-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ЦЗВ-23Т_466_ВО: Прокат арматурний (14620000-3 Сплави)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
23 774 598.41
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 118 872.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 118 872.99 UAH
Номер:
2ebdfce1840443819a4d7920c9022c3f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 12:36 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-08-24-008862-a 24.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПАРК ПЛЮС» та ТОВ «ФІРМА «ВІКАНТ», стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання Договору, відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «7» грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на момент проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.08.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРК ПЛЮС» (далі – ТОВ «ПАРК ПЛЮС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «ВІКАНТ» (далі – ТОВ «ФІРМА «ВІКАНТ»), рішення комісії АМКУ від 09.10.2023 № 16071-р/пк-пз, рішення уповноваженої особи замовника щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 06.09.2023, Протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.09.2023 № 756 ВО, від 16.10.2023 № 756 ВО та від 17.10.2023№ 756 ВО, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.10.2023 № 756 ВО/23, договір про закупівлю від 27.10.2023 № ЦЗВ-04-02223-01 (далі – Договір) на суму 28 100 445,60 гривень (в т.ч. ПДВ), пояснення та документи Замовника, надані 04.12.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
07.12.2023 16:03 - 13.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2023 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
0e5f49aed94146cc8cb3256ae978e8a4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2023 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі прокату арматурного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-24-008862-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. За наявності якого підтвердного документа у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІМРА «ВІКАНТ», яку визнано переможцем торгів, визначено оцінку відповідності товару вимоги до якої зазначено у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації (крім декларування), яка має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачою документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
3. Інформації та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту п. 6.7 Розділу 6 тендерної документації та Додатку 6. до тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4449fda26946478482a5271c1002c5c5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.12.2023 11:31
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-08-24-008862-a надає відповідь:
1. Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін (шляхом запиту цінових пропозицій. Запит цінових пропозицій здійснюється в електронному вигляді із застосуванням можливостей модулю комерційних торгів на майданчику smarttender.biz.
Акцентуємо увагу, що закупівлю здійснюється за власні кошти товариства, а тому бюджетне призначення відсутнє.
Одночасно зазначаємо, що рішенням правління товариства у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і по АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – Порядок) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». З огляду на зазначене філія ЦЗВ не визначає виробничі потреби Замовника та не має вищезазначених документів.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі повідомляємо наступне: відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься у інформаційній системі (ІС «Вимоги до продукції») з урахуванням Тимчасового положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану, що затверджений рішенням правління Товариства від 08.08.2022. У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у ІС «Вимоги до продукції», технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з інформаційної бази ІС «Вимоги до продукції», які були включені до Додатку А Додатку 1 Тендерної документації.
Одночасно акцентуємо увагу, що предметом закупівлі є продукція, технічні характеристики якої визначені державними стандартами України. Посилання на зазначені стандарти містяться у додатку №1 до тендерної документації: ДСТУ 3760:2019, ДСТУ 2651:2005/ГОСТ 380-2005.
Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
2. Відповідна інформація міститься за адресою https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Для пошуку інформації по конкретному тендеру, необхідно ввести номер оголошення у пошукове поле.
2. Відовідно до вимог підпунку 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації визначені документи, якими учасник може підтвердити відповідність запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації. Зокрема, таким документом може бути декларація постачальника про відповідність.
На виконання зазначеної умови тендерної документації учасник надав копію декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 (файл «Декларація про відповідність.pdf»). Декларація містить посилання на сертифікат 20100223014482TUV на систему управління якістю ISO 9001:2015 (файл «ISO 9001 2015 АМКР.pdf»).
Також у складі тендерної пропозиції містяться копії сертифікатів приймання (файл «Сертифікати.pdf»). ПАТ «АРСЕЛОР МІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» має у своєму складі випробувальний центр управління з якості, який акредитований як орган оцінки відповідності за номер №20487 (відповідна інформація міститься на офіційній веб-сторінці Національного агентства з акредитації України у розділі «Реєстр акредитованих ООВ»
3. Надаємо копію банківської гарантії.