• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція даху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Овадне, провулок Шкільний, 4, Володимир-Волинського району, Волинської області

Завершена

6 606 384.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 031.92 UAH
Номер: 04284527c17a4337bda553b2076ddccf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-18-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.10.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 18.10.2023 14:55 - 08.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.10.2023 № 44-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.10.2023 № 44-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-08-11-005981-a від 11.08.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини 8 статті 12 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Гуманітарного відділу виконавчого комітету Оваднівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №49/ГВ-2023 від 11.08.2023 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Приватного підприємства «МП Сантехмонтаж» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ВВП-БУДМОНТАЖ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.08.2023 №51/УО-2023 та №52/УО-2023; повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2023; договір про закупівлю робіт від 06.09.2023 №63 на суму 5 062 490,94 гривень; відповідь Замовника від 01.11.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. В ході проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області через електронну систему закупівель оприлюднено 27.10.2023 запит Замовнику яким чином учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВП-БУДМОНТАЖ» (далі – ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ», Учасник) виконав вимогу підпункту 9 пункту 3 Розділу V тендерної документації, а саме: ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» у складі своєї пропозиції на виконання підпункту 9 пункту 3 «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» надав довідку з обслуговуючого банку від 05.04.2021( файл – «24. Довідка Укргазбанк.pdf»), видану АБ «УКРГАЗБАНК», яка датована більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно до наданих 01.11.2023 пояснень, Замовник звернувся до АБ «УКРГАЗБАНК» для підтвердження щодо наявного та дійсного відкритого рахунку ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» в цьому банку на момент розгляду тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Крім того, частиною 8 статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Однак, Замовником в порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини 8 статті 12 Закону не звернувся до учасника ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» через електронну систему закупівель з вимогою про усунення невідповідностей щодо подання довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку датованою більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 08.11.2023 17:11 - 23.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2023 17:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. На виконання Висновку, в рамках проведення моніторингу Управлінням Західного офісу держаудитслужби у Волинській області (обл.), по закупівлі № UA-2023-08-11-005981-a, предмету «Реконструкція даху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Овадне, провулок Шкільний, 4, Володимир-Волинського району, Волинської області», код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, що здійснено шляхом проведення процедури відкриті торги, ПРОВЕСТИ заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень. А саме: - здійснити аналіз помилок при організації закупівлі для недопущення їх в подальшому; - постійно приймати участь у семінарах, навчаннях, тренінгах для підвищення кваліфікаційного рівня уповноважених осіб у сфері законодавства та практичних навичок з організації публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 14.11.2023 10:30

Запити/Пояснення