• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне ДГ (13-100)

Вугілля марки ДГ(13-100) повинно відповідати ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472. 1. Зольність не більше 14%. 2. Загальна волога – не більше 14% 3. Розмір фракції – 13-100 мм 4.Строк поставки товару: до 30 вересня 2023р. (60% (390 тонн) протягом 5 (п’яти) днів з дня укладання договору, решта – 40% (260 тонн) - до 30.09.2023 року.) 5. Кількість: 650 тонн 6. Місце поставки: 20330, Черкаська область, Уманський р-н, с.Старі Бабани, вул. Шевченка 110. 7. Ціна Постачальника повинна включати всі податки і збори, транспортні витрати для поставки Товару за місцезнаходження замовника, завантаження, розвантаження Товару, перевірки ваги Товару. При поставці товару Постачальник повинен надати копії документів, які підтверджують якість товару (сертифікат якості, протокол випробувань, тощо). Розрахунки за поставлену партію товару здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на підставі видаткової накладної, або в інший термін за наявності відповідного фінансування. Ціна Постачальника також повинна включати навантаження, зважування, зберігання, підвезення, розвантаження та інше. Навантаження товару на автотранспорт та його зважування, на власній або орендованій вазі здійснюється Постачальником за власний рахунок. Постачальник за власний рахунок здійснює підвіз товару, безпосередньо до місця поставки. Поставки повинні здійснюватися в робочі дні та години Замовника (Пн-Пт з 09.00 год. до 16.00 год.) транспортом Постачальника власним або орендованим.

Завершена

5 995 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 975.00 UAH
Номер: 5b57c8e64e4340fcb35763ac3cd9f24c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-15-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.11.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 15.11.2023 16:09 - 07.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.11.2023 № 57-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13. UA-2023-08-14-004584-a 14.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Старобабанівська виправна колонія (№ 92)» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.08.2023 №139, далі – тендерна документація), запитання до процедури від 16.08.2023 та відповідь Замовника від 18.08.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Кіровоградвугілля» (далі – ПП «Кіровоградвугілля»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.08.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.08.2023 № 146, договір поставки від 05.09.2023 № К-5, укладений Замовником з ПП «Кіровоградвугілля» (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.09.2023, додаткову угоду від 12.09.2023 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 05.09.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.11.2023. В ході моніторингу процедури закупівлі на запит Управління від 16.11.2023 про надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилань на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, Замовником надано пояснення, що «очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275) виходячи з моніторингу цін на ринку такого товару. Здійснено пошук інформації про ціни товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках». Участь у зазначеній процедурі закупівлі взяли приватне підприємство «Кіровоградвугілля», ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС», приватне підприємство «CEB-CEPBIC 2000» та ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР», цінові пропозиції яких за результатами здійсненого електронного аукціону становили 3 931 850,00 грн з ПДВ, 4 615 000,00 грн з ПДВ, 4 615 999,00 грн з ПДВ та 5 770 050,00 грн з ПДВ відповідно. За результатами відкритих торгів визнано переможцем торгів приватне підприємство «Кіровоградвугілля»з ціновою пропозицією 3 931 850,00 грн з ПДВ, з яким укладено Договір на відповідну суму, що є меншою на 2 063 150,00 грн з ПДВ або на 34,4 % від очікуваної вартості процедури закупівлі. Згідно даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search?&tax_code=08564877) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710 не оприлюднено шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно з наданими Замовником 20.11.2023 документами Договір виконано.
Період усунення порушень: 06.12.2023 18:27 - 21.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2023 18:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області а саме: Порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710 (оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель). У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту та до обов’язків уповноваженої особи затверджених Положенням про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення закупівлі в ДУ “Старобабанівська виправна колонія (№92)” не входить розробка Веб-сайту для оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Через те, вся інформація про публічні закупівлі оприлюднюється та є у вільному доступі на найбільшому електронному майданчику державних і комерційних торгів - Zakupivli.Pro . Проведено роз’яснювальну роботу зацікавленим структурним підрозділам яка направлена на недопущення встановленого порушеня у подальшому.
Дата публікації звіту: 12.12.2023 19:34

Запити/Пояснення