постачання»; протоколи відхилення від 03.10.2023 №УО-4/7 та №УО-4/8; повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2023; договір від 17.10.2023 №Л/НХ-23833/НЮ; пояснення Замовника надані 24.11.2023 та 28.11.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:29.11.2023 15:43 - 05.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:29.11.2023 15:43
Запити/Пояснення
85886
Номер:5640cfd0d87c45928c57a2d2dc89d7b8
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:21.11.2023 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:25.11.2023 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
41168685
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 99) 368-08-17 nastyaskid08@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 44111000-1 — Будівельні матеріали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-001999-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
86368
Номер:ac38212e3ef74e23b9bcf9cde9968ec2
Назва:Відповідь на запит від 22.11.2023 згідно моніторингу від 20.11.2023 UA-M-2023-11-20-00003
Дата опублікування:24.11.2023 15:15
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Згідно моніторингу UA-M-2023-11-20-000035 від 20.11.2023 надаємо відповідь на запит від 21.11.2023 щодо закупівлі Плитка, оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі уповноваженого органу за номером: UA-2023-08-31-001999-a.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівлі здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів.
На 2023 рік сформований специфікований план в межах затверджених переліків та обсягів по самостійній закупівлі в умовах воєнного стану на 2023 рік. Згідно переліку є наявна потреба у закупівлі (витяг специфікованого плану додається).
Регіональною філією «Львівська залізниця» проведено вивчення ринку шляхом надання комерційних запитів виробникам та потенційним постачальникам продукції, (комерційні запити та відповіді надаються). За результатами здійснення вивчення ринку, сформована очікувана вартість закупівлі.
31.08.2023 регіональною філією «Львівська залізниця» було розпочато процедуру закупівлі Плитка технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку №1 тендерної документації, які призначені для виробничих потреб підприємств регіональної філії «Львівська залізниця» та погоджені службою – замовником.
Згідно розділу 4 договору від 17.10.2023 № Л/НХ-23833/НЮ, замовником 13.11.2023 надано письмову рознарядку Покупця на поставку товару.
Зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, замовник неухильно дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата до якої повинна бути надана відповідь:01.12.2023 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
41168685
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 99) 368-08-17 nastyaskid08@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 44111000-1 — Будівельні матеріали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-001999-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Замовником у пункті 1 Додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо технічних, якісних та кількісних характеристики предмета закупівлі, а саме: «1.Плитка для підлоги неглазурована (керамограніт)». Проте в Додатку №1 (специфікація) до укладеного договору від 17.10.2023 №Л/НХ-23833/НЮ у пункті 1 найменування товару: «Плитка для підлоги».
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «СВІТ ПОСТАЧАННЯ» підтверджено вищевказану вимогу Замовника щодо придбання плитки для підлоги неглазурованої (керамограніт).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
86611
Номер:2c269f3ff82c432d936d6433ba3283bd
Назва:Згідно моніторнгу UA-M-2023-11-20-000035 надаємо відповідь на запит від 27.11.2023
Дата опублікування:28.11.2023 14:19
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Згідно моніторингу UA-M-2023-11-20-000035 від 20.11.2023 надаємо відповідь на запит від 27.11.2023 щодо закупівлі Плитка, оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі уповноваженого органу за номером: UA-2023-08-31-001999-a.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі-Особливості).
31.08.2023 було розпочато процедуру закупівлі Плитка, код ДК 021:2015 – 44110000-4 (конструкційні матеріали), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за номером UA-2023-08-31-0019991-a. Очікувана вартість закупівлі – 3 472 261,50 грн. без ПДВ.
Згідно зі статті 5 Закону встановлено принципи, за якими повинні здійснюватися закупівлі. Якщо не встановити еквівалент та не дозволити надати еквівалент, то Замовник цим може порушити такі принципи, як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 1 технічної специфікації замовника (Додаток № 1), передбачено, що учасник може надати еквівалент, технічні параметри та характеристики якого повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж зазначені в тендерній документації, тобто технічні параметри та характеристики продукції, що пропонується до постачання, повинні бути не гіршими, ніж задані замовником.
Згідно технічної специфікації замовника предметом закупівлі є:
1. Плитка для підлоги неглазурована (керамограніт);
2. Плитка керамічна.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Світ постачання» відповідно до умов пункту 2.3 додатку 1 тендерної документації надано довідку «Цінова пропозиція» (файл: «Цінова пропозиція.doc»), заповнену відповідно Додатку 5 до тендерної документації), в якій учасник пропонує:
1. Плитка для підлоги 600х600 Strada;
2. Плитка 300х300 FORTE.
На відповідність технічним та якісним характеристикам товару переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Світ постачання» надано порівняльну таблицю (файл: «Довідка порівняння.pdf»), зразки паспортів якості та етикетки (файл: «Зразки.pdf») в яких підтверджено, що товар який пропонується до постачання має не гірші технічні параметри та характеристики, ніж зазначені в тендерній документації. Замовник розглянув еквівалент, як взаємозамінними який надає досягнення того ж самого та кращого результату (ефективності).
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, Замовник звернувся до ініціатора закупівлі, щодо надання відповіді на відповідність технічним та якісним характеристикам товару та отримано відповідь, що запропонований товар може використовуватися для потреб служб (лист додається).
Зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, замовник неухильно дотримується вимог Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, зокрема принципів здійснення закупівель, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія і ефективність та недискримінація учасників.