-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожні контролери
Завершена
12 960 337.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 194 405.06 UAH
мін. крок: 1.5% або 194 405.06 UAH
Період оскарження:
31.08.2023 10:14 - 24.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника про визнання переможця закупівлі
Номер:
59f8753043024c049ed1f1e760555159
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-001737-a.c32
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визнання переможця закупівлі
Скарга:
Текст Скарги у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга незаконе визнання переможця.pdf 17.10.2023 17:52
- сертифікат.PDF 17.10.2023 17:52
- 17.Лист_Виробника.pdf 17.10.2023 17:52
- 14.9.Опис_САПР.pdf 17.10.2023 17:53
- Запит переліку акредитований лабораторій по стандарту ДСТУ EN 12675 (1) (1).pdf 17.10.2023 17:56
- Квитанція-2380011164.pdf 17.10.2023 18:02
- Сфера акредитації ТП Полтавастандартметрологія.pdf 20.10.2023 09:04
- Скарга незаконе визнання переможця текст.docx 20.10.2023 09:14
- Сфера акредитації ДП Полтавастандартметрологія.pdf 20.10.2023 10:02
- Відповідь Замовника про відповідність режиму Зелена вулиця.pdf 25.10.2023 14:25
- Рекомендаційний Лист Тернопільміськсвітло.pdf 25.10.2023 14:26
- Патент Комплексная система.pdf 25.10.2023 14:26
- Свидоцтво про авторське правоT rafficVideoCounter.pdf 25.10.2023 14:26
- Презентація від КП ЦОДР по впровадження Пілотного проекту адаптивного регулювання дорожнім рухом на просп. Григоренко.pdf 25.10.2023 14:26
- Рекомендательное письмо Киевдорсервиса по ДКД.jpg 25.10.2023 14:26
- Патент Комплексная система.pdf 25.10.2023 14:26
- Рекомендаційний Лист Тернопільміськсвітло.pdf 25.10.2023 14:26
- Презентація від КП ЦОДР по впровадження Пілотного проекту адаптивного регулювання дорожнім рухом на просп. Григоренко.pdf 25.10.2023 14:26
- Свидоцтво про авторське правоT rafficVideoCounter.pdf 25.10.2023 14:26
- Патенти Щуренко Ю.О..pdf 25.10.2023 14:29
- Заперечення на пояснення Замовника по Скарзі.pdf 25.10.2023 14:41
- Лист відгук від AZD Praha.pdf 25.10.2023 17:26
- Акредитация лаборатории Харьковстандартметрология.jpg 27.10.2023 20:42
- рішення від 19.10.2023 № 16739.pdf 19.10.2023 13:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2023 № 17336.pdf 31.10.2023 13:21
- рішення від 30.10.2023 № 17336.pdf 02.11.2023 13:40
- Пояснення в АМКУ.docx 23.10.2023 17:21
- Пояснення в АМКУ.pdf 23.10.2023 17:21
- Довідка виробник.pdf 23.10.2023 17:21
- Довідка про походження товару не з рф_рб.pdf 23.10.2023 17:21
- Довідка про країну-виробника.pdf 23.10.2023 17:21
- Додаток до атетстата про акредитацію від 11.05.2023 N 10056.pdf 23.10.2023 17:21
- Лист ДП Полтавастандартметрологія від 23.10.2023 N 08-10І2062.pdf 23.10.2023 17:21
- Лист Виробника.pdf 23.10.2023 17:21
- Лист КП Центр оргназізації дорожнього руху від 20.10.2023 N 053 04 17 7193.pdf 23.10.2023 17:21
- Лист ТОВ Світлофор-Сервіс від 29.09.2023 N 4923.pdf 23.10.2023 17:21
- Намір.pdf 23.10.2023 17:21
- Протокол процедура від 17.08.2023 № 386.docx 23.10.2023 17:21
- Протокол процедура від 17.08.2023 № 386.pdf 23.10.2023 17:21
- Протокол розгляду 1 уч.pdf 23.10.2023 17:21
- ПРОТОКОЛ розгляду 1 уч.docx 23.10.2023 17:21
- ПРОТОКОЛ розгляду 2 уч.docx 23.10.2023 17:21
- ПРОТОКОЛ розгляду 2 уч.pdf 23.10.2023 17:21
- ПРОТОКОЛ розгляду 3 уч.docx 23.10.2023 17:21
- ПРОТОКОЛ розгляду 3 уч.pdf 23.10.2023 17:21
- Скрін щодо стану ліквідації.pdf 23.10.2023 17:21
- Сертифікат відповідності UA.056.П.00110-23.PDF 23.10.2023 17:21
- ТД.docx 23.10.2023 17:21
- ТД.pdf 23.10.2023 17:21
- Технічний паспорт Формуляр Контролер дорожній інтелектуальний.pdf 23.10.2023 17:21
- ТЗ.pdf 23.10.2023 17:21
- Додаток до атетстата про акредитацію від 11.05.2023 N 10056.pdf 28.10.2023 16:16
- Лист 2010-01 .pdf 28.10.2023 16:16
- Лист КП Центр оргназізації дорожнього руху від 20.10.2023 N 053 04 17 7193.pdf 28.10.2023 16:16
- Лист ДП Полтавастандартметрологія від 23.10.2023 N 08-10І2062.pdf 28.10.2023 16:16
- Пояснення в АМКУ.docx 28.10.2023 16:16
- Пояснення в АМКУ.pdf 28.10.2023 16:16
- Сертифікат відповідності UA.056.П.00110-23.PDF 28.10.2023 16:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2023 18:00
Дата розгляду скарги:
30.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.10.2023 13:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.11.2023 13:41
Вимога
Є відповідь
Про невідповідність пропозиції переможця предмету закупівлі
Номер:
980f933948b545a2977662170c72f1df
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-001737-a.c31
Назва:
Про невідповідність пропозиції переможця предмету закупівлі
Вимога:
Текст вимоги наведено у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Про невідповіднеість назви пропозиції предмету закупівлі.pdf 17.10.2023 07:18
- Відповідь на вимогу 28.pdf 19.10.2023 10:33
Дата подачі:
17.10.2023 07:18
Вирішення:
У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат відповідності № UA.056.П.00110-23 від 19.09.2023 року, виданий органом з оцінки відповідності – ДП «Полтавастандартметрологія», який акредитований Національним агентством з акредитації України. В зазначеному сертифікаті підтверджено відповідність товару, запропонованого Переможцем, вимогам ДСТУ 4157-2003. Отже, пропозиція переможця повністю відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Щодо відмінності назви в сертифікаті та закупівлі: До сертифікату додається Додаток, який є невід’ємною частиною сертифікату, в якому зазначена унікальна назва контролерів, проходили перевірку на відповідність вимогам ДСТУ, в тому числі і ДСТУ 4157-2003, а саме: ITC 3: ITC 3.01, ITC 3.02, ITC 3.03, ITC 3.04, ITC 3.05, ITC 3.06, ITC 3.07, ITC 3.08, ITC 3.09, ITC 3.10. Відповідно до Технічного паспорту/Формуляру Переможцем будуть поставлятись саме контролери дорожні інтелектуальні КДІ (ITC-3). В технічнму паспорті/Формулярі підтверджено відповідність запропонованих контролерів вимогам ДСТУ 4157-2003, в сертифікаті відповідності підтверджено відповідність запропонованих контролерів вимогам ДСТУ 4157-2003.
Переможець підтвердив відповідність запропонованого товару всім вимогам тендерної документації. Законні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця у Замовника відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Про можливість одночасного керування декількома світлофорними об'єктами
Номер:
3dd6d4a86c6d4793b534051cdf6ff1df
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-001737-a.a30
Назва:
Про можливість одночасного керування декількома світлофорними об'єктами
Вимога:
Текст вимоги у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Відповідь на вимогу 27.pdf 19.10.2023 10:32
Дата подачі:
16.10.2023 13:35
Вирішення:
В пункті 28 таблиці Додатку № 4 до тендерної документації зазначалось: «Можливість забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи) не менш 2-х. - Документальне підтвердження згідно формуляру».
У складі тендерної пропозиції Переможця надано Технічний паспорт / Формуляр, в якому зазначено: «Можливість забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи) - 3». Беручи до уваги, що кількісний показник - 3 (три) більше кількісного показника - 2 (два), то тендерна пропозиція Переможця повністю відповідає вимогам тендерної документації. Додаткових вимог до форми чи змісту такого підтвердження Замовником встановлено не було, а також не вимагалося надання опису роботи зазначених функцій в системі автоматизованого проектування контролерів (САПР) чи в WEB інтерфейсі.
Щодо вимог до Замовника, що зазначені в скарзі:
1. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі: «Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. Тестування Товару буде здійснюватися після укладання договору, відповідно до п. 4.6 Договору. У чинному законодавстві відсутні вимоги про публікування якої-небудь додаткової інформації Замовниками, крім тієї, що вимагається Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, після укладання договору, чи перед. Зазначена вимога є абсурдною.
3. При укладанні договору будуть дотримані строки, встановлені чинним законодавством, а не бажаннями скаржника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Про забезпечення керування трамвайними світлофорами
Номер:
8c947aa5a4874f6c8da61768db66e435
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-001737-a.a29
Назва:
Про забезпечення керування трамвайними світлофорами
Вимога:
Зміст вимоги у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Про можливість підключень трамвайних світлофорів .pdf 16.10.2023 11:13
- Відповідь на вимогу 26.pdf 19.10.2023 10:32
Дата подачі:
16.10.2023 11:13
Вирішення:
В пункті 14 таблиці Додатку № 4 до тендерної документації зазначалось: «Забезпечення керування трамвайних світлофорів (Т. 5.1, Т. 5.2) - Документальне підтвердження згідно формуляру».
У складі тендерної пропозиції Переможця надано Технічний паспорт / Формуляр, в якому зазначено: «Забезпечення керування трамвайних світлофорів (Т. 5.1, Т. 5.2) - Так», що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Додаткових вимог до форми чи змісту такого підтвердження Замовником встановлено не було, а також не вимагалося надання опису роботи зазначених функцій в системі автоматизованого проектування контролерів (САПР) чи в WEB інтерфейсі.
Щодо вимог до Замовника, що зазначені в скарзі:
1. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі: «Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. Тестування Товару буде здійснюватися після укладання договору, відповідно до п. 4.6 Договору. У чинному законодавстві відсутні вимоги про публікування якої-небудь додаткової інформації Замовниками, крім тієї, що вимагається Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, після укладання договору, чи перед. Зазначена вимога є абсурдною.
3. При укладанні договору будуть дотримані строки, встановлені чинним законодавством, а не бажаннями скаржника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Про можливість підключень ТВП
Номер:
e73f8bdaa3b64d2aad5c7deb8f198eb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-001737-a.a28
Назва:
Про можливість підключень ТВП
Вимога:
Зміст вимоги наведено у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Про можливість підключень ТВП .pdf 16.10.2023 11:03
- Відповідь на вимогу 25.pdf 19.10.2023 10:31
Дата подачі:
16.10.2023 11:03
Вирішення:
В пункті 13 таблиці Додатку № 4 до тендерної документації зазначалось: «Можливість підключень ТВП (табло виклику пішоходів): не менше 4 (без встановлення додаткового обладнання), з функціоналом повідомлення на ЦПК АСКДР про несправність ТВП в разі підключення до центру - Документальне підтвердження згідно формуляру».
У складі тендерної пропозиції Переможця надано Технічний паспорт / Формуляр, в якому зазначено: «Можливість підключень ТВП (табло виклику пішоходів): не менше 4 (без встановлення додаткового обладнання), з функціоналом повідомлення на ЦПК АСКДР про несправність ТВП в разі підключення до центру - Так», що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Додаткових вимог до форми чи змісту такого підтвердження Замовником встановлено не було, а також не вимагалося надання опису роботи зазначених функцій в системі автоматизованого проектування контролерів (САПР) чи в WEB інтерфейсі.
Щодо вимог до Замовника, що зазначені в скарзі:
1. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі: «Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. Тестування Товару буде здійснюватися після укладання договору, відповідно до п. 4.6 Договору. У чинному законодавстві відсутні вимоги про публікування якої-небудь додаткової інформації Замовниками, крім тієї, що вимагається Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, після укладання договору, чи перед. Зазначена вимога є абсурдною.
3. При укладанні договору будуть дотримані строки, встановлені чинним законодавством, а не бажаннями скаржника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Про невідповідність пропозиції учасника вимогам режиму "Зелена вулиця"
Номер:
78991c8c07de4a51b9d4579d6eb74431
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-001737-a.a27
Назва:
Про невідповідність пропозиції учасника вимогам режиму "Зелена вулиця"
Вимога:
Опис вимоги надано у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Про відповідність режиму Зелена вулиця.pdf 16.10.2023 08:41
- Відповідь на вимогу 24.pdf 19.10.2023 10:30
Дата подачі:
16.10.2023 08:41
Вирішення:
У складі тендерної пропозиції Переможця надано Опис роботи контролера в режимі «ЗЕЛЕНА ВУЛИЦЯ», Вих.№ 14-3 від 07.09.2023р., який повністю відповідає вимогам тендерної документації. Додаткових вимог до форми чи змісту такого опису Замовником встановлено не було.
Додатково повідомляємо, що контролери від SWARCO TECHNOLOGY ApS встановлені на магістралях по просп. Голосіївському та вул. Хрещатик – режим пріоритетного проїзду працює без збоїв та нарікань, що засвідчує надання недостовірної інформації у скарзі.
Щодо вимог до Замовника, що зазначені в скарзі:
1. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі: «Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. Тестування Товару буде здійснюватися після укладання договору, відповідно до п. 4.6 Договору. У чинному законодавстві відсутні вимоги про публікування якої небуть додаткової інформації Замовниками, крім тієї, що вимагається Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, після укладання договору, чи перед. Зазначена вимога є абсурдною.
3. При укладанні договору будуть дотримані строки, встановлені чинним законодавством, а не бажаннями скаржника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
про відповідність пропозиції учасника чинному ДСТУ 4157
Номер:
a9bcb28d89774769978ef1a0e83df058
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-001737-a.a26
Назва:
про відповідність пропозиції учасника чинному ДСТУ 4157
Вимога:
опис вимоги надано у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Про відповідність контролерів ДСТУ 4157.pdf 16.10.2023 08:27
- Відповідь на вимогу 23.pdf 19.10.2023 10:30
Дата подачі:
16.10.2023 08:27
Вирішення:
У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат відповідності № UA.056.П.00110-23 від 19.09.2023 року, виданий органом з оцінки відповідності – ДП «Полтавастандартметрологія», який акредитований Національним агентством з акредитації України. В зазначеному сертифікаті підтверджено відповідність товару, запропонованого Переможцем, вимогам ДСТУ 4157-2003. Отже, пропозиція переможця повністю відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Щодо вимог до Замовника, що зазначені в скарзі:
1. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі: «Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. Тестування Товару буде здійснюватися після укладання договору, відповідно до п. 4.6 Договору. У чинному законодавстві відсутні вимоги про публікування якої-небудь додаткової інформації Замовниками, крім тієї, що вимагається Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, після укладання договору, чи перед. Зазначена вимога є абсурдною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Про пріоретизацію транспорту
Номер:
34eecac61a0e437590d8b13f79e0b2a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-001737-a.a25
Назва:
Про пріоретизацію транспорту
Вимога:
Опис вимоги о додатому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Про пріоретизацію транспорту.pdf 16.10.2023 08:15
- Відповідь на вимогу 22.pdf 19.10.2023 10:29
Дата подачі:
16.10.2023 08:16
Вирішення:
У складі тендерної пропозиції Переможця надано Опис роботи контролера в режимі пріоритетного проїзду транспорту, Вих.№ 14-8 від 07.09.2023р., який повністю відповідає вимогам тендерної документації. Додаткових вимог до форми чи змісту такого опису Замовником встановлено не було.
Щодо вимог до Замовника, що зазначені в скарзі:
1. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі: «Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. Тестування Товару буде здійснюватися після укладання договору, відповідно до п. 4.6 Договору. У чинному законодавстві відсутні вимоги про публікування якої-небудь додаткової інформації Замовниками, крім тієї, що вимагається Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, після укладання договору, чи перед. Зазначена вимога є абсурдною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Про зв'язки компанії SWARCO TECHNOLOGY ApS з країною агресовром РФ
Номер:
5835a68f47dc43b589b2c004a8a03040
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-001737-a.a24
Назва:
Про зв'язки компанії SWARCO TECHNOLOGY ApS з країною агресовром РФ
Вимога:
12.10.2023р Замовник опублікував протокол №500, в якому визнав переможцем поточної закупівлі учасника ТОВ «Візуальні технології».
Але ми впевнені, що під час аналізу відповідності пропозиції ТОВ «Візуальні технології» не були повністю проаналізовані всі відомості стосовно такої відповідності.
У період уточнень від учасників закупівлі були наступні питання:
1. «Загальновідомо, що компанія SWARCO TECHNOLOGY ApS має в РФ декілька сумісних з РФ проектів щодо впровадження систем керування дорожнім рухом, а також має в РФ декілька офісів. Існує велика вірогідність наявність у країни агресора РФ інформації про інформаційний протокол зв'язку дорожніх контролерів які сумісні з системами керування дорожнім рухом Swarco, що може бути небезпечним для України.
2. Питання: Які гарантії безпеки передбачає Замовник закуповуючи дорожні контролери сумісні з системами керування дорожнім рухом від SWARCO TECHNOLOGY ApS? Чи відповідає Законам України, Особливостям Закупівлі та умовам безпеки дорожнього руху співробітництво з компанією SWARCO TECHNOLOGY ApS, яка співпрацювали і мабуть і досі співпрацює з країною агресором РФ?»
Відповідь Замовника була наступною: «Тендерна процедура відбувається виключно з дотриманням вимог чинного законодавства. Все програмне забезпечення, що встановлене у Замовника розміщене на серверних потужностях Замовника та знаходиться в закритій локальній мережі без відкритого доступу в інтернет».
Але у Києві не існує локальної мережі, яка б об’єднувала всі світлофорні об’єкти міста. Тобто Замовник надав неправдиву інформацію.
Щодо багаторічних зав’язків компанії Swarco з країною агресором РФ свідчать низка посилань в мережі Internet.
Наприклад:
1. https://souo-mos.ru/spravochnik/sredstva-bezopasnosti-dorozhnogo-d/swarco-holding-ag-predstavitelstvo/
2. https://xn----7sbajahheyaepn1ca0aveqcb0fxl.xn--p1acf/kompaniya/svarko-treid-end-servis-inn-7734184869/#aboutCompany
3. https://www.vnutri.org/svarko-treyd-end-servis/
4. https://spark-interfax.ru/moskva-tverskoi/ooo-svarko-treid-end-servis-inn-7734184869-ogrn-1027700507713-8bf98be646984209a38d7f05c7779d42
5. chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://erf.be/wp-content/uploads/2018/01/6_%D0%9A%D1%83%D0%B7%D1%8C%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf
На окремі посилання можливо зайти лише через VPN. Також в мережі INTERNET наявна інформація про небезпечні вразливості контролерів SWARCO TECHNOLOGY ApS, що дозволяли несанкціоноване перемикання сигналів світлофорів (посилання:https://www.securitylab.ru/news/508975.php)
Зважаючи на вищенаведене вимагаємо у Замовника до підписання договору
по закупівлі звернутись до компетентних органів за розясненням на предмет безпеки встановлення системи керування дорожнім рухом компанії SWARCO TECHNOLOGY ApS та дорожніх контроллерів на вулицях Києва. У додатку скріншоти з сайтів мережі INTERNET, які свідчать про тісні та тривалі звязки компанії SWARCO TECHNOLOGY ApS з країною агресором РФ
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Відповідь на вимогу 21.pdf 19.10.2023 10:28
Дата подачі:
15.10.2023 20:24
Вирішення:
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості): Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей
……
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
Відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Переможець процедури закупівлі є юридичною особою зареєстрованою відповідно до норм Українського законодавства, кінцевим бенефіціаром є громадянин України, про що переможцем надано довідки, а Замовником перевірено інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який наразі є відкритим.
Переможцем надано довідку про те, що учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), а також довідку про країну походження товару, де зазначено країну походження – Данія та лист від виробника, який знаходиться в Данії, про можливість постачання товару з посиланням на цю закупівлю. Відповідальність за інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, несе учасник.
Переможець процедури закупівлі або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Враховуючи вищезазначене у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця.
Всі інші питання щодо АСКДР не стосуються тендерної пропозиції Переможця.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Про відповідність пропозиції учасника ТОВ "Візуальні технології" ДСТУ 4157
Номер:
a28f11d9efb740eb9f8ff5e6ac224e15
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-001737-a.a23
Назва:
Про відповідність пропозиції учасника ТОВ "Візуальні технології" ДСТУ 4157
Вимога:
12.10.2023р Замовник опублікував протокол №500, в якому визнав переможцем поточної закупівлі учасника ТОВ «Візуальні технології».
Але ми впевнені, що під час аналізу відповідності пропозиції ТОВ «Візуальні технології» не були повністю проаналізовані всі відомості стосовно такої відповідності.
Відповідно до ДСТУ 4157-2003 п.5.2.1 ДК призначені для перемикання сигналів світлофорів та символів ДЗКб та ПШб як на локальному (відокремленому) перехресті, так і на перехресті, яке входить до складу АСКДР. ДЗКб - дорожній знак керований багатопозиційний ПШб - покажчик швидкості багатопозиційний
Відповідно ДСТУ EN 12675:2022 п. 3.31 світлофорний контролер для регулювання дорожнього руху (traffic signal controller) - Устаткування для регулювання та контролювання світлофорів
п.3.33 логічна система світлофорного контролера для регулювання дорожнього руху (traffic signal controller logic) - Набір логічних функцій для устаткування світлофорного контролера, пов’язаних з регулюванням та моніторингом дорожніх світлофорів.
Серед фахівців регулювання дорожнього руху відомо, що стандарти для світлофорних контролерів ЄС, у тому числі стандарт EN 12875, передбачають керування світлофорними контролерами лише світлофорами і не передбачають керування символів ДЗКб та ПШб. Тобто контролери виготовлені по стандартам ЄС не відповідають чинному ДСТУ 4157. Учасник ТОВ «Візуальні пропонує» контролери європейського виробника SWARCO TECHNOLOGY ApS і стверджує про їх пристосованість для керування світлофорами та символів ДЗКб та ПШб .
Ми вважаємо, що учасник ТОВ «Візуальні технології» надає неправдиву інформацію щодо відповідності пропонованих контролерів чинному ДСТУ 4157.
Замовник в період уточнень пояснив, що відповідність умовам закупівлі буде здійснюватися декларативно та на підставі випробувань.
На підставі вищенаведеного до остаточного визнання переможцем ТОВ «Візуальні технології», до підписання договору постачання контролерів і для перевірки достовірності наданої учасником ТОВ «Візуальні технології» інформації вимагаємо у Замовника:
- Отримати у компанії Swarco підтвердження пристосованості їх контролерів для керування ДЗКб та ПШб;
- Для перевірки достовірності відповідності п.5.2.1. ДСТУ 4157 провести натуральні випробування режиму пріоритетного проїзду загальноміського та спецтранспорту із забезпеченням можливості підключення датчиків для пріоритетного проїзду і опублікувати відповідний протокол випробувань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2023 20:05
Опис причини скасування:
Буде надана більшрозвинута редакція вимоги
Дата скасування:
16.10.2023 08:26