-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція даху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Овадне, провулок Шкільний, 4, Володимир-Волинського району, Волинської області
Завершена
6 606 384.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 031.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 031.92 UAH
Період оскарження:
11.08.2023 13:05 - 16.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне обрання переможця
Номер:
2e9fa07ddc5e4aaebd81e437225bb894
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-005981-a.a1
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Замовником, Гуманітарний відділ виконавчого комітету Оваднівської сільської ради, оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-11-005981-a), предмет закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
28.08.2023 року Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з учасником закупівлі ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ», пропозиція якого, за результатами аукціону, була визнана найбільш економічно вигідною (Протокольне рішення №52/УО-2023 від 28.08.2023 року).
Згідно п.7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати в складі тендерної пропозиції ліцензію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Разом з тим, Додатком 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ ПО ОБ’ЄКТУ» тендерної документації передбачено, що роботи: «Розбирання покриття покрівель з хвилястих і напівхвилястих азбестоцементних листів, Розбирання лат [решетування] з брусків з прозорами, Розбирання крокв зі стояками та підкосами з дощок, Виготовлення та установлення крокв, Улаштування пароізоляції прокладної в один шар, Установлення каркаса з брусів (контррейка), Улаштування покрівель шатрових із металочерепиці * (товщина не менше 0,5 мм), Підшивання карнизу дошками обшивки, Підшивання карнизу по дереву металопрофілем, Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів, Улаштування дрібних покриттів [брандмауери, парапети, звіси і т.п.] із листової оцинкованої сталі, Улаштування дрібних покриттів з металопрофілю, Улаштування пароізоляції прокладної в один шар, Улаштування пароізоляції прокладної в один шар +Мембрана, Розбирання покриття покрівель з хвилястих і напівхвилястих азбестоцементних листів, Розбирання лат [решетування] з брусків з прозорами, Розбирання покриттів покрівлі з дощок врозбіг, Розбирання покриттів покрівлі з листової сталі».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ», відсутній дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» (п. 3 групи Б, Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.11.2011 №1107, зі змінами, внесеними постановою КМУ №77 від 03.02.2021 та від 25.03.2022 року).
Натомість учасником ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції було надано лист(файл – «22. Лист-пояснення про підвищену небезпеку»), в якому зазначено, що дані роботи не потребують дозволу, виданого Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
Згідно п. 8 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, учасник має надати лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками.
ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надано інформацію (файл – «26. Довідка про субпідрядника») про залучення до робіт субпідрядника Державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Волинській області, а саме «Вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах» та «Вогнезахисний засіб».
Проте, в складі тендерної пропозиції відсутній лист-згода у довільній формі від Державної пожежно-рятувального загіну ГУ ДСНС України у Волинській області інформація щодо якого зазначається у довідці інформацію (файл – «26. Довідка про субпідрядника»), або ж ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВВП-БУДМОНТАЖ» теж надано не було.
Крім того, згідно п. 3 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасник додатково на підтвердження можливості виконати договір повинен був подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надало довідку про відкриття рахунку (файл – «24. Довідка Укргазбанк») датовану більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 3 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації замовником встановлена вимога, що в складі тендерної пропозиції має бути подана скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору.
Проте, учасник ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надав скан-копія проекту договор у (файл – «16. Проєкт_договору»), де не має усіх необхідних підписів та печаток на кожній сторінці такого проєкту договору.
Згідно Додатку 1Тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим критеріям замовником встановлена вимога, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення (Таблиця В), а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Таблиця Б),для підтвердження останньої учасник мав надати документ встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони.
Учасник, ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» у своїй пропозиції надав лист щодо інженера з охорони праці(файл – «4. Лист стосовно інженера з охорони праці»), проте, що на підприємстві працює менше 50 осіб та функцію служби охорони праці може виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку, а саме керівник підприємства.
Однак, ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» у своїй пропозиції не надано жодного документу, який містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, зокрема для керівника підприємства.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, тендерна пропозиція ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, рішення про визнання Учасника переможцем по даному тендеру є неправомірним. На підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 2 п. 44 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника та розглянути тендерну пропозицію учасника, який надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку.
Пов'язані документи:
Замовник
- № 57_УО_2023 Протокольне рішення УО_Вимога_.pdf 01.09.2023 16:35
Дата подачі:
30.08.2023 15:08
Вирішення:
Скаржник зазначає, що пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВВП-БУДМОНТАЖ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Рішення про визнання Учасника переможцем по даному тендеру є неправомірним.
Однак, при розгляді документів, поданих ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» Замовником встановлено відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, та вимогам до предмету Закупівлі пропозиції Учасника.
Підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ВВП- БУДМОНТАЖ», відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 2, п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) не виявлено.
1) Скаржник зазначає, що згідно п. 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати в складі тендерної пропозиції ліцензію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
На вищевказане повідомляємо наступне.
ТОВ «ВВП- БУДМОНТАЖ» у складі тендерної документації було надано Ліцензію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності (файл – «21.1. Оригінал ліцензії з додатками» та «21.2. Копія ліцензії з додатками»).
Вищевказана Ліцензія була видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 11 липня 2018 року за № 40-Л на юридичну особу – Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВП-БУДМОНТАЖ» (код згідно з ЄДРПОУ 42203966).
Роботи на які вказує Скаржник, а саме: Розбирання покриття покрівель з хвилястих і напівхвилястих азбестоцементних листів, Розбирання лат (решетування) з брусків з прозорами, Розбирання крокв зі стояками та підкосами з дощок, Виготовлення та установлення крокв, Улаштування пароізоляції прокладної в один шар, Установлення каркаса з брусів (контррейка), Улаштування покрівель шатрових із металочерепиці * (товщина не менше 0,5 мм), Підшивання карнизу дошками обшивки, Підшивання карнизу по дереву металопрофілем, Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів, Улаштування дрібних покриттів [брандмауери, парапети, звіси і т.п.] із листової оцинкованої сталі, Улаштування дрібних покриттів з металопрофілю, Улаштування пароізоляції прокладної в один шар, Улаштування пароізоляції прокладної в один шар +Мембрана, Розбирання покриття покрівель з хвилястих і напівхвилястих азбестоцементних листів, Розбирання лат [решетування] з брусків з прозорами, Розбирання покриттів покрівлі з дощок врозбіг, Розбирання покриттів покрівлі з листової сталі відносяться до Будівельних та монтажних робіт загального призначення із класом наслідків СС2 за кодом 1.00.00.
На вищевказаний вид робіт ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» має ліцензію, яка безпосередньо передбачає роботи, які відносяться до Будівельних та монтажних робіт загального призначення із класом наслідків СС2 за кодом 1.00.00.
Тобто дане зауваження від Скаржника є не правомірним.
2) Скаржник зазначає, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ», відсутній дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» (п. 3 групи Б, Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.11.2011 №1107, зі змінами, внесеними постановою КМУ №77 від 03.02.2021 та від 25.03.2022 року).
На вищевказане повідомляємо наступне.
Слід зауважити, що учасником ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» було надано лист (файл – «22. Лист-пояснення про підвищену небезпеку»), в якому зазначено, що відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року за № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі – Порядок) визначено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки.
Вищевказані роботи відповідно до Порядку поділяються на дві Групи:
- Група А (Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу).
До цієї групи відносяться 30 (тридцять) видів робіт.
Слід зауважити, що ті, роботи, які містяться в Додатку № 2 (Технічне завдання на закупівлю робіт) до Тендерної документації не передбачені в Групі А Порядку.
- Група Б (Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці).
До цієї групи відносяться 24 (двадцять чотири) види робіт.
Слід зауважити, що ті, роботи, які містяться в Додатку № 2 (Технічне завдання на закупівлю робіт) до Тендерної документації не передбачені в Групі Б Порядку.
Крім того, в тендерній документації нами було визначено наступне: «у разі, якщо законодавством не передбачено надання дозвільних документів на виконання даного виду робіт учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів».
Тобто дане зауваження від Скаржника є не правомірним.
3) Скаржник зазначає, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» надано інформацію (файл – «26. Довідка про субпідрядника») про залучення до робіт субпідрядника Державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Волинській області, а саме «Вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах» та «Вогнезахисний засіб».
Проте, в складі тендерної пропозиції відсутній лист-згода у довільній формі від Державної пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Волинській області інформація щодо якого зазначається у довідці інформацію (файл – «26. Довідка про субпідрядника»), або ж ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВВП-БУДМОНТАЖ» теж надано не було.
На вищевказане повідомляємо наступне.
Дійсно ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» було залучено субпідрядника, АЛЕ лише на 7%. Нами ж у тендерній документації було встановлено вимогу стосовно надання листа-згоди у довільній формі від субпідрядника, який залучений в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
Дане зауваження від Скаржника є не правомірним.
4) Скаржник зазначає, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» було надано довідку про відкриття рахунку (файл – «24. Довідка Укргазбанк») датовану більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що є порушенням п. 3 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації.
На вищевказане повідомляємо наступне.
Дійсно ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» було завантажено довідку про відкриття рахунку, яка датована більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, абзац 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції було надано інші документи, які підтверджують фінансову спроможність учасника.
Дане зауваження від Скаржника є не правомірним.
5) Скаржник зазначає, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» було надано скан-копію проєкту договору (файл – «16. Проєкт_договору»), де не має усіх необхідних підписів та печаток на кожній сторінці такого проєкту договору, що є порушенням п. 3 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації.
На вищевказане повідомляємо наступне.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано проект договору на який накладено кваліфікований електронний підпис. Під час перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що на файл «16. Проєкт_договору» накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника Греся Віталія Леонідовича. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.20 № 710 та Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі — Перелік № 710). Відповідно до пункту шостого Переліку № 710 до переліку формальних помилок віднесено подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Аналогічну інформацію визначено Замовником в пункті 2 «Формальні (несуттєві) помилки» розділу ІІІ тендерної документації.
Дане зауваження від Скаржника є не правомірним.
6) Скаржник зазначає, що ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» у своїй пропозиції не надано жодного документу, який містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, зокрема для керівника підприємства.
На вищевказане повідомляємо наступне.
Вимоги про перевірку знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, зокрема для керівника підприємства взагалі не передбачена тендерною документацією.
Учасником ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» у своїй пропозиції було надано лист щодо інженера з охорони праці (файл – «4. Лист стосовно інженера з охорони праці») відповідно до якого, Товариством із незалежних від них обставин, не може бути виконано вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен вказати інженера з охорони праці (який знаходиться у штаті учасника) та надати документи встановленого законодавством зразка (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, що є законним та не може бути підставою для дискваліфікації відповідно до вищевказаних норм законодавства та практики суду.
ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» повідомляє у своїй тендерній пропозиції, що згідно вимог Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII та Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» від 26.01.2005 № 15, обов'язковим є наявність такого посвідчення у відповідальних осіб за організацію виконання небезпечних робіт, інженера з охорони праці, осіб, що виконують роботи, пов'язані з підвищеною небезпекою.
Стаття 15 Закону України «Про охорону праці» встановлює вимогу про створення служби з охорони праці лише для підприємств з кількістю працюючих 50 і більше чоловік. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Тобто дану функцію може виконувати керівник підприємства.
Так, ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ», має менше 50 працівників, тому в них не було створено службу охорони праці.
Дане зауваження від Скаржника є не правомірним.
Враховуючи вищевикладене, підстав для скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВВП-БУДМОНТАЖ» немає.
Статус вимоги:
Відхилено