-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожні контролери
Завершена
12 960 337.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 194 405.06 UAH
мін. крок: 1.5% або 194 405.06 UAH
Номер:
659cee1a44bc4b8a8f9acb23fbd3509e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 12:17 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2023 № 345
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2023-08-31-001737-a 31.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Візуальні технології», ФОП «Щуренко Юрій Олександрович», ТОВ «Росток-Елеком», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), не здійснювався.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.09.2023 №464, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Візуальні технології», (далі – ТОВ «Візуальні технології»), фізичної особи підприємця Щуренко Юрія Олександровича (далі – ФОП «Щуренко Юрій Олександрович»), товариства з обмеженою відповідальністю «Росток-Елеком», (далі – ТОВ «Росток-Елеком»), рішення Комісії від 12.09.2023 № 14535-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокольні рішення від 03.10.2023 №487 та від 05.10.2023 №490, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.11.2023 № 365/23 на суму 12 502 662,00 грн з ПДВ, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 06.12.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.12.2023 14:47 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2023 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
57f5f367b87542da83ea0479bf8515f5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2023 09:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дорожні контролери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-001737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0ac8f4193b174227955fe9c7a6a96d9f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.12.2023 11:41
Опис:
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-31-001737-a) 05.12.2023 року в 09:10, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості та оприлюднення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо частини першої запиту:
Технічні вимоги на закупівлю дорожніх контролерів складено з урахуванням діяльності Підприємства у відповідності до Статуту, цілей, завдань та заходів Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені шляхом моніторингу ринку на вказаний товар, його наявність на території України, можливості швидкої поставки та з урахуванням встановлення в контролер додаткового обладнання, а саме: плати інтерфейсу І/О (необхідна для підключення до контролера відеодетекторів та кнопок виклику для пішоходів), модуля зв’язку (необхідний для зв’язку світлофорного об’єкту з автоматизованою системою керування дорожнім рухом), лічильника обліку електроенергії, комплектування партії контролерів інженерним пультом або NOTE-BOOK (один на десять контролерів) та забезпечення комплектності контролера запасними інструментами та приладами (в технічних вимогах – ЗІП: викрутка, запобіжники – 50 шт., центральна плата управління – 1 шт., плата живлення – 1 шт., крос плата – 1, плата вихідних каналів – 1 шт. із розрахунку один комплект на десять контролерів) та відповідно до виробничих потреб Підприємства, а саме: з метою покращення дорожнього руху на вулично-дорожньої мережі міста Києва, заміни застарілих контролерів, що вже встановлені на світлофорних об’єктах міста, та підвищення рівня безпеки для пішоходів. Підприємством було направлено запит на надання комерційних пропозицій (скан-копія додається) до трьох підприємств з технічним завданням в додатку, щоб отримати ціни, що відповідають технічним вимогам Підприємства.
Очікувана вартість була визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій на даний вид товару (скан-копії додаються) шляхом виведення середньої ціни відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Також, тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Технічні характеристики предмета закупівлі погоджені Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій (лист-погодження додається), відповідно до вимог розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09 червня 2017 року № 687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій та телекомунікаційних мереж» (зі змінами).
Щодо частини другої запиту:
Щодо оприлюднення інформації про закупівлю на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (відповідно до вимог п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») пояснюємо, що Підприємство є одержувачем бюджетних коштів місцевого бюджету і не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
З огляду на викладене, відповідну інформацію про закупівлю Підприємство не висвітлює на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Додатки:
- скан-копія запиту на надання комерційних пропозицій від 04.08.2023 р. № 053/04-17/4884 з додатком;
- скан-копія технічного завдання на закупівлю з комерційними пропозиціями;
- лист-погодження від Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 16.08.2023 № 075-5322/11263/2023.